Sivu 1/1
Miten yleistä ?
Lähetetty: 29 Marras 2020, 20:20
Kirjoittaja Prepper
Miten yleistä narsisteilla on erilaisten tarinoiden sepittely?
Tuntemani narsistimiehen tarinat ovat järjettömiä ja niillä on hyvin vähän yhteistä tosiasioiden kanssa. ... onko tavallista narsisteilla?
Re: Miten yleistä ?
Lähetetty: 30 Marras 2020, 19:55
Kirjoittaja solacium
On hyvin tavallista. Ja välillä he jopa itse uskovat käsittämättömät sepostuksensa ja ovat lähdössä ajamaan niitä vaikka oikeuteuteen. Vaikka ne ovat täysin tuulesta temmattuja ja ilman mitään totuuden perää. Eikä siksi mitään todisteitakaan löydy.
Re: Miten yleistä ?
Lähetetty: 02 Joulu 2020, 01:26
Kirjoittaja krassi
On tarinoiden sepittely tavallista. Ovat vakuuttavia valheissaan, koska uskovat itse omat valheensa.
Re: Miten yleistä ?
Lähetetty: 12 Helmi 2021, 15:24
Kirjoittaja Laura1234
Juu. Yleensä erilaisia sankaritarinoita. Mies johon ihastuin sepitti ettei voi olla töissä koska siellä ei voi tehdä asioita täydellisesti. Jälkeenpäin tämä kuulostaa kyllä aika huvittavalta.