Kysymyksiä pelosta ja häpeästä, itsensä löytämisestä
Lähetetty: 24 Elo 2021, 17:46
Takana kohta 5kk täysi hiljaisuus, miksi sitten pelkään? Kun näen hänen auton kaupungilla, en saa unta kun jää päälle tunne, että jotain pahaa tapahtuu. Onko mulla joku tunnelukko? Onko syynä selvittämättömät asiat ihmisen kanssa, keneen en halua olla enää yhteydessä?
Olen raivon partaalla kun huomaan miten hän vaikuttaa muhun vieläkin. Harjoittelen reploja mitä sanon, jos hän joskus mun eteeni vielä tulee. Vältän paikkoja missä häneen voisin törmätä. Tunnen etten elä vieläkään omaa elämää, vaan edelleenkin hänen, koska teen asioita häntä vältellen. Miten pääsen tästä? Miten saan tämän toimintamallin pois päästäni? Koska saan vihdoin vapauden? Lamaannun taas.
Miten koskaan pystyn uuteen suhteeseen? Mieleni huutaa hellyyttä ja hyväksyntää tällaisena kuin olen, mutta olen niin häpeän kourissa, etten pysty ikinä tilannettani kenellekään ulkopuoliselle avaamaan. Miten voin koskaan olla taas minä?
Kertokaa omia kokemuksianne eteenpäin pääsemisestä, siitä ettei menneisyys joka päivä kummittele. Siitä miten te olette löytäneet itsenne uudelleen.
Olen raivon partaalla kun huomaan miten hän vaikuttaa muhun vieläkin. Harjoittelen reploja mitä sanon, jos hän joskus mun eteeni vielä tulee. Vältän paikkoja missä häneen voisin törmätä. Tunnen etten elä vieläkään omaa elämää, vaan edelleenkin hänen, koska teen asioita häntä vältellen. Miten pääsen tästä? Miten saan tämän toimintamallin pois päästäni? Koska saan vihdoin vapauden? Lamaannun taas.
Miten koskaan pystyn uuteen suhteeseen? Mieleni huutaa hellyyttä ja hyväksyntää tällaisena kuin olen, mutta olen niin häpeän kourissa, etten pysty ikinä tilannettani kenellekään ulkopuoliselle avaamaan. Miten voin koskaan olla taas minä?
Kertokaa omia kokemuksianne eteenpäin pääsemisestä, siitä ettei menneisyys joka päivä kummittele. Siitä miten te olette löytäneet itsenne uudelleen.