Narsistinen(?) nainen parisuhteessa

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Saviola

Re: Narsistinen(?) nainen parisuhteessa

Viesti Kirjoittaja Saviola »

Karju kirjoitti:Minulla on kokemusta epävakaasta persoonallisuushäiriöstä potevan naisen kanssa, niin suhde tällaiseen noudattaa ihan samaa kaavaa, kuin narsistisesta persoonallisuushäiriötä poteva henkilö. Ero on lähinnä siinä että narsisti toimii paljon tasaisemmin ja ei poukkoile laidasta laitaan. Epävakaa vaihtaa jatkuvasti mielipidettä, joka on yleensä päinvastainen omaan mielipiteeseen ja tekee asiansa juuri niinkuin haluaa ja mielipide voi vaihtua tunnin sisällä montakin kertaa..
Minun ensimmäinen tyttöystävä oli epävakaa. Kyseisen neidin persoona otti täyskäännöksen kerran kuussa ja tähän liittyi se, että myös se, mitä hän halusi mieheltä, muuttui samalla.
Kun en pysynyt hänen mielenliikkeissään mukana, muutuin täysin pahaksi.

Hän kertoi olevansa uskovainen ja, että seurustelu oli sitten sen mukaista. Myöhemmin minulle selvisi, että hän oli pyörittänyt useampaa miestä samaan aikaan. Hänen elämänsä myös jatkui niin, että yksi mies oli aina puoli vuotta hänen elämässään mukana ja isoin osa siitä puolesta vuodesta oli sitä, että nainen oli joutunut pakkomielteisellä tavalla riippuvaisen psykopaatin uhriksi. Jokainen mies sai saman käsittelyn.

Kun naisen persoonallisuus otti täyskäännöksen, miesystävä muuttui samalla hänen silmissään täysin pahaksi, jopa psykopaattiseksi.

Hän soitteli minulle kouluun tunneille ja, kun en pystynyt vastaamaan, hän ei ymmärtänyt. Tämä tilanne kääntyi pian niin, että hän käänsi roolit toisin päin ja sijoitti minut siihen rooliin, missä hän oli kokenut olevansa, kun en pystynyt vastaamaan ja hän alkoi väittämään, että olen pakkomielteisesti riippuvainen hänestä.
Hommaan vedettiin jopa psykiatri mukaan, jonka oli tehtäväksi annettiin minun rankaiseminen ja naisen persoonallisuuden jatkeena toimiminen. Tämän roolivääristelymaailman tukeminen.

Nainen oli bi-seksuaali ja hänellä oli lesbokausia ja heterokausia. Bi-seksuaalisuus oli ilmeisesti osa hänen persoonallisuushäriötään. Onneksi nyt kuitenkin vihervasemmisto hohkaa tästä seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen tasavertaisuudesta, niin tämänkin naisen ongelmat näyttäytyvät pyhässä valossa.
Nainen oli suhteen alkaessa absolutisti, eikä hänellä ollut kuulemma kuin yksi kaveri, mutta parin kuukauden päästä hänelle maittoi alkoholi, kuten muillekin ja hän liikkui valtavan tuttavapiirinsä kanssa baareissa.
Vastaa Viestiin