Minun eksällekin viina maistui, vaikkei ihan joka päivä juonutkaan. Sanoi haluavansa viettää viikonloppua "kuten normaalit ihmiset", eli vetämällä perseet paikallisessa kuppilassa sekä pe että la. Välillä myös sunnuntaina. Juodessaan muuttui todella aggressiiviseksi, ja lopullinen erokin tapahtui hänen ollessaan tuhannen tuiskeessa. Soitti minulle ja raivosi niin, etten ollut koskaan kuullut. Olin kuulemma hullu, sekopää, mustasukkainen, vainoharhainen...

aluksi jopa uskoin häntä, kunnes toinen eksäni (jonka kanssa olimme avoliitossa viisi vuotta ja olemme edelleen ystäviä) sanoi, että eksäni taitaa kuvailla lähinnä itseään.
Kännissä lensi myös tavarat - minua kohti tietysti.
Veljeni on alkoholisti ja hänessäkin ollut narsistisia piirteitä aina... Tosin minulle on mukava, koska taidan kuulua "hoviin".