Kesti todella kauan ennenkuin uskalsin kirjoittaa tänne. Olen lukenut kaikki ketjut, mutta en löytänyt itseeni viittaavaa ketjua.
Eli aloin seurustella kohta vuosi sitten miehen kanssa ja alusta asti aistin jotain outoa? No monen mutkan kautta sitten selvisi, että hänen ex-vaimo
on narsisti ja hän ei ole osannut irrottautua hänestä eron jälkeenkään (4v. sitten erosi).
Varasin hänelle ajan terapeutille ja lainasin kirjastoista aihetta käsitteleviä kirjoja, joita hän on lukenut ja käy myös terapiassa.
Nyt on vaan niin, etten tiedä jaksanko minä enään?
Tunnen olevani enemmän terapeutti kuin parisuhteessa, kokoajan tulee uutta infoa tältä ex.ltä minulle sähköpostiini (kirjoitin tyhmänä hänelle kun ajattelin jotenkin rauhoittavani hänet) joissa hän haukkuu miestäni vaikka mistä. Hän myös on alkanut "ohjailemaan" minua ja esim. lasten tapaamiset hän vaan ilmoittaa lapsille, että silloin menette, vaikka ei ole kysynyt käykö tämä meille (muksut jo 17- ja 18v) kun haluaa "omaa aikaa" uuden kumppanin kanssa.
Mieheni ei jotenkin osaa tai ehkä uskalla vastustaa tätä naista ja kokoajan on joku traama menossa.
Uskon tai haluan uskoa, että mies rakastaa minua, mutta aina välillä herää epäily, josko hän hakee vain tukea ja normaalia "perhe-elämää" minusta?
Olen todella suurten kysymyksien edessä, selviääkö hän koskaan siihen normaaliin elämään (olivat 30v naimisissa) ja miten kauan minä jaksan?
Olen todella väsynyt ja haluni luovuttaa on todella suuri (istun monet yöt miettien ja välillä itkien) koska en tiedä mitä pitäisi tehdä.
On kuin meitä asuisi täällä kolme, minä, mieheni ja tämä ex, enkä todellakaan sitä halua vaan normaalin elämän, mitä se sitten onkin?
Minä otan neuvoja mielelläni myös yksityisviestein
Uusi suhde
Valvojat: Purple, NinniAnniina
Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
-
Venica
Re: Uusi suhde
Hei
Harmi kun et ole saanut vastauksia.
Monestihan narsistin uhri voi jäädä loppuelämäkseen narsistiin "kiinni". Jota ymmärsinkin, että pelkäät. Ehkä sinun kannattaisi ottaa miehesi kanssa tämä varovaisesti puheeksi.
Onko tilanteenne edistynyt jonnekin suuntaan?
Harmi kun et ole saanut vastauksia.
Monestihan narsistin uhri voi jäädä loppuelämäkseen narsistiin "kiinni". Jota ymmärsinkin, että pelkäät. Ehkä sinun kannattaisi ottaa miehesi kanssa tämä varovaisesti puheeksi.
Onko tilanteenne edistynyt jonnekin suuntaan?