Miksi narsistinen kumppani haluaa takaisin
Lähetetty: 07 Joulu 2022, 23:24
Olen elänyt 6 vuotta ilmeisesti narsistisen kumppani kanssa. Olen lukenut täällä muiden kokemuksista sekä keskusteluja. Ne ovat tuntuneet siltä kun joku puhuisi omasta elämästä.
Meillä oli puolison kanssa kuukauden ajan mykkäkoulua eikä oltu yhteydessä millään tavalla. Itse olin aivan pihalla ja hämmentynyt mistä tämä kaikki johtuu. Yritin selvittää riitaa ja välejä mutta paskaa tuli vaan niskaa sekä haukut. Yhtenä ilta vietimme yhteistä aikaa ja yritin keskustella ja kertoa tuntemuksista. Häntä ei kiinnostanut vaan vähätteli kaikkea. Seksin jälkeen hän jätti minut kun olisin halunnut keskustella välit läpi. Ja sama virsi minussa on vika ja haukut päälle.
Neljä viikkoa erosta hän otti yhteyttä ja sanoi haluavansa takaisin minut mutta miksi? Ja sanoi ettei kestä nähdä toisen kanssa. Annoin mahdollisuuden mutta eilen hän syytti minua pettämisestä ja sain haukut ja paskat niskaan että olen valehteleva sekopää ja hoitoon pitäisi mennä.
Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Mistä hän vetää näitä ihme syytöksiä pettämisestä yhtäkkiä? Yrittääkö hän manipuloida minun tunnustaa jotain semmoista mitä en ole tehnyt vai miten tämmoinen pitäisi tulkita?
Meillä oli puolison kanssa kuukauden ajan mykkäkoulua eikä oltu yhteydessä millään tavalla. Itse olin aivan pihalla ja hämmentynyt mistä tämä kaikki johtuu. Yritin selvittää riitaa ja välejä mutta paskaa tuli vaan niskaa sekä haukut. Yhtenä ilta vietimme yhteistä aikaa ja yritin keskustella ja kertoa tuntemuksista. Häntä ei kiinnostanut vaan vähätteli kaikkea. Seksin jälkeen hän jätti minut kun olisin halunnut keskustella välit läpi. Ja sama virsi minussa on vika ja haukut päälle.
Neljä viikkoa erosta hän otti yhteyttä ja sanoi haluavansa takaisin minut mutta miksi? Ja sanoi ettei kestä nähdä toisen kanssa. Annoin mahdollisuuden mutta eilen hän syytti minua pettämisestä ja sain haukut ja paskat niskaan että olen valehteleva sekopää ja hoitoon pitäisi mennä.
Mitä tämä kaikki tarkoittaa? Mistä hän vetää näitä ihme syytöksiä pettämisestä yhtäkkiä? Yrittääkö hän manipuloida minun tunnustaa jotain semmoista mitä en ole tehnyt vai miten tämmoinen pitäisi tulkita?