Tervehdys ylläpidolta

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
pilvilinna
Viestit: 138
Liittynyt: 01 Huhti 2014, 08:43

Re: Tervehdys ylläpidolta

Viesti Kirjoittaja pilvilinna »

Meillä on jokaisella reppu tuolla niskassa vai sanoisko sielussa jota kannamme läpi koko elämän. Tyhjänpäinen mitätöinti ja kysenalaistaminen jota tuossa varmaan Notavicktinkin tarkoitti oli loukkaavaa ja minun kykyä elää saadun vammani kanssa mitätöimistä. Olen taatusti oikealla foorumilla sillä missään muualla ei voi kertoa kokemuksistaan samalla tavalla kuin täällä. Itse koen saaneeni paljon tukea. En ole koskaan diagnisoinut kiusaajaani vaan olen yrittänyt kiertää kaikki sellaiset kekustelut. Koska meillä on vain meidän omat kokemuksemme ja toivomme, ainakin itse toivon, että saman kokeneet ihmiset tukisivat toisiaan eikä kysenalaistaisi kenekään kokemuksia ja syyttäisi liian herkkä nahakaiseksi, en varmaan ole sitä sen todistaa ne arvet jotka minulla on. En vain jaksa osallistua keskusteluun joka herättää minussa samaa pelkoa mistä olen halunnut pois.
Siinä syy kommenttiini ja pyydän anteeksi jos loukkasin jotain.
Surusydän16
Viestit: 278
Liittynyt: 09 Joulu 2016, 11:34

Re: Tervehdys ylläpidolta

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 »

Olen ollut vähän aikaa pois ja järkyttyneenä luin näitä kommentteja. Siis jokainen täällä oleva on uhri, ei täällä muuten oltaisi. Toisen kokemuksen vähättely ja toisten kirjoituksille naureskelu on lapsellista ja osoittaa erittäin huonoja käytöstapoja ihmiseltä. Oikein, että tämmöiset poistetaan. Pistää miettimää onko nämä pelkkiä trollaajia.
lainsuojaton
Viestit: 13
Liittynyt: 03 Tammi 2016, 22:32

Re: Tervehdys ylläpidolta

Viesti Kirjoittaja lainsuojaton »

Notavictim kirjoitti: Näistä voidaan tosiaankin olla montaa mieltä. Henkilökohtaiseen hyökkäykseen on kuitenkin palstan luonteen huomioonottaen hieman matalampi kynnys kuin sellaisilla palstoilla, joilla ei keskustella näinkin aroista aiheista. Keskustelen mielelläni asiasta lisää, jos koet siihen olevan tarvetta - tai jos kenellä tahansa muulla on tarve, viestiä vaan joko tänne tai yksityisesti :)


Tuo psykonuhrin bannaaminenko ei ole muka henkilökohtainen hyökkäys narsistin uhria kohtaan?? Tuohan on todella raju hyökkäys narsistin uhria kohtaan evätä häneltä pääsy keskustelemaan aiheesta josta hän varmaankin tietää aika paljon ja on varmasti narsistin uhri?? Eli, täällä siis saavat keskustella vain moderoijan mieluiset narsistien uhrit?? Ymmärrätkö että miltä voi tuntua narsistin uhrista jonka täältä noin kevyesti bannaat ulos?? Hän ei voi missään purkaa kokemustaan tuosta hirveästä kokemuksestaan ja vain siksi että sinä haluat kukkoilla ja halveksia häntä ja mielivaltaasi käyttää?? Oletko itse narsisti?
orjapoika
Viestit: 48
Liittynyt: 15 Kesä 2017, 13:26

Re: Tervehdys ylläpidolta

Viesti Kirjoittaja orjapoika »

Kannattaisi aivan suosiolla lukita tämä ketju, kun alkaa näköjään jo diagnoosit lentää.
Notavictim
Viestit: 127
Liittynyt: 21 Elo 2013, 18:48

Re: Tervehdys ylläpidolta

Viesti Kirjoittaja Notavictim »

Kyllä, ketju pannaan lukkoon.
Lukittu