1)Turha murehtiminen
Pelkään lapseni ja lastenlasten puolesta.Näen uhkakuvia ja odotan lisää ongelmia.Ihmettelen kuinka kauan tytär jaksaa.En voi ymmärtää hänen sinisilmäisyyttään.
2)Menneen märehtiminen
Olenko ollut huono vanhempi.Kuinka paljon ex-puoliso vaikutti lapsen kehitykseen.Ero oli rankka kaikille.Uusi naisystäväni yritti parhaansa,mutta...
3)Mitä tehdä nyt
Yleensä mietin vielä kun pitäisi toimia.
4)Lastenlasten tulevaisuus
Saavatko vammoja.Ovatko jo saaneet.Mitä voi tehdä.
Kysymysmerkit tässä:????????