mies jota ei ollutkaan

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Hazy

Re: mies jota ei ollutkaan

Viesti Kirjoittaja Hazy »

Se tulee ehkä tulevaisuudessa olemaan vaikeinta ymmärtää, miksi tosiaan on antanut itseään käsiteltävän niinkuin on? Olen merkkejä nähnyt, mutta ohittanut niitä ja painanut ohi sen "rakkauden" tähden jota ei ole ollutkaan. Ja se, että joku jonka on kuvitellut rakastavan, ei ole välittänyt missään vaiheessa. Minusta tuntuu että minua on huijattu ja se saa ilman loppuvan keuhkoista. http://www.youtube.com/watch?v=agZI85WLjMA on kanssa oikein osuva kappale josta luultavasti saan voimia tulevaisuudessa....
tuntematontuttu

Re: mies jota ei ollutkaan

Viesti Kirjoittaja tuntematontuttu »

Loppu hyvin kaikki hyvin.Tämä koettelumus onneksi tuli päätökseen joku aika sitten lopullisesti,mies hävisi elämästäni yhtä nopeasti kuin sinne tulikin.Ilmoitti vain yksi yö että on saanut asunnon toiselta paikkakunnalta ja hyvä niin,parempi tietysti olisi ollut että se paikkakunta olisi ollut vaikka toisella puolen maapalloa mutta tämäkin riittää.Nämä kuukaudet mitkä olen saanut olla rauhassa häneltä,ovat avanneet silmäni,tuntuu kuin verho olisi vedetty silmien edestä pois,nyt pystyn näkemään hänet kaikessa pahuudessaan ja miettimään että maailma on menettänyt suuren näyttelijän hänessä,ikävää vain että hän elää näytelmäänsä muiden ihmisten kustannuksella.Nyt jälkeenpäin tajuan miten "otollinen uhri" olin hänelle,olin ollut muutaman vuoden jo yksin ja kaipasin ihmistä elämääni,kerroin hänelle itsestäni alussa niin paljon,toiveistani ja haaveistani,hän teki itsestään niiden mukaisen ihmisen,ilmankos hän tuntui olevan" unelmien" mies.Nyt kuitenkin tuntuu että vihdoin olisin tullut takaisin,omaksi itsekseni,tuntuu kuin olisin ollut jossain poissa sen ajan jonka olin hänen kanssaan,voin kuvitella että hämähäkin saaliilla on samanlainen olo kuin minulla oli,pyristelee verkossa muttei pääse mihinkään.Olen saanut käsiteltyä asiat ja kerrankin voi sanoa ettei aika ole kullannut muistoja vaan paremminkin valanut sementtiä päälle,kaikki tunteet miestä kohtaan hävisivät jossain vaiheessa ,en tunne enää kuin sääliä häntä kohtaan ja vielä enemmän sääliä hänen tulevia uhrejaan kohtaan.Elämä hymyilee taas,minä selvisin tästä,hieman viisaampana ja aivan varmasti vahvempana :)
Vastaa Viestiin