Sivu 2/3

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 20 Syys 2017, 11:51
Kirjoittaja orjapoika
pilvilinna kirjoitti:Hei, seurasin tuota vääntöä täällä pitkään ja se sai minut voimaan todella huonosti. En edes uskaltanut kommentoida koska pelkäsin saman vihan tarttuvan. Kiitos Ylläpidolle puuttumisesta.
Olen samaa mieltä. Useimmat palstalaiset ovat saaneen kokea vihanpurkauksia ja väkivaltaa. Ihmettelen sitä kielenkäyttöä, mitä olen aivan lyhyellä palstaan tutustumisella nähnyt. Minulle oli hieman outo tunne huomata, että lähes samoilla sanoilla, joilla äitini oli nälvinyt minua, niin tällä palstalla kommentoidaan toista kirjoittajaa. Mielestäni tällä palstalla kirjoittajalla on suurempi vastuu, kuin vaikkapa automerkkiä ruotivalla palstalla.

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 20 Syys 2017, 11:57
Kirjoittaja orjapoika
Notavictim kirjoitti:Tarkoitin tunnistettavuudella sitä, että niistä henkilöistä, joista täällä kerrotaan, ei saa olla tunnistettavissa nimiä tai mitään sellaisia piirteitä jotka voisivat edes mahdollisesti edesauttaa jotakuta tunnistamaan henkilöt joista täällä puhutaan.
Tuossa on pikkuuuusen dilemmaa.

Jos on ollut uhri, niin sitä on vaikea kertoa toisen tekemisistä niin, ettei tekijästä jotakin paljastuisi. Mutta eiköhän tämä onnistu, kun miettii kaksi kertaa, ennenkuin painaa Lähetä painiketta.

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 20 Syys 2017, 12:08
Kirjoittaja Notavictim
orjapoika kirjoitti:
Notavictim kirjoitti:Tarkoitin tunnistettavuudella sitä, että niistä henkilöistä, joista täällä kerrotaan, ei saa olla tunnistettavissa nimiä tai mitään sellaisia piirteitä jotka voisivat edes mahdollisesti edesauttaa jotakuta tunnistamaan henkilöt joista täällä puhutaan.
Tuossa on pikkuuuusen dilemmaa.

Jos on ollut uhri, niin sitä on vaikea kertoa toisen tekemisistä niin, ettei tekijästä jotakin paljastuisi. Mutta eiköhän tämä onnistu, kun miettii kaksi kertaa, ennenkuin painaa Lähetä painiketta.
Ei, vaan täällä on puhuttu ihan etunimillä joistakin henkilöistä ja se on taas eri asia kuin kuvailla yleisesti luokkatoverin käytöstä. Samoin täällä on tuotu tiettyjen julkisuuden henkilöiden nimiä esiin vailla virallista tietoa asioista.

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 20 Syys 2017, 12:23
Kirjoittaja orjapoika
Notavictim kirjoitti:
orjapoika kirjoitti:
Notavictim kirjoitti:Tarkoitin tunnistettavuudella sitä, että niistä henkilöistä, joista täällä kerrotaan, ei saa olla tunnistettavissa nimiä tai mitään sellaisia piirteitä jotka voisivat edes mahdollisesti edesauttaa jotakuta tunnistamaan henkilöt joista täällä puhutaan.
Tuossa on pikkuuuusen dilemmaa.

Jos on ollut uhri, niin sitä on vaikea kertoa toisen tekemisistä niin, ettei tekijästä jotakin paljastuisi. Mutta eiköhän tämä onnistu, kun miettii kaksi kertaa, ennenkuin painaa Lähetä painiketta.
Ei, vaan täällä on puhuttu ihan etunimillä joistakin henkilöistä ja se on taas eri asia kuin kuvailla yleisesti luokkatoverin käytöstä. Samoin täällä on tuotu tiettyjen julkisuuden henkilöiden nimiä esiin vailla virallista tietoa asioista.
Ok, luulin itse vetäneeni pahasti överiksi.

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 20 Syys 2017, 21:40
Kirjoittaja nuttool
Keskusteluhan menee surullisen asiattomaksi, kun aletaan haukkua palstan muita jäseniä. Ilmapiirin soisi olevan tällaisella palstalla tukeva, ymmärtävä ja kannustava. Narsistien uhrien tuki ry.
Ehkä muilla palstoilla voi sitten enemmän keskittyä siihen psykopatologiaan ja murhiin(?), mutta minusta tämän palstan tarkoitus olisi tarjota jokaiselle avoin ja tuomitsematon ilmapiiri kertoa omista kokemuksistaan. Hedelmällisintähän tuen kannalta keskustelu on silloin, kun huomaa ettei ole ainoa, eikä yksin, ja hei joku muukin on käynyt tämän saman läpi! Itse kyllä tykkään lukea tutkimustietoakin, ja sekin on ihan tervetullutta, kunhan se on a) totta ja b) jollain tavalla aiheeseen liittyvää ja aihetta tukevaa, eikä toisia kirjoittajia dissaavaa.

Viha on varmasti viimeinen asia, mitä täällä kannattaa viljellä. PEACE :ugeek:

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 20 Syys 2017, 23:34
Kirjoittaja psykonuhri
pilvilinna kirjoitti: Tällaiset tinkaamiset mitä täällä on ollut ovat saaneet ainakin minut pelkäämään sitä vihaa joka joidenkin kirjoittajien kommenteista on huokunut. Tuollainen viha on tarttuvaa ja sairastuttaa. Viha lietsoo aina lisää vihaa eikä se ole vertaistuen tarkoitus.
Toivottavasti keskustelut jatkuu sellaisena kuin ne on tarkoitettu. Vertaistueksi pahoja kokeneille ihmisille.


Mistä luulet tuon vihan kummunneen?? Olisiko siitä että on joutunut psykopaatin ja vääryyden tuhoamaksi jo elämänsä varhaisvaiheessa? Jos noin herkkä olet niin oletkohan lainkaan oikealla foorumilla? Vakava persoonallisuushäiriö on hirveä ja vaarallinen asia joka saa kauheita aikaan monien noiden kanssa tekemisiin joutuneiden ihmisten elämässä.

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 21 Syys 2017, 12:49
Kirjoittaja Notavictim
psykonuhri kirjoitti:
pilvilinna kirjoitti: Tällaiset tinkaamiset mitä täällä on ollut ovat saaneet ainakin minut pelkäämään sitä vihaa joka joidenkin kirjoittajien kommenteista on huokunut. Tuollainen viha on tarttuvaa ja sairastuttaa. Viha lietsoo aina lisää vihaa eikä se ole vertaistuen tarkoitus.
Toivottavasti keskustelut jatkuu sellaisena kuin ne on tarkoitettu. Vertaistueksi pahoja kokeneille ihmisille.


Mistä luulet tuon vihan kummunneen?? Olisiko siitä että on joutunut psykopaatin ja vääryyden tuhoamaksi jo elämänsä varhaisvaiheessa? Jos noin herkkä olet niin oletkohan lainkaan oikealla foorumilla? Vakava persoonallisuushäiriö on hirveä ja vaarallinen asia joka saa kauheita aikaan monien noiden kanssa tekemisiin joutuneiden ihmisten elämässä.
Kiitos ja näkemiin, psykonuhri, sinun tiesi NUT:in keskustelupalstan jäsenenä päättyi tähän. Täällä ei edelleenkään suvaita henkilökohtaisia hyökkäyksiä muita käyttäjiä kohtaan. Muistetaan se, että täällä miltei kaikki ovat enemmän tai vähemmän herkässä tilanteessa.

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 27 Syys 2017, 01:01
Kirjoittaja lainsuojaton
Notavictim kirjoitti:
psykonuhri kirjoitti:
pilvilinna kirjoitti: Tällaiset tinkaamiset mitä täällä on ollut ovat saaneet ainakin minut pelkäämään sitä vihaa joka joidenkin kirjoittajien kommenteista on huokunut. Tuollainen viha on tarttuvaa ja sairastuttaa. Viha lietsoo aina lisää vihaa eikä se ole vertaistuen tarkoitus.
Toivottavasti keskustelut jatkuu sellaisena kuin ne on tarkoitettu. Vertaistueksi pahoja kokeneille ihmisille.


Mistä luulet tuon vihan kummunneen?? Olisiko siitä että on joutunut psykopaatin ja vääryyden tuhoamaksi jo elämänsä varhaisvaiheessa? Jos noin herkkä olet niin oletkohan lainkaan oikealla foorumilla? Vakava persoonallisuushäiriö on hirveä ja vaarallinen asia joka saa kauheita aikaan monien noiden kanssa tekemisiin joutuneiden ihmisten elämässä.
Kiitos ja näkemiin, psykonuhri, sinun tiesi NUT:in keskustelupalstan jäsenenä päättyi tähän. Täällä ei edelleenkään suvaita henkilökohtaisia hyökkäyksiä muita käyttäjiä kohtaan. Muistetaan se, että täällä miltei kaikki ovat enemmän tai vähemmän herkässä tilanteessa.


Tuoko on muka "henkilökohtainen hyökkäys" jos epäilee että jokin henkilö voi olla turhan herkkä näin vakavan asian kyseenolessa?? Taisi olla ihan jostain muusta kyse kun tuon "psykonuhrin" halusit bannata täältä??

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 27 Syys 2017, 01:05
Kirjoittaja lainsuojaton
Notavictim kirjoitti: Mielivaltaiseen pomottamiseen minulla ei ole vähäisintäkään halua tai syytä.

:lol:

Re: Tervehdys ylläpidolta

Lähetetty: 27 Syys 2017, 12:08
Kirjoittaja Notavictim
lainsuojaton kirjoitti:
Notavictim kirjoitti: Mielivaltaiseen pomottamiseen minulla ei ole vähäisintäkään halua tai syytä.

:lol:
Näistä voidaan tosiaankin olla montaa mieltä. Henkilökohtaiseen hyökkäykseen on kuitenkin palstan luonteen huomioonottaen hieman matalampi kynnys kuin sellaisilla palstoilla, joilla ei keskustella näinkin aroista aiheista. Keskustelen mielelläni asiasta lisää, jos koet siihen olevan tarvetta - tai jos kenellä tahansa muulla on tarve, viestiä vaan joko tänne tai yksityisesti :)