Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Kyllä ymmärrän. Kiitos teille.
Kyllä mä yhdessäolo aikana kun aloin saada ryyppäämisestä tarpeekseni kun olin raskaana niin enpäs avannu ovea niin sai nukkua autossaankin yöt olin ottanu kotiavaimen pois avainnipusta.
Kyllä mä viimeisen vuoden vaan halusin se n pois täältä ja valmistauduin järjestelee hänen lähtöään.
Narskut yrittää provosoida susta jotain irti, jotta sais jotain mihin tarttua. Tää mun narsku on yrittäny kaiken mahdollisen. En koskaan vastaa mihinkään, en puolustaudu. Tsemppiä kaikille ❤
Juu minäkin vastaamisen heittänyt kokonaan. Joulunahan tuo yritti kysellä tytöstä, että tykkäsikö lahjoista, en vastannut mitään, koska ei ollut omaa lastaan yli puoleen vuoteen nähnytkään. Alkaa vissiin siellä jo kulissit kaatua ja arki tulla vastaan, kun kysellään omasta lapsesta.
Minä tunnen sen ihmisen jo niin hyvin, että kokeilee pikkuisen tikulla jäätä, olenko vielä vihainen. Se on aina käyttänyt tyttöä tekosyynä ottaa minuun yhteyttä. Siis ihan aina. Miksi se olisi nyt muuttunut?
Mutta antaa olla. Täältä on pois niin olen siihen tyytyväinen. Tytölle tulee parempi isä, kunhan se nyt vain kohdalle tulisi ihana mies <3 Sellainen kiitos tänne juu <3
Venica hyvin olet exästä eroon päässyt. Päättäväisyys huokuu jo aika lailla noista kirjoituksistasi. Mukava lukea että olet jo iloisella mielellä vähän tulevaisuuttakin mietiskellyt, tarkoittaen että katselet jo vähän toistakin sukupuolta olevaa itse odotan myös tuota vaihetta kun silmät alkaa hakeutumaan ihan siihen toiseen sukupuolen edustajaan Minullahan on vasta vähän aikaa näin ollut, voi tovi vielä mennä mutta koskaan ei voi tietää, voihan joku tupsahtaa vastaan vaikka kahvikuppilassa, sehän tästä elämäst'ä tekee hyvällä tavalla arvaamattoman.
venica kysyi että miten viikko alkanut. Hyvin kait mullakin, Olen suunnattoman väsynyt huonosti nukuttujen öiden vuoksi ja tänään olen käyny isommassa kaupungissa ja olen siis ajanut noin 250 km tänään. Teillä näyttää olevan vähän kevättuntuntunteita, sehän kiva.
Olen kait jossain vaiheessa ajatellut itekkin että ehkäpä joskus, mutta erosta on jo niin pitkä aika että olen oppinut niin mukavuuden haluiseksi että en viitsi enää. Ainakin nyt tunnen niin, ehkä väsymyksen syy.
Olin viimeviikolla hyppiä ilosta kattoon kun kuulin ystäväni seurustelusta. KUitenkaan en itse jaksa edes ajatella että vielä joskus seukkaisin jonkun kans. Nyt tuo kellarin remppakin vie mielenkiinnon aivan remppaasioihin.
Pilvilinna minulla taitaa olla toiveajattelua nämä vilkuiluasiat vielä tässä vaiheessa, toisaalta onhan se mukava tunnustella fiiliksiä vähän niin kuin huvikseen. Eipä minusta taitais olla hirveästi vielä ilonaiheita toiselle antaa, mutta päivä päivältä voini ehkäpä kohenee:) Olen tosi tyytyväinen kun viimein päästin irti vanhasta elämästä ja joten kuten olen osannut asiaa jo miettiä järkevällä tavalla.
Hienoa Seppä. Olen tosi iloinen sun puolesta. Sitä nauttiikin niistä pienistä iloista paremmin, kun ei ole sitä painolastia siitä toisesta ihmisestä, joka tuottaa vain tuskaa.
Mutta pitää nyt olla varovainen, ettei tuntemattoman kans ala seurustelee. Ystäväni yritti mua parittaa nuoruuden aikaisen miehen kanssa, jonka kanssa seurustelin jotain puoli vuotta. Mutta hänkin kohteli minua tosi huonosti, vaikka väittää muuttuneen, niin minulla on kyllä tunteet häntä kohtaan kuollu, kun hän oli niin välinpitämätön. Oikeestaan kaikki miehet olen valinnut väärin. Yksi on ollut hyvä ja rauhallinen, mutta intohimoa hiipui äkkiä ja hän oli joskus ajattelematon ja erilainen ajatus maailmasta häiritsi. Hän jopa sanoi minua hulluksi, kun ajattelin eri tavalla esim. politiikasta.
Pilvilinna. Keskityt nyt remonttiin. Kyllä se kun keskittyy omaan kehittämään itseään, niin ehkä sieltä joskus omalle kohdalle sattuu se elämänkumppani. Ei se etsimällä löydy, paitsi narsistit oikee etsii ja vainoaa
Näin se on, se tulee jos on tullakseen, ei väkisin etsimällä. Silloin tarttuu vaan vääriin tyyppeihin.
Yksin elämisessä ei ole mitään vikaa, ne ajat mitä itse olin yksin, nautin täysin . Jos joskus vielä sinkuksi päädyn niin ketään en nurkkiini ota
Voi sitä seukata muutenkin. Minä nautin yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta.
Venica kirjoitit noin. . Hän jopa sanoi minua hulluksi, kun ajattelin eri tavalla esim. politiikasta. Et kyllä mitään menettänyt tarkkana pitää olla ja jää nähtäväksi kuinka tarkkana, alkaako liikaakin varomaan miten toinen käyttäytyy ja tekee itse sitten liian nopeita johtopäätöksiä. Normaalit tunteet pitää kuitenkin olla ihmisessä ettei liian hissutteluksi mene
Moikka kaikille! Olen täällä käynyt lukemassa toisten tuntoja, kun elämä ei mene niin kuin piti. Annoin liian monta mahdollisuutta 12 vuoden aikana, mutta kun toinen osapuoli hallitsee ja vielä kuvaan mukaan tullut juominen pahensi tilannetta, ei muuta keinoa enää ollut. Muutin erilleen 5 lapsen kanssa ja yritän rakentaa uutta elämää vapaana. On helpottavaa lukea kun osa näkee jo paistetta piikkien välistä.