Päiväkirjaa narsistin kanssa

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Melina79

Päiväkirjaa narsistin kanssa

Viesti Kirjoittaja Melina79 »

Kirjoitin vuosia suhteemme ajan kamalimpia juttuja ylös. Kai se oli itselle jotain keinoa myös selviytyä.. löysin puhelimestani näitä asioita. Tässä joitakin..

- Haluaanähdä minut mustaksi hakattuna jotta sitten voisi EHKÄ miettiä minua (vanhempieni kuullen suoraa uhkailua väkivallalla ja sen ihannointia)
- Haukkuu typeräksi muijaksi ja rikkoo puhelimeni täysin paskaksi
- Vääntää kädestä ja naamastani ja huutaa miten hakkaa exäni paskaksi, muusiksi katuun. Miksi? Koska sen pelokkaat silmät ärsyttävät ja hän muka niin vitun tyhmä & on tuonut hänen elämäänsä pikku kyrpänaaman (minun ja exäni lapsi)😢
- Huutaa ja kiroilee milloin millekin asialle, esim. mökillä jollekin mash-asemalle (Pääsiäinen, normaalia arjessa. Esim. aina samassa paikassa olleet munakupit nostattivat raivon kun hylly ei ollutkaan järjestyksessä missä haluaisi). Useimmiten olemme lasten kanssa vierestä, lopulta paetaan paikalta. Koska jos jotain käytökseen kommentoi, saa vain itse haukut ja huudot.
- Haukkuu huoraksi koska ”olen nussinut ja ottanut suihin eri kulleilta ennen suhdettamme”
- Olen vitun typerä muija, yksinkertainen, sekopäö, hullu, lumppu, lumpperi, idari, pullamaha, hiivapillu. ”Vitun tyhmä Hyvinkäältä.”
- Poikani on kyrpänaama, isäni on kusipää
- Näytän isältäni, Mervi Tapolalta ja kyynaamalta
- Olen CP-vammainen huora
- Kun sain migreenikohtauksen enkä pystynyt puhumaan, haukkui silloinkin CP-vammaiseksi.
- ”Sä olet lauantaimakkaraa halvempi sun huoraamisessa. Oksettavaa, että lapseni äiti köyttäytyy noin.”
Eliisa

Re: Päiväkirjaa narsistin kanssa

Viesti Kirjoittaja Eliisa »

Mie oon aina pyytäny parisuhteelta peruskunnioitusta ja huolenpitoa ja että tekis kotitöitä 50/50 miun kans. Auttamaan tiskaamisessa, imuroinnissa, ruuanlaitossa, pyykinpesussa, huolehtimaan ruuasta jääkaapissa yms.
Olen tämän takia ja muutenkin edellisten riitojen takia
- pilannut hänen mielenterveyden
- pilannut hänen elämän
- olen hänen kanssa vain seksin takia
- kukaan ei halua olla minun kanssa
- me ryssät vaan huudetaan ja valitetaan kaikesta
- ansaitsin kaikki äitini hakkaamiset
- olen vitun huora ja tollo
- minun pitäisi mennä hoitoon kun keskityn siivoamiseen niin paljon
- minun pitäisi painua vittuun hänen elämästä
- minun omahyväinen kyrpänaama oksettaa
- jos hän olisi tiennyt siitä että äitini hakkasi mua niin ei olisi alkanut seurustelemaan mun kanssa
- vaadin liikaa
- minulle pitäisi psykologini mukaan tuoda jotain vitun kukkia samalla kun hän ei saa mitään apua
- näytti kahta sormeaan ja sano hymyillen kuinka ne on käyny eksänsä pillussa
- kukaan ei halua tämmösen kanssa lapsia
- minun kanssa eläminen on helvettiä eikä kukaan halua elää tämmösen kanssa
- repi mun päiväkirjan
- hajotti mun puhelimen
- hajottanut muutenkin paikkoja ja heitellyt tavaroita kun suuttunut
- käskyttelen häntä ja hän ei kelpaa minulle ulkonäöllisesti ja haluan että hän jäätyy ja kuolee (sanoin et hän näyttää lippis päässä hyvältä)
- ei ole kertaakaan tavannut kunnolla mun perhettä tai ystäviä kahen vuoden seurustelun aikana (vain ohimennen tai sitten ollut omissa oloissaan muualla tapaamisen aikana)
- olen anorektikko (mulla siis syömishäiriötaustaa ja olen luonnollisesti hoikka)
- haukkuu mun psykologia
- haukkuu mun mummia (mummi on mulle kuin varsinainen äiti) ja välillä puhuu hänestä kivoja
- uhannut itsemurhalla, esim kiipesi ikkunalaudalle pariin kertaan ja ottanu veitsiä esille. Lähteny ulos ja sanonu että tappaa nyt itsensä
Vastaa Viestiin