Narsistinuhriko
Lähetetty: 13 Loka 2022, 20:35
Luulen, että olen ollut 2,5 vuotta parisuhteessa narsistin kanssa.
Suhde alkoi edetä etäsuhteena hyvin nopeasti 2019, tämä kyseinen mies vaikutti kivalta, ihanalta ja hellältä. Suhteen aikana mies suuttui monta kertaa aivan mitättömän pienistä asioista, hän ei sietänyt sitä, että lemmikkini olivat minulle tärkeitä. Hän ei sietänyt sitä, että ikävöin/muistelin edesmennyttä puolisoani. Hän ei pitänyt siitä, etten tehnyt niinkuin hän olisi halunnut. Nämä hänen suuttumukset, olivat todella pelottavia, hän oli hyökkäävä, sanallisesti satutti hyvin syvästi. Kaikinpuolin olin huono ihminen, pihtari ja paskaa seksiä jne. Lopulta suhde päättyi hänen tavattuaan toisen naisen. Eronkin hän teki niin, että kuvioissa oli jo pidemmän aikaa ollut tämä kolmas osapuoli. Myöhemmin myös kuulin, että hän oli pettänyt myös edesmennyttä vaimoaan. Tämä mies ei ikinä siitä puhunut sanallakaan, vaikka kertoi muuten entisistä suhteistaan.
Olen miettinyt, että olenko ollut suhteessa narsistiin. Ero oli minulle erittäin raskas ja vaikea. Ikäänkuin joku pitäisi minua edelleen otteessa, rakkauden tunteita minulle ei enää ole, mutta vihaa, katkeruutta, pettymystä. En ole aiemmin kohdannut noin ristiriitaisesti käyttäytyvää ihmistä. Jotenkin olo on edelleen todella hämmentynyt.
Suhde alkoi edetä etäsuhteena hyvin nopeasti 2019, tämä kyseinen mies vaikutti kivalta, ihanalta ja hellältä. Suhteen aikana mies suuttui monta kertaa aivan mitättömän pienistä asioista, hän ei sietänyt sitä, että lemmikkini olivat minulle tärkeitä. Hän ei sietänyt sitä, että ikävöin/muistelin edesmennyttä puolisoani. Hän ei pitänyt siitä, etten tehnyt niinkuin hän olisi halunnut. Nämä hänen suuttumukset, olivat todella pelottavia, hän oli hyökkäävä, sanallisesti satutti hyvin syvästi. Kaikinpuolin olin huono ihminen, pihtari ja paskaa seksiä jne. Lopulta suhde päättyi hänen tavattuaan toisen naisen. Eronkin hän teki niin, että kuvioissa oli jo pidemmän aikaa ollut tämä kolmas osapuoli. Myöhemmin myös kuulin, että hän oli pettänyt myös edesmennyttä vaimoaan. Tämä mies ei ikinä siitä puhunut sanallakaan, vaikka kertoi muuten entisistä suhteistaan.
Olen miettinyt, että olenko ollut suhteessa narsistiin. Ero oli minulle erittäin raskas ja vaikea. Ikäänkuin joku pitäisi minua edelleen otteessa, rakkauden tunteita minulle ei enää ole, mutta vihaa, katkeruutta, pettymystä. En ole aiemmin kohdannut noin ristiriitaisesti käyttäytyvää ihmistä. Jotenkin olo on edelleen todella hämmentynyt.