Kerron vähän taustaa;Elikkäs työskentelen hänen firmassa (koulutus eri alalle) mutta ns. oppimalla oppinut rakennusalan hänen kauttaan. Olen ruvennut jo jonkun aikaa miettimään onko isäni narsisti vai mikä? Hän on aina olevinaan oikeassa vaikka ei välttämättä olisikaan,hänellä on ainut oikea työtapa miten pitää tehdä (vaikka lopputulos olisikin hyvä tällä mun toimintatyylillä),hän syyttelee esim.työkalut häveyksissä vaikka olisikin hänen omilla jäljillä jnejne. Erittäin harvoin myöntää (nykyisin tosin enemmän olevansa väärässä jossain asiassa). Hän on myös erittäin hermostunut ja saa välillä todella naurettavasti pienestä asiasta ihme kohtauksia,vaikka jos joku asia ei onnistu kerralla,eli hänellä on todella huonot hermot. Väittää että hermostuminen johtuu selkäkivuista sekä siitä että nukkuu öisin huonosti. Oon myös huomannut töissäkin sen ikävän asian että puhuu välillä paskaa ja mustamaalaa ihmisiä seläntakaja sekä nostaa itseään useasti jalustalle toisten edessä.
Hän on entinen alkoholisti,ollut tosin jo reilu 10vuotta "juomatta". Tai no ottaa ollutta sillon tällön nykyisin. Ollaan monta kertaa otettu asiasta yhteen kun rupeaa suorastaan *ituttamaan se käyttäytyminen,vähän aikaa on oikein ystävällinen sen jälkeen kunnes taas vanha luonne palaa vähän kerrassaan takaisin.
Moni varmaan miettii miksi et vaihda työpaikkaa,no se ei ole ihan itsestään selvyys tässä tässä taloustilanteessa.Mulla on vaimoni kanssa asuntolaina maksettavana jne jne. Mitä olette mieltä tilanteestani? Todella raskasta toi on kyllä..Vai onko toi ihan normaalia kuitenkin jos isän kanssa tekee töitä? (Tulee sanottua ajattelemattomia kun on oma poika kyseessä)?
Onko kellään antaa hyviä vinkkejä miten pärjään ton *ulkun kanssa? Oon sitä myös miettinyt,että toivottavasti itse en rupea ikinä käyttäytymään samalla tavalla vaimoani ja/tai joskus tulevia lapsiani kohtaan.
Kiitos asiallisista vastauksista ja hyvää kevättä