Uusi runokirja
Lähetetty: 14 Loka 2021, 09:35
Hei,
kerron ystäväni puolesta ja hänen luvallaan uudesta runokirjateoksesta nimeltään Sinetöity.
Kirjassa käsitellään koskettavalla tavalla elämää narsistin uhrina ja niitä kaikkia ajatuksia mitä me tunnemme/tunsimme silloin.
Kirjan on kirjoittanut Lilli Katariina ja kustantanut Mediapinta oy. Alla linkki kirjan kustantajalle:
http://www.mediapinta.fi/sivu/isbn/978-952-81-1166-5
Kirjan takakannen teksti:
"Entä jos,
minä en ole sellainen ihminen, joka osaa rakastaa.
Entä jos,
en ole sellainen, että tykkäisin halailla,
että tykkäisin käpertyä toisen viereen sohvan nurkkaan.
Mitä jos,
olenkin etäinen ja kylmä,
en osaa olla toisen lähellä oikein,
en kykene tuntemaan rakkautta
enkä vain ymmärrä sitä.
Entäpä jos,
olenkin elänyt elämäni ilman oikeaa rakkautta.
Entä jos,
rakkautta on käytetty vain pelivälineenä.
Entä jos,
rakkauden osoitukseni on mitätöity, kielletty.
Entä jos,
minut onkin saatu häpeämään rakkauttani ja sen tarvetta.
Ihmisellä pitäisi olla oikeus rakastaa ja saada vastarakkautta.
Ilman sen suurempaa kyselyä siihen saako niin tehdä tai
pelkoa siittä mitä siitä seuraa jos rakastaa aidosti.
Eikä sitä pitäisi laskea tai määrittää,
koska eihän rakkaudella ole määrää."
(Lilli Katariina)
kerron ystäväni puolesta ja hänen luvallaan uudesta runokirjateoksesta nimeltään Sinetöity.
Kirjassa käsitellään koskettavalla tavalla elämää narsistin uhrina ja niitä kaikkia ajatuksia mitä me tunnemme/tunsimme silloin.
Kirjan on kirjoittanut Lilli Katariina ja kustantanut Mediapinta oy. Alla linkki kirjan kustantajalle:
http://www.mediapinta.fi/sivu/isbn/978-952-81-1166-5
Kirjan takakannen teksti:
"Entä jos,
minä en ole sellainen ihminen, joka osaa rakastaa.
Entä jos,
en ole sellainen, että tykkäisin halailla,
että tykkäisin käpertyä toisen viereen sohvan nurkkaan.
Mitä jos,
olenkin etäinen ja kylmä,
en osaa olla toisen lähellä oikein,
en kykene tuntemaan rakkautta
enkä vain ymmärrä sitä.
Entäpä jos,
olenkin elänyt elämäni ilman oikeaa rakkautta.
Entä jos,
rakkautta on käytetty vain pelivälineenä.
Entä jos,
rakkauden osoitukseni on mitätöity, kielletty.
Entä jos,
minut onkin saatu häpeämään rakkauttani ja sen tarvetta.
Ihmisellä pitäisi olla oikeus rakastaa ja saada vastarakkautta.
Ilman sen suurempaa kyselyä siihen saako niin tehdä tai
pelkoa siittä mitä siitä seuraa jos rakastaa aidosti.
Eikä sitä pitäisi laskea tai määrittää,
koska eihän rakkaudella ole määrää."
(Lilli Katariina)