Nyt eroan ja lähden. Mitä tekee narsisti - mihin pitää varautua?
Lähetetty: 31 Touko 2023, 21:11
Hei, anteeksi kun tätä aihetta varmaan on jo käsitelty mutta en ole jaksanut selailla vanhoja keskusteluja.
Nyt yritän päästä "puolisostani" eroon. Hän on elänyt siivellä eikä viitsi edes hakea töitä tai ilmoittautua kortistoon, kun on huomannut, että minun rahoillani pärjätään isossa asunnossani ja hänen perjantaipullonsakin aina maksan. Olen kuitenkin velkaantunut ja nyt ei rahat enää riitä kuluihin. On siis ihan pakkotilanne taloudellisestikin.
Kun irtisanon asunnon ja häivyn pienempään (lähden enkä ota mitään mukaani) yksin asumaan, niin miten sen teen?
Odotan, että hän uhkaa tappaa itsensä sanoen: "minulla ei ole ketään toista eikä mitään paikkaa minne mennä huonekalujen ja muifen tavaroiden kanssa eikä rahaa maksaa vuokraa tai ruokaa. Minun elämälläni ei ole enää mitään arvoa, jos sinä lähdet " Mikä on totta hänellä on pienet tulot, kun saa joskus jonkun keikkahomman. Lisäksi hän on katkaissut kaikki yhteydet sukulaisiinsa (ja hyvin estänyt minua pitämästä yhteyttä omiin sukulaisiiini).
Todella vaikeaa on hänen kanssaan puhua. Voisinko vain lähteä ja jättää hänet tavaroineen asunnon omistajan häädettäväksi.
Mihin pitää varautua? Millaisia uhkauksia odotettavissa? Voiko hän toteuttaa uhkauksiaan? Piääkö pelätä jotain?
t. Maisa
Nyt yritän päästä "puolisostani" eroon. Hän on elänyt siivellä eikä viitsi edes hakea töitä tai ilmoittautua kortistoon, kun on huomannut, että minun rahoillani pärjätään isossa asunnossani ja hänen perjantaipullonsakin aina maksan. Olen kuitenkin velkaantunut ja nyt ei rahat enää riitä kuluihin. On siis ihan pakkotilanne taloudellisestikin.
Kun irtisanon asunnon ja häivyn pienempään (lähden enkä ota mitään mukaani) yksin asumaan, niin miten sen teen?
Odotan, että hän uhkaa tappaa itsensä sanoen: "minulla ei ole ketään toista eikä mitään paikkaa minne mennä huonekalujen ja muifen tavaroiden kanssa eikä rahaa maksaa vuokraa tai ruokaa. Minun elämälläni ei ole enää mitään arvoa, jos sinä lähdet " Mikä on totta hänellä on pienet tulot, kun saa joskus jonkun keikkahomman. Lisäksi hän on katkaissut kaikki yhteydet sukulaisiinsa (ja hyvin estänyt minua pitämästä yhteyttä omiin sukulaisiiini).
Todella vaikeaa on hänen kanssaan puhua. Voisinko vain lähteä ja jättää hänet tavaroineen asunnon omistajan häädettäväksi.
Mihin pitää varautua? Millaisia uhkauksia odotettavissa? Voiko hän toteuttaa uhkauksiaan? Piääkö pelätä jotain?
t. Maisa