vertaistukea
Lähetetty: 17 Joulu 2022, 20:18
Hei,
Olen uusi täällä. Taitaa tosiaan muillakin maailmassa olla samoja ongelmia kuin minulla! Minä haluaisin vertaistukea. Asiasta puhumisellekin on aikansa. Olisiko kuitenkin mukava viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka tietää, millaisessa maailmassa itse elää, noin suurin piirtein? Sellaisten, joille ei tarvi selvittää, miksi itse on poikki. Voitaisiinkohan joku tällainen tapaaminen saada järjestettyä? Minulle sopisi mielellään jo ennen joulua, tai myöhemmin. Itse olen nykyään kovin sulkeutunut, kun on niin vaikeat asiat sisällä myllertämässä. Ihan pelkkä yhdessäolo samantyylisten asioiden kokeneiden kanssa voisi auttaa. Olisko täällä innostusta jonkinlaiseen yhteistapaamiseen?
Olen uusi täällä. Taitaa tosiaan muillakin maailmassa olla samoja ongelmia kuin minulla! Minä haluaisin vertaistukea. Asiasta puhumisellekin on aikansa. Olisiko kuitenkin mukava viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka tietää, millaisessa maailmassa itse elää, noin suurin piirtein? Sellaisten, joille ei tarvi selvittää, miksi itse on poikki. Voitaisiinkohan joku tällainen tapaaminen saada järjestettyä? Minulle sopisi mielellään jo ennen joulua, tai myöhemmin. Itse olen nykyään kovin sulkeutunut, kun on niin vaikeat asiat sisällä myllertämässä. Ihan pelkkä yhdessäolo samantyylisten asioiden kokeneiden kanssa voisi auttaa. Olisko täällä innostusta jonkinlaiseen yhteistapaamiseen?