Jälleen totean: voi minua kaiken uskovaa hölmöä....
Ensimmäiset oudot merkit
Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
-
satupäivikki
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Loka 2017, 19:15
Re: Ensimmäiset oudot merkit
Ai niin! Ja aivan suhteen alkuvaiheessa sanoi: "En ole koskaan muita rakastanut kuin sinua! Ajattele, olen vaan niitten muitten naisten kanssa ollut ihan huvikseen. Enkä ole kellekään muulle koskaan sanonut rakastavani, enkä ole tällaisia rakkaus-viestejä lähettänyt!"
Jälleen totean: voi minua kaiken uskovaa hölmöä....
Jälleen totean: voi minua kaiken uskovaa hölmöä....
-
Venica
- Viestit: 328
- Liittynyt: 12 Tammi 2017, 09:12
Re: Ensimmäiset oudot merkit
Ja just tuo rakastuu homma. Vain sinä olet minulle.oikea. juuri sinun takia nyt lopetan juomisen.ja vain sinun.kans voin.perustaa perheen. Toinen.on myös ettei kenenkään muun.kans ole seksin näin.hyvältähyvältä tuntunut.
Hah hah. Sanoo varmaan kaikille
Hah hah. Sanoo varmaan kaikille
-
satupäivikki
- Viestit: 30
- Liittynyt: 18 Loka 2017, 19:15
Re: Ensimmäiset oudot merkit
venica, eikä!
siis minäkin kuulin moooonta kertaa nuo samat jutut alusta saakka! onkohan niillä joku oma palsta netissä mistä ne kattoo noita sloganeita joilla saavat naisensa koukkuun...

-
Venica
- Viestit: 328
- Liittynyt: 12 Tammi 2017, 09:12
Re: Ensimmäiset oudot merkit
Niin varmaan jakavat tietojaan.
Ja myös juorujen kuuleminen exiltään. Olispa pitäny uskoa ettei se mullekaan sen kummempi oo ja ei ne siitä muuksi muutu. Pahemmaksi vaan menee kun ikää tulee.
Ja myös juorujen kuuleminen exiltään. Olispa pitäny uskoa ettei se mullekaan sen kummempi oo ja ei ne siitä muuksi muutu. Pahemmaksi vaan menee kun ikää tulee.
-
KatariinaM70
- Viestit: 70
- Liittynyt: 29 Kesä 2017, 09:38
Re: Ensimmäiset oudot merkit
Lisäksi voi kiinnittää huomiota siihen, että kertooko samaa tarinaa, varsinkin tunteisiin vetoavaa useamman kerran? Saattaapi olla opeteltu, hyväksi havaittu ja useamman kerrankin käytetty kelpo näytös.
Hän voi tuossa pikku episodissa jopa vierittää kyyneleitä. Kovan luokan harhautus pehmeydestä joka vetoaa niin miehiin kuin naisiin.
Pää kylmäksi kun narsistiksi epäiltävä tihruttaa. Onko kyynelten takana "minä olen menettänyt palvelijan ja palvojan" ( kun hän suree esim. kuollutta mummoaan, äitiään...joka on tosin kuollut jo vuosia sitten..hmmm.) Ihan paras testi jonka tein ennen häipymistäni, oli "sääli narsistia kohtalon murjomaa". Kysyin lämpimin katsein, että "miten sinulla nyt menee..kun olet niin sairaskin ja surullinen" ja oikein kyynel tirahti kun hän ajatteli itseään. Siis hänellähän oli kurjaa, kun oli jäänyt kiinni valheista, maksullisista, vuosien huijaus oli paljastunut... Missään vaiheessa hän ei liikuttunut eron uhasta, särkyneestä parisuhteesta tms. mutta oivoi kun kohde oli hän.
Hän voi tuossa pikku episodissa jopa vierittää kyyneleitä. Kovan luokan harhautus pehmeydestä joka vetoaa niin miehiin kuin naisiin.
Pää kylmäksi kun narsistiksi epäiltävä tihruttaa. Onko kyynelten takana "minä olen menettänyt palvelijan ja palvojan" ( kun hän suree esim. kuollutta mummoaan, äitiään...joka on tosin kuollut jo vuosia sitten..hmmm.) Ihan paras testi jonka tein ennen häipymistäni, oli "sääli narsistia kohtalon murjomaa". Kysyin lämpimin katsein, että "miten sinulla nyt menee..kun olet niin sairaskin ja surullinen" ja oikein kyynel tirahti kun hän ajatteli itseään. Siis hänellähän oli kurjaa, kun oli jäänyt kiinni valheista, maksullisista, vuosien huijaus oli paljastunut... Missään vaiheessa hän ei liikuttunut eron uhasta, särkyneestä parisuhteesta tms. mutta oivoi kun kohde oli hän.
-
Kiki
- Viestit: 30
- Liittynyt: 06 Maalis 2017, 22:39
Re: Ensimmäiset oudot merkit
Se itkun tihrustaminen oli tyypillinen piirre. Ei sillä, etteikö mieskin saisi itkeä, mutta itku ja leuan väpätys liittyi aina siihen, että häntä oli loukattu. Jos tämä ei nyt ihan ensimmäinen huomiotani herättävä piirre ollut, niin kuitenkin sellainen että erosi muista tuntemistani miehistä.
-
Aspire
- Viestit: 13
- Liittynyt: 28 Loka 2017, 18:11
Re: Ensimmäiset oudot merkit
Minulla kävi eilen kylmä puistatus läpi kropan, kun tajusin jotain...
Selailin fb:ssa vanhoja kuviani, kun tein ns "siivousta siellä". Löysin yhden profiilikuvani, ja siellä narkun kommentti oli kutakuinkin näin:
"Tässä kuvassa on jotain outoa, nimittäin tuo hymy! Harvoin tota näkee!"
Tajusin, etten silloin tähän kiinnittänyt huomiota, kuin vasta nyt. Monen vuoden jälkeen, kun alkanut käymään näitä asioita perusteellisemmin läpi. Täälläkin olen varmaan moneen eri kohtaan kirjoittanut, kuinka en voinut narkun kanssa olla normaali oma itseni, en voinut olla ns "naama peruslukemilla" koska hän aina aloitti riitelyn siitä, että mökötin, jurotin, haluan pilata kaiken kun naama oli mitä oli. Eli en voinut olla edes omissa ajatuksissani.
Eilen siis tekstejä lukiessa tajusin, että näin sitä kaikille julkisesti nähtävänä tekstinä mainitaan, että minä en ole se joka hymyillee tai on iloinen ihminen. Vaikka kyllä yleensä tuttavat ja työkaverit sellaisena minut on kuvannut. (en ehkä juuri nyt tänä päivänä kaiken tuon jälkeen mitä saanut muuta kukea ole enää se sama iloinen ja sosiaalinen ihminen mitä joskus olin, mutta aion saada itseni etsityksi jälleen)
Tämä oli varmaan niitä ensimmäisiä "salakavaloita" kommentteja minun ulkonäöstä, persoonasta verhottuna "vitsiin" ja vielä julkisesti, toki niitä sain kuulla ihan kahdenkin kesken kaikenlaista.
Ja toinen mitä olen tässä miettinyt ihan lähipäivinä. Että onko tämä jotenkin suvussa kiertävää? Onko muilla huomioita tästä?
TIedän erään narkun sukulaisen joka on myös aika hallitseva ja vahva persoona, ja paljon samanlaisia tiettyjä piirteitä, (vaikka en voi sanoa henk kohtaisesti häntä tuntevani, mutta jo kaukaa aistittavissa). TÄstäkin pari kertaa mainitsin tällä silloiselle narkku puolisolleni, että olette aika samanlaisia, ja mitkä raivarit hän saikaan! Ja tietenkin kielsi kaiken.
Selailin fb:ssa vanhoja kuviani, kun tein ns "siivousta siellä". Löysin yhden profiilikuvani, ja siellä narkun kommentti oli kutakuinkin näin:
"Tässä kuvassa on jotain outoa, nimittäin tuo hymy! Harvoin tota näkee!"
Tajusin, etten silloin tähän kiinnittänyt huomiota, kuin vasta nyt. Monen vuoden jälkeen, kun alkanut käymään näitä asioita perusteellisemmin läpi. Täälläkin olen varmaan moneen eri kohtaan kirjoittanut, kuinka en voinut narkun kanssa olla normaali oma itseni, en voinut olla ns "naama peruslukemilla" koska hän aina aloitti riitelyn siitä, että mökötin, jurotin, haluan pilata kaiken kun naama oli mitä oli. Eli en voinut olla edes omissa ajatuksissani.
Eilen siis tekstejä lukiessa tajusin, että näin sitä kaikille julkisesti nähtävänä tekstinä mainitaan, että minä en ole se joka hymyillee tai on iloinen ihminen. Vaikka kyllä yleensä tuttavat ja työkaverit sellaisena minut on kuvannut. (en ehkä juuri nyt tänä päivänä kaiken tuon jälkeen mitä saanut muuta kukea ole enää se sama iloinen ja sosiaalinen ihminen mitä joskus olin, mutta aion saada itseni etsityksi jälleen)
Tämä oli varmaan niitä ensimmäisiä "salakavaloita" kommentteja minun ulkonäöstä, persoonasta verhottuna "vitsiin" ja vielä julkisesti, toki niitä sain kuulla ihan kahdenkin kesken kaikenlaista.
Ja toinen mitä olen tässä miettinyt ihan lähipäivinä. Että onko tämä jotenkin suvussa kiertävää? Onko muilla huomioita tästä?
TIedän erään narkun sukulaisen joka on myös aika hallitseva ja vahva persoona, ja paljon samanlaisia tiettyjä piirteitä, (vaikka en voi sanoa henk kohtaisesti häntä tuntevani, mutta jo kaukaa aistittavissa). TÄstäkin pari kertaa mainitsin tällä silloiselle narkku puolisolleni, että olette aika samanlaisia, ja mitkä raivarit hän saikaan! Ja tietenkin kielsi kaiken.
-
Aspire
- Viestit: 13
- Liittynyt: 28 Loka 2017, 18:11
Re: Ensimmäiset oudot merkit
Ja vielä lisäystä...
Hän esim. juhlissa joissa olimme, tarkoituksella halaili ja tanssi muiden naisten kanssa saadakseen minut mustasukkaiseksi.
Koska nämä naiset kertoivat minulle juhlissa, että ei se ikinä noin ole tehnyt jos minä en ole paikalla ym. Eli selvää filmaamista, kun minä olin paikalla.
Toinen minkä tajusin vielä em. kirjoituksen jälkeen, että aina, kun hän tiesi, että olen jossain juhlissa esim. työpaikanpikkujoulut tai kaveriporukalla menossa, oli jatkuvaa viestittelyä: missä olen, miten menee, olenko jo ihan kännissä, milloin hän voi tulla hakemaan ym. Kerran jän jopa pisti pitkiä viestejä mitä sitten tehdään, kun olisin kotona. Kun hän sitten minut haki kotiin (kesken illanistujaiset, odotin innolla sitä, että pitkästä aikaa tekisimme yhdessä jotain kivaa) hän jätti minut kotiovelle ja jätti minut yksin. NÄin hienosti hän oli puheillaan saanut minut innostumaan kahden keskisestä illasta, olin jättänyt juhlat kesken hänen takiaan, ja lupauksista huolimatta minä jäin yksin kotiovelle seisomaan, kun hän kaahasi pihasta pois omille menoilleen. Näin...
Hän esim. juhlissa joissa olimme, tarkoituksella halaili ja tanssi muiden naisten kanssa saadakseen minut mustasukkaiseksi.
Koska nämä naiset kertoivat minulle juhlissa, että ei se ikinä noin ole tehnyt jos minä en ole paikalla ym. Eli selvää filmaamista, kun minä olin paikalla.
Toinen minkä tajusin vielä em. kirjoituksen jälkeen, että aina, kun hän tiesi, että olen jossain juhlissa esim. työpaikanpikkujoulut tai kaveriporukalla menossa, oli jatkuvaa viestittelyä: missä olen, miten menee, olenko jo ihan kännissä, milloin hän voi tulla hakemaan ym. Kerran jän jopa pisti pitkiä viestejä mitä sitten tehdään, kun olisin kotona. Kun hän sitten minut haki kotiin (kesken illanistujaiset, odotin innolla sitä, että pitkästä aikaa tekisimme yhdessä jotain kivaa) hän jätti minut kotiovelle ja jätti minut yksin. NÄin hienosti hän oli puheillaan saanut minut innostumaan kahden keskisestä illasta, olin jättänyt juhlat kesken hänen takiaan, ja lupauksista huolimatta minä jäin yksin kotiovelle seisomaan, kun hän kaahasi pihasta pois omille menoilleen. Näin...
-
Kiki
- Viestit: 30
- Liittynyt: 06 Maalis 2017, 22:39
Re: Ensimmäiset oudot merkit
Melko samoja havaintoja Aspire..yhden keikan väliajalla kertoi kuinka naiset olivat häntä vokotelleet sillävälin kun kävin vessassa
Ja noista salakavalista arvosteluista: olin tehnyt hyvää ruokaa jota hän otti lautaselleen pienen nökäreen. Kun syötyäni nousin hakemaan lisää ja kehotin häntäkin, niin sain kuulla, että kyllä normaalille aikuiselle tämä riittää
koin sen arvosteluksi, että " ehkä sun ei kannata syödä enempää". Ja olen siis normipainoinen liikkuva ihminen. Mutta tällainenkin tuli mieleeni kun kerroit tuosta " hymyttömyydestäsi".
Ja noista salakavalista arvosteluista: olin tehnyt hyvää ruokaa jota hän otti lautaselleen pienen nökäreen. Kun syötyäni nousin hakemaan lisää ja kehotin häntäkin, niin sain kuulla, että kyllä normaalille aikuiselle tämä riittää
-
Harmaus
- Viestit: 213
- Liittynyt: 06 Helmi 2017, 21:16
Re: Ensimmäiset oudot merkit
Itkuraivarit tuttuja? Ensin raivostutaan siitä että oot eri mieltä tai asetat rajoja ja sitten itketään. Joskus ne pitää vaan sillä tavalla kiinni; raivolla rikotaan rajat ja itkulla haetaan myötätuntoa jolla sit empatiakykysempi on vähemmän herkkä suuttumaan vaikka toinen loukkais sua oikeesti siinä samalla. Ohjelmoidaan antamaan loputtomasti anteeksi, katsomaan sormien läpi ja alistumaan toisen sanottakoon raivostuttavalle käytökselle, pahimmillaan kontrolloidaan jopa toisen päätöksentekoa.Kiki kirjoitti:Se itkun tihrustaminen oli tyypillinen piirre. Ei sillä, etteikö mieskin saisi itkeä, mutta itku ja leuan väpätys liittyi aina siihen, että häntä oli loukattu. Jos tämä ei nyt ihan ensimmäinen huomiotani herättävä piirre ollut, niin kuitenkin sellainen että erosi muista tuntemistani miehistä.
Pidempiaikaset ihmissuhteet on tylsiä ja pinnallisia jos ilmaa ei uskalleta puhdistaa ja on tervettä että tunteita ilmastaan sukupuolesta riippumatta mutta imee kaikki mehut kenestä tahansa jos pelkän oman mielipiteen sanomista tarttee alkaa "pelkäämään" reaktioiden takia.
Mun mielestä ei tartte hymyillä jos ei siltä tunnu, se ei automaattisesti oo jurottamista tai mököttämistä. Vakavampikaan ihminen ei ole automaattisesti ilonpilaaja tai ajatuksissaan oleva henkilö epäystävällinen. Inhottavaa kuulla jos silti maalataan tommosta kuvaa.Aspire kirjoitti:Eilen siis tekstejä lukiessa tajusin, että näin sitä kaikille julkisesti nähtävänä tekstinä mainitaan, että minä en ole se joka hymyillee tai on iloinen ihminen.
Narsismista ollaan levitetty tietoa sukupolvien ajan, sanottu ettei tämä ole hyväksyttävää, mutta vieläkin ollaan siinä pisteessä ettei sille käytännössä tehdä yhtään mitään. Onko tästä siis hyötyä?