the pitty play - säälipeli
Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
-
Saviola
- Viestit: 100
- Liittynyt: 04 Touko 2017, 13:21
the pitty play - säälipeli
Sosiopatiaan ja psykopatiaan ja näiden uhreiksi joutuneiden ihmisten hoitamiseen erikoistunut bostonilainen psykologi Martha Stout kertoo todellisen varoitusmerkin siitä, että uusi tuttavuus saattaa olla sosiopaatti, tai psykopaatti. Stoutin mukaan mikään muu erityinen tietynlainen käyttäytyminen ja tai muu tuntomerkki ihmisessä ei luotettavasti kerro henkilön sosiopaattisuudesta, tai psykopaattisuudesta, kuin säälin herättäminen, yleensä valheellisesti.
Stoutin mukaan sosiopaatit ja psykopaatit saavat ihmiset tuntemaan sääliä heitä kohtaan ja pystyvät tämän säälin varjolla tekemään ikäviä asioita ja käyttäytymään itselleen sopivalla tavalla. Ihmiset kun antavat usein anteeksi ikävän käyttäytymisen, kun he tuntevat sääliä toista kohtaan. Säälin herättäminen toimii myös suojavärityksenä. Kun joku henkilö näyttäytyy säälittävänä, hänestä ei osata ajatella pahaa.
https://www.youtube.com/watch?v=NmpUDU4 ... be&t=13225 (linkki vie youtube sivustolle videoon, jonka nimi on "The Sociopath Next Door Audiobook" ja videon kesto on 7h 25min 1sek ja linkki vie videon kohtaan 3h 40min 25sek)
Olen huomannut, että internetin chateissa ja treffisivustoilla perinteisesti 70% naisista on toiminut siten, että jo heti aika alkuvaiheessa nainen alkaa kertomaan surullista tarinaa, kuinka hän tullut lapsena hyväksikäytetyksi, tai kuinka hän on ollut pitkään avioliitossa narsistisen miehen kanssa, tai kuinka hän ei kelpaa yhdellekään miehelle... ja sitten nainen kertoo minulle, kuinka minä olen ainoa, jolle hän on uskaltanut kertoa nämä asiat.
Sitten kuitenkin myöhemmin selviää aina, että nainen onkin naimisissa. Nainen on siis ollut kaiken aikaa naimisissa, eikä hän ole ollut missään vaiheessa vakavissaan tutustumassa minuun, tai muihin miehiin. Miehiä on yleensä myös toistakymmentä samaan aikaan kierroksessa ja kaikille on kerrottu samat surulliset sadut.
Säälin hakeminen toimii näille naisille suojavärityksenä. Kun he esittäytyvät säälittävinä, miehet eivät osaa epäillä heidän todellisia motiiveitaan.
https://www.youtube.com/watch?v=3PoA6yI ... .be&t=1072 (linkki vie youtube sivustolle videoon, jonka nimi on "The Psychopath Next Door 2014 Documentary", videon kesto on 44min 37sek ja linkki vie videon kohtaan 17min 52sek)
Top 9 säälipelitapaukset, joihin olen törmännyt:
1. Mies on raiskannut useita naisia metodilla, että hän iskee naisen ensin ja aloittaa tämän kanssa suhteen. Jossain vaiheessa mies huumaa naisen, sitoo tämän sänkyyn ja tuo narkkarikaverinsa porukalla raiskaamaan naisen.
Mies saa naisia itkemällä kuin pienet kullat kyynel silmäkulmassa ja raiskauksen jälkeenkin hän osaa perustella motiivin tekoon olleen naisen ikävässä käytöksessä.
2. Mies kertoo naiselle surullista tarinaa pieleen menneestä avioliitosta, mutta koko tarina on täyttä paskaa. Kun mies jää kiinni valheistaan ja nainen jättää miehen, mies kertoo ihmisille kyynel silmässä surullista tarinaa, kuinka minä olin pannut tätä tyttöystävää ja varastanut hänet itselleni ja näin hän saa ihmiset käymään joukolla kimppuuni ja useat ihmiset katkaisemaan välinsä minuun.
Sitten mies taas tutustuu uuteen naiseen ja kertoo naiselle surullista tarinaa pieleen menneestä avioliistosta, vaikka mitään avioliittoa ei ole koskaan ollutkaan. Kun nainen avioituu miehen kanssa ja tekee tämän kanssa lapsia, mies hakkaa muna kädessä vauvaikäisiä lapsia ja esittää sossuille pientä kultaa. Sossut ostavat miehen esityksen ja uskovat miehen olevan maailman paras yksinhuoltajaisä. Mies myös käytti vaimoaan ja vaimon sukulaisia teloudellisesti hyväkseen, mutta miehen sukulaiset uskovat miehen tulleen vaimon hyväksikäyttämäksi.
3. Nainen kertoo minulle surullista tarinaa kymmenen vuotta kestäneestä suhteesta narsistisen miehen kanssa. Nainen myös itkee, kuinka kukaan mies ei häntä huoli. Kun olin ollut vuoden naisen kanssa suhteessa, minulle selvisi, että nainen oli antanut minulle väärän sukunimen ja, että hänellä oli väärä sukunimi myös kämppänsä ovessa ja, että hän oli edelleen naimisissa, eikä hänellä ollut aikomustakaan jättää tätä miestä. Kämppä, jossa olin käynyt, oli kakkosmiehiä varten hankittu kulissi ja naisella oli ollut vuosien aikana lukuisia miehiä samalla tavalla kusetettavana, eikä aviomiehellä ollut mitään hajua tilanteesta.
Kun asiat selvisi minulle, nainen kertoi joillekin toisille kakkosmiehilleen, että olin psykopaatti ja, että hän oli joutunut sairaalloisen mustasukkaisen psykopaatin uhriksi ja sain näin puolen Suomen miehet oveni taakse rapistelemaan moottorisahat kourassa.
Nainen on ammatiltaan ala-aste ikäisten lasten erityisopettaja.
4. Nainen kertoi minulle, että hän oli tullut ammattirikollisten seksuaalisesti hyväksikäyttämäksi. Sitten selvisi, että tarina olikin paskaa ja nainen olikin oikeasti rakkauden ammattilainen ja käytti toisena ammattinaan heroiinia.
Nainen oli myöhemmin kertonut muutamille ihmisille, että olin ollut jotenkin ikävä häntä kohtaan, vaikka todellisuudessa olin lohduttanut häntä ja yrittänyt tukea häntä.
5. Nainen itki minulle kammottavaa suhdetta väkivaltaisen entisen poikaystävänsä kanssa. Kun pääsimme naisen kanssa suojaamattomaan seksiin asti, nainen paljasti, että hänellä oli kondylooma ja, että koko suhteen ainoa tarkoitus oli ollut saada kanssani suojaamaton yhdyntä. Tämä nainen oli töissä mielisairaalassa.
6. Nainen itki minulle surullista tarinaa väkivaltaisesta isästään ja suhteesta väkivaltaisen narsistimiehen kanssa. Sitten selvisikin, että ämmä oli listan ykköskohdan sarjaraiskaajan tyttöystävä ja oli tiedustelureissulla. Kun asiat selvisi ja katkaisin välini naiseen, nainen valehteli joillekin huumehörhöille, että olin narsisti ja, että hän oli joutunut uhrikseni. Tämä nainen on ammatiltaan seitsemän lapsen sijaisäiti.
7. Nainen itki minulle väkivaltaista suhdetta entisen poikaystävänsä kanssa. Kun homma eteni riittävän pitkälle, oli naisen avomies hermostunut. Eli totuus olikin jälleen se, että nainen oli varattu ja avoliitossa. Nainen oli kusettanut samalla tavalla useita miehiä samanaikaisesti.
8. Eräs nainen kertoi minulle surullista tarinaa siitä, kuinka oli tullut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Kokemuksista viisaampana kysyin häneltä sitten, että "olet siis varattu?". Tämän jälkeen nainen alkoi kertomaan, kuinka on todella avoliitossa ja, että hänellä on kaksi lasta. Hän oli huijannut satoja miehiä samalla surullisella tarinalla.
9. Armeijassa tupakaverini itki silmät vetisenä, kuinka aina hakkaa ja raiskaa vaimoaan. Hän oli omasta toiminnastaan niin masentunut, että makasi koko armeija-ajan sängyssä tekemättä yhtään mitään.
Edit. Pikku kirjoitusvirhe korjattu ja pieni lisäys tekstiin.
Stoutin mukaan sosiopaatit ja psykopaatit saavat ihmiset tuntemaan sääliä heitä kohtaan ja pystyvät tämän säälin varjolla tekemään ikäviä asioita ja käyttäytymään itselleen sopivalla tavalla. Ihmiset kun antavat usein anteeksi ikävän käyttäytymisen, kun he tuntevat sääliä toista kohtaan. Säälin herättäminen toimii myös suojavärityksenä. Kun joku henkilö näyttäytyy säälittävänä, hänestä ei osata ajatella pahaa.
https://www.youtube.com/watch?v=NmpUDU4 ... be&t=13225 (linkki vie youtube sivustolle videoon, jonka nimi on "The Sociopath Next Door Audiobook" ja videon kesto on 7h 25min 1sek ja linkki vie videon kohtaan 3h 40min 25sek)
Olen huomannut, että internetin chateissa ja treffisivustoilla perinteisesti 70% naisista on toiminut siten, että jo heti aika alkuvaiheessa nainen alkaa kertomaan surullista tarinaa, kuinka hän tullut lapsena hyväksikäytetyksi, tai kuinka hän on ollut pitkään avioliitossa narsistisen miehen kanssa, tai kuinka hän ei kelpaa yhdellekään miehelle... ja sitten nainen kertoo minulle, kuinka minä olen ainoa, jolle hän on uskaltanut kertoa nämä asiat.
Sitten kuitenkin myöhemmin selviää aina, että nainen onkin naimisissa. Nainen on siis ollut kaiken aikaa naimisissa, eikä hän ole ollut missään vaiheessa vakavissaan tutustumassa minuun, tai muihin miehiin. Miehiä on yleensä myös toistakymmentä samaan aikaan kierroksessa ja kaikille on kerrottu samat surulliset sadut.
Säälin hakeminen toimii näille naisille suojavärityksenä. Kun he esittäytyvät säälittävinä, miehet eivät osaa epäillä heidän todellisia motiiveitaan.
https://www.youtube.com/watch?v=3PoA6yI ... .be&t=1072 (linkki vie youtube sivustolle videoon, jonka nimi on "The Psychopath Next Door 2014 Documentary", videon kesto on 44min 37sek ja linkki vie videon kohtaan 17min 52sek)
Top 9 säälipelitapaukset, joihin olen törmännyt:
1. Mies on raiskannut useita naisia metodilla, että hän iskee naisen ensin ja aloittaa tämän kanssa suhteen. Jossain vaiheessa mies huumaa naisen, sitoo tämän sänkyyn ja tuo narkkarikaverinsa porukalla raiskaamaan naisen.
Mies saa naisia itkemällä kuin pienet kullat kyynel silmäkulmassa ja raiskauksen jälkeenkin hän osaa perustella motiivin tekoon olleen naisen ikävässä käytöksessä.
2. Mies kertoo naiselle surullista tarinaa pieleen menneestä avioliitosta, mutta koko tarina on täyttä paskaa. Kun mies jää kiinni valheistaan ja nainen jättää miehen, mies kertoo ihmisille kyynel silmässä surullista tarinaa, kuinka minä olin pannut tätä tyttöystävää ja varastanut hänet itselleni ja näin hän saa ihmiset käymään joukolla kimppuuni ja useat ihmiset katkaisemaan välinsä minuun.
Sitten mies taas tutustuu uuteen naiseen ja kertoo naiselle surullista tarinaa pieleen menneestä avioliistosta, vaikka mitään avioliittoa ei ole koskaan ollutkaan. Kun nainen avioituu miehen kanssa ja tekee tämän kanssa lapsia, mies hakkaa muna kädessä vauvaikäisiä lapsia ja esittää sossuille pientä kultaa. Sossut ostavat miehen esityksen ja uskovat miehen olevan maailman paras yksinhuoltajaisä. Mies myös käytti vaimoaan ja vaimon sukulaisia teloudellisesti hyväkseen, mutta miehen sukulaiset uskovat miehen tulleen vaimon hyväksikäyttämäksi.
3. Nainen kertoo minulle surullista tarinaa kymmenen vuotta kestäneestä suhteesta narsistisen miehen kanssa. Nainen myös itkee, kuinka kukaan mies ei häntä huoli. Kun olin ollut vuoden naisen kanssa suhteessa, minulle selvisi, että nainen oli antanut minulle väärän sukunimen ja, että hänellä oli väärä sukunimi myös kämppänsä ovessa ja, että hän oli edelleen naimisissa, eikä hänellä ollut aikomustakaan jättää tätä miestä. Kämppä, jossa olin käynyt, oli kakkosmiehiä varten hankittu kulissi ja naisella oli ollut vuosien aikana lukuisia miehiä samalla tavalla kusetettavana, eikä aviomiehellä ollut mitään hajua tilanteesta.
Kun asiat selvisi minulle, nainen kertoi joillekin toisille kakkosmiehilleen, että olin psykopaatti ja, että hän oli joutunut sairaalloisen mustasukkaisen psykopaatin uhriksi ja sain näin puolen Suomen miehet oveni taakse rapistelemaan moottorisahat kourassa.
Nainen on ammatiltaan ala-aste ikäisten lasten erityisopettaja.
4. Nainen kertoi minulle, että hän oli tullut ammattirikollisten seksuaalisesti hyväksikäyttämäksi. Sitten selvisi, että tarina olikin paskaa ja nainen olikin oikeasti rakkauden ammattilainen ja käytti toisena ammattinaan heroiinia.
Nainen oli myöhemmin kertonut muutamille ihmisille, että olin ollut jotenkin ikävä häntä kohtaan, vaikka todellisuudessa olin lohduttanut häntä ja yrittänyt tukea häntä.
5. Nainen itki minulle kammottavaa suhdetta väkivaltaisen entisen poikaystävänsä kanssa. Kun pääsimme naisen kanssa suojaamattomaan seksiin asti, nainen paljasti, että hänellä oli kondylooma ja, että koko suhteen ainoa tarkoitus oli ollut saada kanssani suojaamaton yhdyntä. Tämä nainen oli töissä mielisairaalassa.
6. Nainen itki minulle surullista tarinaa väkivaltaisesta isästään ja suhteesta väkivaltaisen narsistimiehen kanssa. Sitten selvisikin, että ämmä oli listan ykköskohdan sarjaraiskaajan tyttöystävä ja oli tiedustelureissulla. Kun asiat selvisi ja katkaisin välini naiseen, nainen valehteli joillekin huumehörhöille, että olin narsisti ja, että hän oli joutunut uhrikseni. Tämä nainen on ammatiltaan seitsemän lapsen sijaisäiti.
7. Nainen itki minulle väkivaltaista suhdetta entisen poikaystävänsä kanssa. Kun homma eteni riittävän pitkälle, oli naisen avomies hermostunut. Eli totuus olikin jälleen se, että nainen oli varattu ja avoliitossa. Nainen oli kusettanut samalla tavalla useita miehiä samanaikaisesti.
8. Eräs nainen kertoi minulle surullista tarinaa siitä, kuinka oli tullut lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Kokemuksista viisaampana kysyin häneltä sitten, että "olet siis varattu?". Tämän jälkeen nainen alkoi kertomaan, kuinka on todella avoliitossa ja, että hänellä on kaksi lasta. Hän oli huijannut satoja miehiä samalla surullisella tarinalla.
9. Armeijassa tupakaverini itki silmät vetisenä, kuinka aina hakkaa ja raiskaa vaimoaan. Hän oli omasta toiminnastaan niin masentunut, että makasi koko armeija-ajan sängyssä tekemättä yhtään mitään.
Edit. Pikku kirjoitusvirhe korjattu ja pieni lisäys tekstiin.
Viimeksi muokannut Saviola, 05 Heinä 2017, 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
mirjami1
- Viestit: 8
- Liittynyt: 03 Heinä 2017, 18:01
Re: the pitty play - säälipeli
No huh huh,täytyy kyllä sanoa.
Uutena täällä katselin vähän kriittisesti osaa kirjoituksistasi tosin myöntäen että kirjoitat aika asiantuntevasti.
Tätä kun lukee täytyy myöntää että itse kokemani on vain pintaraapaisu huonoina kokemuksina ihmissuhteista.
Toisaalta tulinkin vähän liiankin varovaiseksi ensimmäisen liittoni jälkeen,se mitä loppuvaiheessa koin ,oli sairasta,liekkö narsismia vai sosiopaattista käyttäymistä.
Täytyyhän elää kuitenkin uskaltaa ,liikkua ja tapaahan uusia ihmisiä.
Itse olen suht avoin,sanon mitä mielessäni liikkuu ja myös mielipiteeni.
Tässä jälkimmäisessä suhteessa huomasin että kaverini vuosikausia oli olevinaan samaa mieltä kanssani.
Sitten sattumoisin monta kertaa kuulin kun hän esim.pienessä sievässä jollekkin toiselle sanoi sen oman kantansa asioihin.
Huomasin pikkuhiljaa että meidän elämänarvot on hyvinkin kaukana toisistaan,mikä on aika merkittävä asia parisuhteessa.
Asioita jätetään kertomatta ja valehdellaan,huvittavaa kun hän aika usein jäi kiinni kun valheet ei täsmänneet ja jutut meni sekaisin.
Kun narauttelin häntä niistä,selitys löytyi ja lopulta kuvio oli aika mielenkiintoinen .
Uutena täällä katselin vähän kriittisesti osaa kirjoituksistasi tosin myöntäen että kirjoitat aika asiantuntevasti.
Tätä kun lukee täytyy myöntää että itse kokemani on vain pintaraapaisu huonoina kokemuksina ihmissuhteista.
Toisaalta tulinkin vähän liiankin varovaiseksi ensimmäisen liittoni jälkeen,se mitä loppuvaiheessa koin ,oli sairasta,liekkö narsismia vai sosiopaattista käyttäymistä.
Täytyyhän elää kuitenkin uskaltaa ,liikkua ja tapaahan uusia ihmisiä.
Itse olen suht avoin,sanon mitä mielessäni liikkuu ja myös mielipiteeni.
Tässä jälkimmäisessä suhteessa huomasin että kaverini vuosikausia oli olevinaan samaa mieltä kanssani.
Sitten sattumoisin monta kertaa kuulin kun hän esim.pienessä sievässä jollekkin toiselle sanoi sen oman kantansa asioihin.
Huomasin pikkuhiljaa että meidän elämänarvot on hyvinkin kaukana toisistaan,mikä on aika merkittävä asia parisuhteessa.
Asioita jätetään kertomatta ja valehdellaan,huvittavaa kun hän aika usein jäi kiinni kun valheet ei täsmänneet ja jutut meni sekaisin.
Kun narauttelin häntä niistä,selitys löytyi ja lopulta kuvio oli aika mielenkiintoinen .
-
Saviola
- Viestit: 100
- Liittynyt: 04 Touko 2017, 13:21
Re: the pitty play - säälipeli
Oikeistolaisessa politiikassa on ollut muodissa sanonta "sopeutuvimpien selviytyminen", mikä on tullut viime aikoina useasti esiin niin erilaisten ekonomien, poliitikkojen, kuin toimittajienkin kynistä.
Puhutaan "nykyaikaisesta" ja "tulevaisuudesta".
Puhutaan "nykyaikaisesta" ja "tulevaisuudesta".
-
Venica
- Viestit: 328
- Liittynyt: 12 Tammi 2017, 09:12
Re: the pitty play - säälipeli
Kiitos saviola vinkistä. Nyt tiedän minkälaista miestä tulee varoa. Ja tämähän meni.näin narskun.kohdalla juuri näin.
Sitte aloin miettimään et oonko minäkin narsisti et kun.haluan välillä puhua omaa pahaa oloa pois. Kerjäänkö minäkin sääliä... en ainakaan usko... koen että minun pitää tällä pikku kylällä koittaa pelastaa mainettani narskun valheilta.
Sitte aloin miettimään et oonko minäkin narsisti et kun.haluan välillä puhua omaa pahaa oloa pois. Kerjäänkö minäkin sääliä... en ainakaan usko... koen että minun pitää tällä pikku kylällä koittaa pelastaa mainettani narskun valheilta.
-
Saviola
- Viestit: 100
- Liittynyt: 04 Touko 2017, 13:21
Re: the pitty play - säälipeli
No, kyllä minulla meni uskallus näiden kokemusten jälkeen. Ja tämä aloitus nyt on vain pintaraapaisu omiin negatiivisiin kokemuksiini. Minut tavallaan suljettiin muutaman vuoden aikana ulos kaikista sosiaalisista suhteistani, enkä ole löytänyt mistään muunlaisia uusia tuttavuuksia, kuin näitä säälipelaajahuijareita. Siis, kun ihminen jää yksin näiden paskahousujen takia, niin siinä samalla heitetään laumoittain ympärille kerääntyvien saalista hakevien toisten paskahousujen armoille.mirjami1 kirjoitti:Toisaalta tulinkin vähän liiankin varovaiseksi ensimmäisen liittoni jälkeen,se mitä loppuvaiheessa koin ,oli sairasta,liekkö narsismia vai sosiopaattista käyttäymistä.
Täytyyhän elää kuitenkin uskaltaa ,liikkua ja tapaahan uusia ihmisiä.
Tänä päivänähän mies, jolla ei ole vilkasta sosiaalista elämää, näyttäytyy sosiaali- ja terveyspalvelujen silmissä potentiaalisena joukkomurhaajana ja häntä kohdellaan yhteiskuntaan kohdistuvana uhkana. Sosiaali- ja terveyspalvelut toimivat myös saalistajana siinä, missä nämä säälipelaajahuijaritkin.
-
Saviola
- Viestit: 100
- Liittynyt: 04 Touko 2017, 13:21
Re: the pitty play - säälipeli
Niin, edelleen on olemassa oikeasti narsistien uhreiksi joutuneita ja edelleen on olemassa oikeasti ikäviä asioita elämässään kokeneita ihmisiä. Se on vain niin, että psykopaatit ja sosiopaatit osaavat esiintyä tällaisina uhreina, he sulautuvat uhrien ja apua tarvitsevien joukkoon ja toisaalta myös hyväntahtoisten auttajien joukkoon, mutta todellisuudessa he ovat saalistajia. Tällainen sulautuminen on tuhoisaa uhrien ja oikeasti kärsivien kannalta, sillä sulautujat tuhoavat toiminnallaan oikeasti apua tarvitsevien maineen ja oikeasti ihmisiä auttavien maineen ja luovat ihmisille ennakkoluuloja.Venica kirjoitti:Sitte aloin miettimään et oonko minäkin narsisti et kun.haluan välillä puhua omaa pahaa oloa pois. Kerjäänkö minäkin sääliä... en ainakaan usko... koen että minun pitää tällä pikku kylällä koittaa pelastaa mainettani narskun valheilta.
Käytännön tasolla saalistajien sulautumistoiminta on erittäin menestyksekästä, sillä lukuunottamatta poliisin käsiteltävänä olevia asioita, 90% tapauksissa saalistajia uskotaan ja 90% tapauksissa oikeita uhreja ei uskota.
Laajamittaisella tasolla tällainen toiminta tarkoittaa sitä, että psykopaatit ja sosiopaatit imevät kaiken hyvän itselleen yhteiskunnan kautta. He vievät kaiken empatian, kaiken ymmärryksen ja kuluttavat kaikki yhteiskunnan rahat. Samalla he vievät itselleen kaiken seksin, kaikki parhaat työpaikat, kaikki lapset ja tekevät kaikki lapset.
Jos katsotaan yhteiskunnan tasolla tapahtuvaa poliittista toimintaa, niin useimmat poliittiset ratkaisut näyttäisivät pelaavan psykopaattien ja sosiopaattien pussiin. Jopa kulttuuri ja taide hyödyttävät heitä ja estävät ihmisiä näkemästä heidän suojavärityksensä läpi.
Ainoana positiivisena valonpilkahduksena näen poliisin toiminnan. Poliisi tuntuu erittäin hyvin tunnistavan henkilöt, joiden motiivit ovat epärehellisiä. Helsingin poliisin mukaan Helsingissä tehdyistä raiskausilmoituksista 60% on ollut tällaisia psykopaattisten ja sosiopaattisten naisten tekemiä pitty play - ilmoituksia, joissa on ollut kyse siitä, että nainen on pettänyt miesystäväänsä ja valehdellut miesystävälle joutuneensa raiskatuksi. Valehtelu on johtanut siihen, että miesystävä on vaatinut naista ilmoittamaan raiskauksen poliisille. Poliisikuulustelussa nainen on sitten kertonut totuuden.
Tämäkin on sellainen ilmiö, mikä asettaa oikeasti raiskauksen uhreiksi joutuneet naiset epäilyttävään valoon ja tietysti tässäkin moni oikeasti kärsinyt jää vaille oikeutta ja moni valehtelija saa valheensa läpi. Ongelma tässä asiassa on myös feministien toiminta, eli taipumus syyttää miehiä kaikesta.
Terveydenhuollossa ylimieliset ja narsistiset lääkärit uskovat yleensä olevansa selvänäkijöitä ja näkevänsä, jos potilas valehtelee jossain asiassa, tai kertoo jotain väärin. Koska lääkärit ovat kuitenkin käytännössä poikkeuksetta väärässä, hevosen osa oikeasti kärsivistä jää hoidon ulkopuolelle.
Toisaalta asia on myös niin, että hoitohenkilökuntaan kuuluvat persoonallisuushäiriöiset suhtautuvat oikeasti apua tarvitseviin tahallaan epäillen, tietäen kuitenkin kaiken aikaa toisen tarvitsevan oikeasti apua. He käyttävät itse luomaansa universaalia kusetusta, kaasuvalaistusta hyväkseen ja sen kätköistä sadistisesti tuomitsevat oikeasti apua tarvitsevat avun ulkopuolelle. He luovat porukalla, kollektiivina itse itselleen tekosyyn toteuttaa tällaista sadismia.
Minäkin näyttäydyn jossain valossa erittäin epäuskottavana ja mahdollisena säälipelin pelaajana. Kun kerron ihmisille näistä kokemuksistani, niin eihän niitä kukaan usko, ei siis kukaan. Ja jos kerron näistä kokemuksista julkisessa terveydenhuollossa, niin sieltä otetaan yhteyttä näihin sosiopaatteihin ja kysellään niiltä, että mikä minua vaivaa. Sitten hoitona on, että joku riski täti vetää kumihanskaa käteen ja käsi työnnetään kyynerpäätä myöten minun peräaukkoon ja annetaan samalla sähköshokkia aivoihin, jos vaikka suostuisin tappamaan itseni, että sosiopaateilla olisi yksi ongelma vähemmän.
Tämä, että kokemuksiani ei uskota, on myös erittäin eristävää sosiaalisessa mielessä. Ihmiset uskovat mieluummin sosiopaattien valheet, kuin minun tarinani ja ihmiset hengaavat mieluummin sosiopaattien kanssa, kuin minun kanssani.
Sosiopaatit osaavat kertoa sellaista tarinaa, joka ihmisten on helpompi uskoa. Kun tarinaa ei kerrota sen mukaan, mikä on totta, vaan sen mukaan, mikä ihmisten on helpompi uskoa, yleensä se vie voiton yli sen totuuden kertomisen, ellei sitten olla poliisin kanssa tekemisissä.
Pitty play jutut ja muu psykopaattien, sosiopaattien ja muiden persoonallisuushäiriöisten toiminta on ylivoimaisesti suurin turha kuluerä tässä yhteiskunnassa. Jos näiden toiminta saataisiin yhteiskunnallisella tasolla kuriin ja resurssit suunnattua oikeasti apua tarvitseville, niin yhteiskunta toimisi, kuin junan vessa. Poliitikot käyttävät kuitenkin kaikki resurssit näiden paskahousujen suojeluun ja niiden toiminnan peittelyyn.
Yleisellä tasolla voidaankin kysyä, että pitäisikö poliitikoista ja toimittajista hankkiutua eroon... lisäksi lastensuojelu ja mielenterveystoimistojen toiminta voitaisiin lakkauttaa.
-
KatariinaM70
- Viestit: 70
- Liittynyt: 29 Kesä 2017, 09:38
Re: the pitty play - säälipeli
Eräällä entisellä työpaikallani oli mies joka pelasi tätä säälipeliä. Uskomatonta, mutta osa kollegoista nielee esityksen vielä tänäkin päivänä. Show on kestänyt jo toista kymmentä vuotta. Mies on auttavainen ja jos joku nainen eroaa, sairastuu, hän ryntää avuksi. Hän on myös uupunut hoivatessaan puolittain laitoshoidossa ja avustettuna kotona asuneita vanhempiaan. Tietysti hänen (nyt jo exänsä) silloinen avovaimonsa oli henkisesti sairas ihminen ja todella julma otus - ihmettelin miten sellainen voikin olla lastensuojelussa töissä.... Aikanaan selviää, että kuvaus silloisesta naisesta oli oikeasti kuvaus hänestä.
Sääliä kerjättyään hän sai anteeksi poissaoloja, järkyttvät määrät myöhästymisiä, kasautuneet työt, joiden tekemisessä sitten kernaasti säälivät kollegat jelppivät. Lisää sääliä kerättiin sairasteluilla. Hän oli todellinen uhrilammas jota erityisesti naiset olivat käyttäneet hyväkseen koko elämän.
Minuunkin tämä show upposi vähän aikaa. Epäloogisuudet herättivät epäluuloisuuden. On kuitenkin harvinaista että keski-ikäinen ukko on noin reppana ja hyvis. Sitten paljastuu että autetut vanhukset kynittiin taloudellisesti ottamalla pankkitilit haltuun, että tämä talousnero oli yltäpäältä veloissa ja veti sotkuun naisensa kenet milloinkin. Tämä uhri oli saanut yhden exänsä hakemaan lähestymiskieltoa ja muuttamaan tietonsa salaisiksi, toinen teki myös "katoamisen" turvallisuutensa takia. Tyyppi oli todella hirmuinen raivokohtaustensa kanssa. Luiden katkomiselta säästyttiin vain koska naiset olivat taitavia väistelemään viimeistä provokaatiota?
Yllättäen hän hakeutui uskonnollisiin piireihin. Nai seuraavaksi kirkon työntekijän. Nyt hän heiluu eräässä yhteisössä suurena auttajana ja hänen erityisosaamiseenaa kuuluu mm. narsismin uhrien tukeminen!
Mies joka sai lähestymiskiellon ruuvattuaan exänsä renkaan pultit löysiksi...jolta löytyi lapsipornoa kaapeista... joka estoitta tuhosi suhteissa "yhteisiä varoja" usealta kumppanilta. Siellä se nyt ymmärtää ja auttaa koska on itsekin kokenut niin kovia.
Sääliä kerjättyään hän sai anteeksi poissaoloja, järkyttvät määrät myöhästymisiä, kasautuneet työt, joiden tekemisessä sitten kernaasti säälivät kollegat jelppivät. Lisää sääliä kerättiin sairasteluilla. Hän oli todellinen uhrilammas jota erityisesti naiset olivat käyttäneet hyväkseen koko elämän.
Minuunkin tämä show upposi vähän aikaa. Epäloogisuudet herättivät epäluuloisuuden. On kuitenkin harvinaista että keski-ikäinen ukko on noin reppana ja hyvis. Sitten paljastuu että autetut vanhukset kynittiin taloudellisesti ottamalla pankkitilit haltuun, että tämä talousnero oli yltäpäältä veloissa ja veti sotkuun naisensa kenet milloinkin. Tämä uhri oli saanut yhden exänsä hakemaan lähestymiskieltoa ja muuttamaan tietonsa salaisiksi, toinen teki myös "katoamisen" turvallisuutensa takia. Tyyppi oli todella hirmuinen raivokohtaustensa kanssa. Luiden katkomiselta säästyttiin vain koska naiset olivat taitavia väistelemään viimeistä provokaatiota?
Yllättäen hän hakeutui uskonnollisiin piireihin. Nai seuraavaksi kirkon työntekijän. Nyt hän heiluu eräässä yhteisössä suurena auttajana ja hänen erityisosaamiseenaa kuuluu mm. narsismin uhrien tukeminen!
Mies joka sai lähestymiskiellon ruuvattuaan exänsä renkaan pultit löysiksi...jolta löytyi lapsipornoa kaapeista... joka estoitta tuhosi suhteissa "yhteisiä varoja" usealta kumppanilta. Siellä se nyt ymmärtää ja auttaa koska on itsekin kokenut niin kovia.
-
Surusydän16
- Viestit: 278
- Liittynyt: 09 Joulu 2016, 11:34
Re: the pitty play - säälipeli
Kuulostaa tutulta! Tämä minunkin psykonarsuni teeskentelee olevansa vakavasti sairas. Todella oksettavaa pelleilyä vakavalla sairaudella. Törkeää ihmisten hyväksikäyttöä ja säälinkerjäystä!!
-
Venica
- Viestit: 328
- Liittynyt: 12 Tammi 2017, 09:12
Re: the pitty play - säälipeli
Jooh. Narsisti käyttää sääliä saadakseen tahtonsa läpi.
Tää munkin eksä viime keväänä siis vuosi takaperin alkoi selittämään, että hän on niin joutunut tekojaan miettimään ja muuttumista meidän takia, että saa meidät takaisin, kun hänen oma isänsä on niin sairas, että kuolee puolen vuoden sisään. Yli vuosi menny ja vielä se isä porskuttaa elää. Varmaan edes mitään keuhkoahtaumaa edes ole tai on, vaan piti eliniästä valehdella.
On aivan käsittämätöntä, että pitää valehdella noin suurista asioista. Ei ole mitään rajaa. Siis ei mitään rajaa. Jos valehtelee tuollaisesta, valehtelee varmaan aivan kaikesta elämässään. Siis aivan kaikesta.
Sääliä sääliä. Uudenkin akan sai säälillä, että minä häntä niin kohtelen väärin, vaikka ihan vain olen välit poikki laittanut. En mitään muuta. Koittanut erossa pysyä.
Voin vaan kuvitella mikä helvetti siellä on jo meneillään, kun kohta jos vuoden ovat asuneet yhdessä. Voi kuule sitä kulissia ja juopottelua, huorittelua manipulointia ja rahan kiskontaa, huutamista....
Pitää ikävän hetkellä muistaa, mitä helvettiä eli. Eikä kyllä ikävä edes tulekaan. Nyt vaan alkanu unet vaivaamaan.
Tää munkin eksä viime keväänä siis vuosi takaperin alkoi selittämään, että hän on niin joutunut tekojaan miettimään ja muuttumista meidän takia, että saa meidät takaisin, kun hänen oma isänsä on niin sairas, että kuolee puolen vuoden sisään. Yli vuosi menny ja vielä se isä porskuttaa elää. Varmaan edes mitään keuhkoahtaumaa edes ole tai on, vaan piti eliniästä valehdella.
On aivan käsittämätöntä, että pitää valehdella noin suurista asioista. Ei ole mitään rajaa. Siis ei mitään rajaa. Jos valehtelee tuollaisesta, valehtelee varmaan aivan kaikesta elämässään. Siis aivan kaikesta.
Sääliä sääliä. Uudenkin akan sai säälillä, että minä häntä niin kohtelen väärin, vaikka ihan vain olen välit poikki laittanut. En mitään muuta. Koittanut erossa pysyä.
Voin vaan kuvitella mikä helvetti siellä on jo meneillään, kun kohta jos vuoden ovat asuneet yhdessä. Voi kuule sitä kulissia ja juopottelua, huorittelua manipulointia ja rahan kiskontaa, huutamista....
Pitää ikävän hetkellä muistaa, mitä helvettiä eli. Eikä kyllä ikävä edes tulekaan. Nyt vaan alkanu unet vaivaamaan.
-
KatariinaM70
- Viestit: 70
- Liittynyt: 29 Kesä 2017, 09:38
Re: the pitty play - säälipeli
Mikä pahinta, tätä surkeutta ja sairautta, ei välttämättä tarvitse edes valehdella. Sitä liioitellaan ja sitä korostetaan kyllä usein. Käsittäkseni iän myötä moni narsisti - ja ihan muitakin psyykkisiä ongelmia kroonisesti omaava - hajoaa fyysisesti. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus.
Psyykkinen uhriutuminen, fyysinem uhriutuminen. Ja loistava tapa kerätä huomiota sekä kalastella oivaa palvelusväkeä. Auttajat ja empaatikot löytyvät nopeasti kun heittää surkukostyymin päälleen?
Tämä heikkojen auttaminen on myös fantastinen tapa näytellä sitä hyvistä, sekä saattaa ihmisiä riippuvuuteen.
Kun vielä muistaa sen, miten narsistinen tyyppi on ihastunut omaan kehoonsa, niin luulosairaus, itsensä lääkitseminen, hoivaaminen, hierotuttaminen, vitamiinien napsiminen, särkylääkkeet ym. tuntuvat usein kuuluvan näiden tyyppien elämään.
Itsensä "täyttäminen" tuo vielä taipumuksen syömiseen, juomiseen. Mielihyvää mistä vaan saa.
Äärimmilleen vietynä on vielä harvinainen "munchausen by proxy"-tyyppi, joka tekee puolisosta, vanhemmista, lapsistaan sairaan (huumaamalla, pahoinpitelemällä) ja kerää näin uhriroolissa sääliä ja kunniaa kun tätä reppanaa hoitelee. Olen törmännyt kauan sitten äitiin, joka teki lapsistaan erityisoppilaita! Oli oikein tv-dokumentissa kauan sitten, kertomassa miten lastensa oppimisvaikeuksiin ei saanut yhteiskunnalta tukea.
Psyykkinen uhriutuminen, fyysinem uhriutuminen. Ja loistava tapa kerätä huomiota sekä kalastella oivaa palvelusväkeä. Auttajat ja empaatikot löytyvät nopeasti kun heittää surkukostyymin päälleen?
Tämä heikkojen auttaminen on myös fantastinen tapa näytellä sitä hyvistä, sekä saattaa ihmisiä riippuvuuteen.
Kun vielä muistaa sen, miten narsistinen tyyppi on ihastunut omaan kehoonsa, niin luulosairaus, itsensä lääkitseminen, hoivaaminen, hierotuttaminen, vitamiinien napsiminen, särkylääkkeet ym. tuntuvat usein kuuluvan näiden tyyppien elämään.
Itsensä "täyttäminen" tuo vielä taipumuksen syömiseen, juomiseen. Mielihyvää mistä vaan saa.
Äärimmilleen vietynä on vielä harvinainen "munchausen by proxy"-tyyppi, joka tekee puolisosta, vanhemmista, lapsistaan sairaan (huumaamalla, pahoinpitelemällä) ja kerää näin uhriroolissa sääliä ja kunniaa kun tätä reppanaa hoitelee. Olen törmännyt kauan sitten äitiin, joka teki lapsistaan erityisoppilaita! Oli oikein tv-dokumentissa kauan sitten, kertomassa miten lastensa oppimisvaikeuksiin ei saanut yhteiskunnalta tukea.