Sivu 1/1

Tavaroiden jättäminen ympäriinsä

Lähetetty: 15 Joulu 2021, 09:57
Kirjoittaja Illuusioelämää
Onko kenelläkään kokemusta siitä, että narsistinen ex-puoliso olisi vaan muuttanut pitkän parisuhteen jälkeen (yli 20v) uuden puolison luo ikään kuin lennosta ja jättänyt omaisuutensa olemaan ex-puolison kotiin. Useista pyynnöistä huolimatta ei meillä ainakaan hakenut vaatteitaan ym tavaraansa, eikä myöskään palauttanut avainta, koti on edelleen sen näköinen, että hän asuisi täällä. Tavaroiden pakkaaminen ja lukkojen vaihto jäi sitten minun hommaksi. Rakentaako narsistiset henkilöt ikäänkuin uuden kodin, aloittaa puhtaalta pöydältä ja samaan aikaan pitää ex-puolisoaan varastona ja talutusnuorassa?

Re: Tavaroiden jättäminen ympäriinsä

Lähetetty: 01 Tammi 2022, 09:35
Kirjoittaja läheisriippuvainenko
minun ex ei halua mitään tavaraa mikä liitty exään. Hän hävittää ne, koska on helpompi aloittaa tyhjästä ja uudelleen. Unohtaa kaiken ja jatkaa elämäänsä. Näin hän on aina tehnyt, joka suhteessa. Uusi alku, uusi elämä, vanha on unohdettu, elämä jatkuu

Re: Tavaroiden jättäminen ympäriinsä

Lähetetty: 17 Helmi 2022, 19:38
Kirjoittaja Dunya
Minun tapaukseni piti tavaroita parhaimmillaan kolmessa eri paikassa. :D Toi minulle tavaraa ja kun meillä tuli välirikko, sanoi että ne ovat minun. Kun aloin laittamaan tavaraa myyntiin ja pois, se olikin myöhemmin väärin. Hän oli myös sairaallollinen keräämään tavaraa. Kun tutkin hänen pahvilaatikoita, joita toi verkkokellariini kantaen niitä todella varovaisesti, niissä olikin proteiinijauheiden mittamukeja, rikkinäisiä keittiötarviketta... Hän toi myös ruosteisen vanhan astianpesukoneen, ison vanhan palapeilin jonka jokainen kulma vähän rikki... Kaikkea. Heitin hänen kaikki vaatteensakin kierrätykseen. Ne olivat arvokkaimmat, hän panosti laatuun vaatteissa.

Tälläkin hetkellä hän pitää tällaista koukkua. Hän on jättänyt vaatteita ja papereitaan jälkeensä. Ja lähettää minulle uhkailuviestejä etten saa senttiäkään hänen velastaan takaisin jos teen näille jotain. Minusta tämä on toimintatapa. Jos ei suoranaisesti sellainen, että pyrkii takaisin asumaan (hän asuu nyt ulkomailla), niin on joku syy miksi pitää yhteyttä toiseen...

Re: Tavaroiden jättäminen ympäriinsä

Lähetetty: 18 Helmi 2022, 23:57
Kirjoittaja Irtinyt
Joo... Täällä odotan että hän tulisi hakemaan tavaransa. Laatikot jotka minä olen pakannut, edelleen noutamatta. Hän ilmoitti kyllä noutavansa ne, ei ole kuulunut. En itse halua olla häneen yhteydessä jos ei ole pakko, joten odotan..... Kun muutan ilmoitan hänelle päivät, jolloin tavarat voi noutaa tai hävintän ne.