Hovi

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Saviola
Viestit: 100
Liittynyt: 04 Touko 2017, 13:21

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja Saviola »

Tällä minun tuntemallani psykopaatilla on sellainen tuhannen ihmisen hovi ja hän on mestari käyttämään ihmisiä hyväkseen. Tämä valtava sosiaalinen piiri on kuin hämähäkin verkko, minkä keskellä hän odottaa uhrien tippumista syliinsä.
Mies on ns. grandioosi narsisti. Psykopaatti on grandioosi narsisti, mutta narsistisen persoonallisuushäiriön grandioosiin tyyppiin verrattuna psykopaatti eroaa sikäli, ettei psykopaatilla ole omaatuntoa, eikä hän kykene välittämään kenestäkään muusta, kuin itsestään, tippaakaan.
Psykopaatti on kaveri, jolla on sellaisia päämääriä, kuten panna muijakaverin tytärtä anaaliin.

Sarjakuristaja Jukka Lindholm on huono esimerkki psykopaatista, koska Lindholm ei ole tavallinen psykopaatti, vaan kyseessä on seksuaalinen pervertikko ja transseksuaali, jonka elämä pyörii sellaisen asian ympärillä, että hän saisi kuristaa naista naisten nahkahanskat käsissään.
Lindholm taitaa myös älykkyydeltään olla aika matalalla tasolla.
Myöskään ei ole varmaa tietoa, onko Lindholm psykopaatti, vai sosiopaatti.
Surusydän16
Viestit: 278
Liittynyt: 09 Joulu 2016, 11:34

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 »

Olet varmasti oikeassa Ninnu psykopaatin hovin tarpeesta. Tämä tapaus on lähinnä mustamaalannut minua kaikille ihmisille, ei niinkään mielistellyt niitä ihmisiä. Hän kertoo kaikille mitä hän tekee esim minulle ja ihmiset on aika järkyttyneitä. Kukaan ei jaksa kuunnella häntä ja sitä pidetään jo yleisesti hulluna. Olen saanut puolitutuilta kannustus viestejä ja osaottoja, jossa tän ihmisen toiminta tuomitaan täysin. Aluksi silläkin oli kuuntelijansa, mutta kyllä nää ihmiset aika nopsaan tajusi sen jutuista mikä on homman nimi, lisäksi se valehteli niin paljon ihmisille ja jäi kiinni. Siksi kaikki viha kohdistuu nyt minuun, koska mun tuhoamiskampanja epäonnistui, sen sijaan tuhosi itsensä. Jälkeenpäin kuulin, että ongelmia oli ollut muillakin jo ennen kun aloin kaveeraamaan tän kanssa. Pienissä piireissä jossain tulee raja näilläkin vastaan ja ne joutuu aloittamaan alussa jossain muualla.
psykonuhri
Viestit: 47
Liittynyt: 22 Elo 2017, 01:03

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja psykonuhri »

Surusydän16 kirjoitti:Mitähän tälle psykonarskulle tapahtuu, kun ei ole enää hovia :?:
Meinaan alkaa olla hyvin vähissä nää "ystävät".
Tää on niin hillitön tapaus, että kukaan ei enää usko sen juttuja. Se on kohta pari vuotta mesonnut ympäriinsä ja menettänyt kaikki, jopa ne jotka piti sitä ystävänään.
Kuulostaa liiankin tutulta nuo sinun kirjoituksesi arvon "Surusydän16" (toivottavasti tuo 16 ei ole ikäsi?), se on vain se surullinen tosiasia että se psykonarsisti etsii ja aina löytää heikkoja ihmisiä joita se manipuloi totaalisesti ja heillähän tuo narsupsyko yleensä teettää sen "likaisen työn" sitä ihmistä kohtaan jolle hän pahaa haluaa, eli, ei ne manipuloitavat ihmiset ikävä kyllä maailmasta lopu, joten ei taida tyhjentyä narsupsykon "hovikaan" kovin helposti. Otan osaa. :(
Surusydän16
Viestit: 278
Liittynyt: 09 Joulu 2016, 11:34

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 »

psykonuhri kirjoitti:
Surusydän16 kirjoitti:Mitähän tälle psykonarskulle tapahtuu, kun ei ole enää hovia :?:
Meinaan alkaa olla hyvin vähissä nää "ystävät".
Tää on niin hillitön tapaus, että kukaan ei enää usko sen juttuja. Se on kohta pari vuotta mesonnut ympäriinsä ja menettänyt kaikki, jopa ne jotka piti sitä ystävänään.
Kuulostaa liiankin tutulta nuo sinun kirjoituksesi arvon "Surusydän16" (toivottavasti tuo 16 ei ole ikäsi?), se on vain se surullinen tosiasia että se psykonarsisti etsii ja aina löytää heikkoja ihmisiä joita se manipuloi totaalisesti ja heillähän tuo narsupsyko yleensä teettää sen "likaisen työn" sitä ihmistä kohtaan jolle hän pahaa haluaa, eli, ei ne manipuloitavat ihmiset ikävä kyllä maailmasta lopu, joten ei taida tyhjentyä narsupsykon "hovikaan" kovin helposti. Otan osaa. :(

Juu ei ole ikään viittaava tuo 16, ihan randomilla valittu luku :lol:
psykonuhri
Viestit: 47
Liittynyt: 22 Elo 2017, 01:03

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja psykonuhri »

Surusydän16 kirjoitti:
psykonuhri kirjoitti:
Surusydän16 kirjoitti:Mitähän tälle psykonarskulle tapahtuu, kun ei ole enää hovia :?:
Meinaan alkaa olla hyvin vähissä nää "ystävät".
Tää on niin hillitön tapaus, että kukaan ei enää usko sen juttuja. Se on kohta pari vuotta mesonnut ympäriinsä ja menettänyt kaikki, jopa ne jotka piti sitä ystävänään.
Kuulostaa liiankin tutulta nuo sinun kirjoituksesi arvon "Surusydän16" (toivottavasti tuo 16 ei ole ikäsi?), se on vain se surullinen tosiasia että se psykonarsisti etsii ja aina löytää heikkoja ihmisiä joita se manipuloi totaalisesti ja heillähän tuo narsupsyko yleensä teettää sen "likaisen työn" sitä ihmistä kohtaan jolle hän pahaa haluaa, eli, ei ne manipuloitavat ihmiset ikävä kyllä maailmasta lopu, joten ei taida tyhjentyä narsupsykon "hovikaan" kovin helposti. Otan osaa. :(

Juu ei ole ikään viittaava tuo 16, ihan randomilla valittu luku :lol:
No, ajattelinkin että aika kypsiä kommenteja olisi nuo 16v:lta ja olisihan se hirveää jos 16v joutuisi tänne tulemaan narsistin uhrina kirjoittelemaan...
psykonuhri
Viestit: 47
Liittynyt: 22 Elo 2017, 01:03

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja psykonuhri »

Saviola kirjoitti:T.. mutta narsistisen persoonallisuushäiriön grandioosiin tyyppiin verrattuna psykopaatti eroaa sikäli, ettei psykopaatilla ole omaatuntoa, eikä hän kykene välittämään kenestäkään muusta, kuin itsestään, tippaakaan.


Narsistisesti persoonallisuushäiriöisellä ei ole omaatuntoa eikä syyllisyydentuntoa olemassa, noinko vähän tiedät narsistisesti persoonallisuushäiriöisistä??
Saviola
Viestit: 100
Liittynyt: 04 Touko 2017, 13:21

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja Saviola »

psykonuhri kirjoitti:Narsistisesti persoonallisuushäiriöisellä ei ole omaatuntoa eikä syyllisyydentuntoa olemassa, noinko vähän tiedät narsistisesti persoonallisuushäiriöisistä??
Psykopaatilta puuttuu omatunto ja syyllisyydentunto ja kaikenlainen aito tunnesitoutuminen toisiin ihmisiin. Sosiopaatilla on erittäin heikko omatunto ja hänellä on voimakas patologia, millä hän estää itseään tuntemasta syyllisyydentunteita. Sosiopaatti pystyy jonkinlaiseen vajavaiseen tunnesitoutumiseen, mutta tämä tunnesitoutuminen on erittäin epävakaata ja pinnallista. Sosiopaattien parisuhteet eivät yleensä kestä.
Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavalla henkilöllä on omatunto ja hän pystyy rakastamaan toisia ihmisiä. Hän kuitenkin pyrkii vapautumaan syyllisyydestä, heijastamalla syyllisyyttä toisiin ihmisiin, siirtämällä omia syyllisyyden tunteitaan toisiin ihmisiin...
Epävakaalla henkilöllä omatunto ja kyky välittää ovat taas vähän korkeammalla tasolla, kuin edellä mainituissa häiriöissä ja patologiset itsen huijaamiskeinot tunteensiirtoineen vielä korostuneempia.

Eli epävakaalla on näistä kehittynein omatunto ja kehittynein tunnesitoutuminen, psykopaatilla kehittymättömin omatunto ja kehittymättömin tunnesitoutuminen.
Vastaavasti epävakaalla on korostuneimmat itsenhuijausmetodit itsen suojelemiseksi negatiivisilta tunteilta, psykopaatilla vähiten korostuneet.
psykonuhri
Viestit: 47
Liittynyt: 22 Elo 2017, 01:03

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja psykonuhri »

Saviola kirjoitti: Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavalla henkilöllä on omatunto ja hän pystyy rakastamaan toisia ihmisiä.
Tuon kommenttisi jälkeen en halua koskaan enää keskustella kanssasi, hyvästi!
Saviola
Viestit: 100
Liittynyt: 04 Touko 2017, 13:21

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja Saviola »

psykonuhri kirjoitti:Tuon kommenttisi jälkeen en halua koskaan enää keskustella kanssasi, hyvästi!
Melko teatraalista kirjoittelua sinulta, kun ottaa huomioon, että tuskin kukaan vetäisi hernettä nenäänsä tuosta kirjoittamastani lauseesta. Pitäisikö minun nyt harmistua, kun en saa kirjoittaa juuri sinun kanssasi? Pitäisikö minun nyt lakata kirjoittamasta yleisen psykologisen tiedon pohjalta, koska sinä niin tahdot?

Taidat pitää minua pilkkanasi ja trollailla ihan omiasi.
Karju
Viestit: 64
Liittynyt: 22 Elo 2013, 13:23

Re: Hovi

Viesti Kirjoittaja Karju »

psykonuhri kirjoitti:
Saviola kirjoitti: Narsistisen persoonallisuushäiriön omaavalla henkilöllä on omatunto ja hän pystyy rakastamaan toisia ihmisiä.
Tuon kommenttisi jälkeen en halua koskaan enää keskustella kanssasi, hyvästi!
Narsistisella persoonalla "omatunto" on vain silloin, kun sen kulissi eli julkisivu vaatii ja silloinkin syy on jossaki muussa.. ja silloinkin se näyttelee eli narsistilla ei ole omaatuntoa. Narsisti "rakastaa" vain itseään yli kaiken.
Vastaa Viestiin