Sivu 1/1

Re: Narsistin jättämä kärsimys

Lähetetty: 02 Elo 2022, 13:43
Kirjoittaja Matkailija123
Kuulostaa siltä, että tarvitsisit ehkä ammattiauttajan apua. Niin paljon pelkoja ja elämää rajoittavia asioita. Haluat treffeille, mutta et uskalla mennä kun pelkäät. Se on huono juttu ja siitä pitäisi päästä eroon.
Ja ehkä itsetuntoasi pitäisi vahvistaa, jotta uskallat tavata ihmisiä ja todeta ovatko he millaisia. Aika äkkiä kuitenkin huomaa hälytysmerkkejä, jos luottaa intuitioon. Sellaiseen suhteeseen ei siis kannata satsata enää. Onhan sinulla jo kokemusta.

Tiedätkö millaisen suhteen haluaisit ja mitä sinä pystyisit siihen antamaan? Niitäkin kannattaa miettiä ja mitkä ovat ehdottomasti nou nou toisessa osapuolessa. Ehkä et ole valmis vielä.

Toivottavasti pääset keskustelemaan jonkun kanssa, tilanteesi kuvautuu tosi raskaana.