Sivu 3/3
Re: Tervehdys ylläpidolta
Lähetetty: 27 Syys 2017, 17:39
Kirjoittaja pilvilinna
Meillä on jokaisella reppu tuolla niskassa vai sanoisko sielussa jota kannamme läpi koko elämän. Tyhjänpäinen mitätöinti ja kysenalaistaminen jota tuossa varmaan Notavicktinkin tarkoitti oli loukkaavaa ja minun kykyä elää saadun vammani kanssa mitätöimistä. Olen taatusti oikealla foorumilla sillä missään muualla ei voi kertoa kokemuksistaan samalla tavalla kuin täällä. Itse koen saaneeni paljon tukea. En ole koskaan diagnisoinut kiusaajaani vaan olen yrittänyt kiertää kaikki sellaiset kekustelut. Koska meillä on vain meidän omat kokemuksemme ja toivomme, ainakin itse toivon, että saman kokeneet ihmiset tukisivat toisiaan eikä kysenalaistaisi kenekään kokemuksia ja syyttäisi liian herkkä nahakaiseksi, en varmaan ole sitä sen todistaa ne arvet jotka minulla on. En vain jaksa osallistua keskusteluun joka herättää minussa samaa pelkoa mistä olen halunnut pois.
Siinä syy kommenttiini ja pyydän anteeksi jos loukkasin jotain.
Re: Tervehdys ylläpidolta
Lähetetty: 27 Syys 2017, 18:21
Kirjoittaja Surusydän16
Olen ollut vähän aikaa pois ja järkyttyneenä luin näitä kommentteja. Siis jokainen täällä oleva on uhri, ei täällä muuten oltaisi. Toisen kokemuksen vähättely ja toisten kirjoituksille naureskelu on lapsellista ja osoittaa erittäin huonoja käytöstapoja ihmiseltä. Oikein, että tämmöiset poistetaan. Pistää miettimää onko nämä pelkkiä trollaajia.
Re: Tervehdys ylläpidolta
Lähetetty: 28 Syys 2017, 04:06
Kirjoittaja lainsuojaton
Notavictim kirjoitti:
Näistä voidaan tosiaankin olla montaa mieltä. Henkilökohtaiseen hyökkäykseen on kuitenkin palstan luonteen huomioonottaen hieman matalampi kynnys kuin sellaisilla palstoilla, joilla ei keskustella näinkin aroista aiheista. Keskustelen mielelläni asiasta lisää, jos koet siihen olevan tarvetta - tai jos kenellä tahansa muulla on tarve, viestiä vaan joko tänne tai yksityisesti

Tuo psykonuhrin bannaaminenko ei ole muka henkilökohtainen hyökkäys narsistin uhria kohtaan?? Tuohan on todella raju hyökkäys narsistin uhria kohtaan evätä häneltä pääsy keskustelemaan aiheesta josta hän varmaankin tietää aika paljon ja on varmasti narsistin uhri?? Eli, täällä siis saavat keskustella vain moderoijan mieluiset narsistien uhrit?? Ymmärrätkö että miltä voi tuntua narsistin uhrista jonka täältä noin kevyesti bannaat ulos?? Hän ei voi missään purkaa kokemustaan tuosta hirveästä kokemuksestaan ja vain siksi että sinä haluat kukkoilla ja halveksia häntä ja mielivaltaasi käyttää?? Oletko itse narsisti?
Re: Tervehdys ylläpidolta
Lähetetty: 28 Syys 2017, 07:56
Kirjoittaja orjapoika
Kannattaisi aivan suosiolla lukita tämä ketju, kun alkaa näköjään jo diagnoosit lentää.
Re: Tervehdys ylläpidolta
Lähetetty: 28 Syys 2017, 20:26
Kirjoittaja Notavictim
Kyllä, ketju pannaan lukkoon.