Pysykää vahvoina naiset

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
taistelija66

Pysykää vahvoina naiset

Viesti Kirjoittaja taistelija66 »

Hei pakko laittaa tänne hieman omaa tarinaani suhteesta narsistin kanssa.Olin 15 vuotta naimisissa narsistin kanssa ennenkuin tajusin lähteä.
Meillä oli enimmäkseen henkistä väkivaltaa josta on jäänyt arpia mutta luulen että nekin vaalenevat ajan saatossa.Huomasin hänen oudon käytöksensä kyllä jo suhteen alussa mutta minkäs sitä vastarakastunut tekee kuin yrittää unohtaa ja sivuuttaa mahdollisimman paljon.Nyt olen päässyt eroon hänestä ja elämäni on muuttunut tosi paljon ,kaikki ihmiset joita olen tavannut eroni jälkeen ovat sanoneet minun olevan kuin uusi ihminen ja sellainen oloni todella on.Eron tekeminen minun osaltani vei n.2 vuotta ,iltaisin kuvittelin millainen olisi asuntoni jossa asuisin yksin ,miten sen sisustaisin.Niihin kuvitelmiin nukahdin.Ainut asia mikä hiukan hiertää on se että kuinka monta valhetta hän on minulle vuosien saatossa kertonut joista en edes tiedä.Ja myös se että olemme samassa työpaikassa mutta se ei ole ongelma sinänsä koska täällä on muitakin ihmisiä ja minä annoin hänelle tarjouksen josta ei voi kieltäytyä.Eli kun erosimme sanoin hänelle että muista kun joku minulta kysyy erosta niin minä kerron totuuden.
Se ilmeisesti sai hänet varpailleen.Huomasin liittomme aikana että kun asetat hänet vaan seinää vasten etkä lannistu hänen haukkumisistaan etkä solvauksistaan niin pärjäät.Tietysti me ihmiset ollaan erilaisia ja kaikki eivät ole niin vahvoja mutta toivon kaikille voimia taistelussa näitä piruja vastaan älkää oikeasti lannistuko ,älkää antako periksi,hitto te nousette vielä.
krassi

Re: Pysykää vahvoina naiset

Viesti Kirjoittaja krassi »

hei! Komppaan täysin sydämin taistelija66:ta. Minulla oli myös pitkä avioliitto henkisesti väkivaltaisen miehen kanssa. Minun eroprosessini kesti 3-5 vuotta, riippuu miten laskee. Oikeastaan koko onnellinen elämäni alkoi vasta erovaiheesta. Erosta alkaen on elämäni muuttunut paremmaksi vuosi vuodelta. Itsenäinen elämä antaa mahdollisuudet kehittää itseään edelleen. Erotessa en ollut vielä valmis,vahva ihminen, mutta se antoi mahdollisuudet oppia uutta. Olin kuitenkin tarpeeksi vahva ottamaan eron.
Vastaa Viestiin