- Haluaanähdä minut mustaksi hakattuna jotta sitten voisi EHKÄ miettiä minua (vanhempieni kuullen suoraa uhkailua väkivallalla ja sen ihannointia)
- Haukkuu typeräksi muijaksi ja rikkoo puhelimeni täysin paskaksi
- Vääntää kädestä ja naamastani ja huutaa miten hakkaa exäni paskaksi, muusiksi katuun. Miksi? Koska sen pelokkaat silmät ärsyttävät ja hän muka niin vitun tyhmä & on tuonut hänen elämäänsä pikku kyrpänaaman (minun ja exäni lapsi)
- Huutaa ja kiroilee milloin millekin asialle, esim. mökillä jollekin mash-asemalle (Pääsiäinen, normaalia arjessa. Esim. aina samassa paikassa olleet munakupit nostattivat raivon kun hylly ei ollutkaan järjestyksessä missä haluaisi). Useimmiten olemme lasten kanssa vierestä, lopulta paetaan paikalta. Koska jos jotain käytökseen kommentoi, saa vain itse haukut ja huudot.
- Haukkuu huoraksi koska ”olen nussinut ja ottanut suihin eri kulleilta ennen suhdettamme”
- Olen vitun typerä muija, yksinkertainen, sekopäö, hullu, lumppu, lumpperi, idari, pullamaha, hiivapillu. ”Vitun tyhmä Hyvinkäältä.”
- Poikani on kyrpänaama, isäni on kusipää
- Näytän isältäni, Mervi Tapolalta ja kyynaamalta
- Olen CP-vammainen huora
- Kun sain migreenikohtauksen enkä pystynyt puhumaan, haukkui silloinkin CP-vammaiseksi.
- ”Sä olet lauantaimakkaraa halvempi sun huoraamisessa. Oksettavaa, että lapseni äiti köyttäytyy noin.”