Narsku, lastensuojelu, uusi nainen, apuja?
Lähetetty: 17 Touko 2014, 21:17
Hellou,
On sellainen narsku vastassa..että hyvää päivää.) Erosin noin 9 kk sitten..kaksi lasta jäi minulle. Tajusin narsismin vasta muuttoni jälkeen kun ex:än käytös muuttui agressiiviseksi, minua mitätöiväksi, alistavaksi ja minun mustamaalaamiseksi. Nyt narsku teki jo lastensuojelu ilmoituksen ja kohta pääsen minäkin kertomaan omat kokemukseni. Mutta miten kerrot tämän ex:än käytöksen lastensuojeulussa että he tajuavat että kyse on luonnehäiriöisestä? Hänhän yrittää siis tehdä viranomaisille minusta hullua..kun kääntää kaiken toisin päin.
Meillä vielä ongelmana narskun uusi naisystävä joka on erittäin agressiivinen minua kohtaan ja hän on hyvät vaikutteet saanut narskustaan kun hänenkin käytöksensä on alistavaa minua kohtaan. Minua mitätöidään heidän luonaan, haukutaan ja pidetään lapsille ala-arvoisena. Kohdatessamme me kolme (narsku, minä ja uusi nainen) ex:äni kävi minuun käsiksi.Lapseni reakoi isän ja naisen kanssa ollessaan niin että on itsekin vihainen ,agressiivinen.. Nyt olen tilanteessa että olen kertonut tätä juttuani eri organisaatioissa ja joku uskoo, joku ei meinaa uskoa...
Yksin olen taistellut tätä taisteluani..Jostakin kun saisin ihmisen joka auttaa näissä ongemissa? Missä he ovat? Täällä on hyviä juttuja olen niistä saanutkin voimaa. Narsismin toteaminen tavallisena ihmisenä jollekkin viranomaiselle on haastavinta ja vaikeaa!
Välillä tuntuu että yksin ei jaksa kun toisen elämäntehtävä on mitätöidä minun nollaksi, mitätöidä minun äitinä, vallanköyttö ei loppunut lähtööni ja tätä alistamista tulee vieläkin..sekä hallitsemistani. Kyllä huomaa että on ihmellä oma elämä sekaisin ja kaikki muumit ei laaksossa ole!
On sellainen narsku vastassa..että hyvää päivää.) Erosin noin 9 kk sitten..kaksi lasta jäi minulle. Tajusin narsismin vasta muuttoni jälkeen kun ex:än käytös muuttui agressiiviseksi, minua mitätöiväksi, alistavaksi ja minun mustamaalaamiseksi. Nyt narsku teki jo lastensuojelu ilmoituksen ja kohta pääsen minäkin kertomaan omat kokemukseni. Mutta miten kerrot tämän ex:än käytöksen lastensuojeulussa että he tajuavat että kyse on luonnehäiriöisestä? Hänhän yrittää siis tehdä viranomaisille minusta hullua..kun kääntää kaiken toisin päin.
Meillä vielä ongelmana narskun uusi naisystävä joka on erittäin agressiivinen minua kohtaan ja hän on hyvät vaikutteet saanut narskustaan kun hänenkin käytöksensä on alistavaa minua kohtaan. Minua mitätöidään heidän luonaan, haukutaan ja pidetään lapsille ala-arvoisena. Kohdatessamme me kolme (narsku, minä ja uusi nainen) ex:äni kävi minuun käsiksi.Lapseni reakoi isän ja naisen kanssa ollessaan niin että on itsekin vihainen ,agressiivinen.. Nyt olen tilanteessa että olen kertonut tätä juttuani eri organisaatioissa ja joku uskoo, joku ei meinaa uskoa...
Yksin olen taistellut tätä taisteluani..Jostakin kun saisin ihmisen joka auttaa näissä ongemissa? Missä he ovat? Täällä on hyviä juttuja olen niistä saanutkin voimaa. Narsismin toteaminen tavallisena ihmisenä jollekkin viranomaiselle on haastavinta ja vaikeaa!
Välillä tuntuu että yksin ei jaksa kun toisen elämäntehtävä on mitätöidä minun nollaksi, mitätöidä minun äitinä, vallanköyttö ei loppunut lähtööni ja tätä alistamista tulee vieläkin..sekä hallitsemistani. Kyllä huomaa että on ihmellä oma elämä sekaisin ja kaikki muumit ei laaksossa ole!