Kiusaaminen

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Laura1234

Kiusaaminen

Viesti Kirjoittaja Laura1234 »

Hei
Nyt on käynyt niin että minut on leimattu huumeiden käyttäjäksi ja ties miksi. Lääkäri ei uskonut minua enää ja minulta vietiin jutteluajat sillä kuulun kuulemma "päihde puolelle"

Vaadin testejä mutta niitä ei jostain syystä otettu

Olen vähän shokissa. En edes polta tupakkaa ja elän muutenkin rauhallista elämää.

Onko joku muu joutunut tämmöiseen?? Erosta on muutama kuukausi ja en arvannut että mies pystyisi tämmöiseen. En ole edes varma, kuka tai ketkä tälläistä juorua levittää.

Lääkäri oli minulle ilkeä ja töykeä vaikka selitin syyttömyyttäni, ei hän uskonut sanaakaan.
SirpaLeeena

Re: Kiusaaminen

Viesti Kirjoittaja SirpaLeeena »

Ompas törkeää! Narsisti pystyy näköjään mihin vain...
Mielestäni lääkäri myös toiminut epäammatillisesti leimatessaan sinut päihdeongelmaiseksi ilman todisteita. Ja etenkin jos olet kertonut hankalasta parisuhteesta, niin miksi ihmeessä lääkäri uskoo ex-puolisoa. Toisekseen exälläsi ei pitäisi olla mitään oikeutta puuttua hoitosuhteeseesi, ei ole millään tavalla tiedonsaajaksi tai -antajaksi oikea.
Minä tekisin kantelun lääkäristä. Exän kiusanteolle on hankala ehkä tehdä mitään mutta jos hän on tämän takana niin kysyisin oikeusaputoimistosta neuvoa. Chatti ainakin on ilmainen.

Jaksamista sinne!
krassi

Viesti Kirjoittaja krassi »

Minulle on sattunut samantapaista. Ex-mies sanoi minua alkoholistiksi kerran, kun jätti minut ja kaksi lastamme yksin pääsiäisen viettoon lähtiessään itse kavereittensa kanssa laskettelemaan. Hän selitti naapureille, että ryyppään liikaa ja naapurit uskoivat. Tämä asia selvisi minulle monta vuotta tapahtumien jälkeen.

Exäni selitti myös terveyskeskuksen hoitotaholle, että olen mielenterveysongelmainen. Shokissa olin minäkin silloin kun valheet paljastuivat.
krassi

Olen tehnyt kanteluita ja muistutuksia lääkäreistä ja hoitajista. Rikosilmoituksen ex-miehestäni. Saa nähdä. onko niistä mitään hyötyä?
Laura1234

Viesti Kirjoittaja Laura1234 »

On kyllä teilläkin kauheita kokemuksia :/ olen onneksi päässyt hoitajalle juttelemaan. Hän ei uskonut näitä väitteitä. Hyvä että edes jossain saa asioida rauhassa. Lääkärit ja hoitajat tarvitsisi mielestäni lisää tietoutta näistä asioista ja mitä kaikkea vahinkoa se voi kohteelleen aiheuttaa. :/
solacium

Viesti Kirjoittaja solacium »

Kantelu tällaisista viranomaisista on minusta oikein hyvä idea. Kyllä jotain faktaa pitäis asiasta olla, toisen osapuolen mielipide kun voi olla kovinkin painottunut ja vaikka kuinka valheellinen. Itsekin kuullut epäasiallisesta toiminnasta viranomaispuolella, jossa narsistin sana on vakuuttanut nämä epäpätevät ammattilaiset.
krassi

Olen samaa mieltä siinä, että hoitotaholle pitäisi saada lisää tietoa narsismista. Hoitajat ja lääkärit uskovat vieläkin liian helposti puolisoita ja muita sukulaisia.
Vastaa Viestiin