Vaikea elämäntilanne
Lähetetty: 23 Kesä 2024, 22:08
Hei.
Olen erittäin hankalassa tilanteessa, " puun ja kuoren välissä ".
Mieheni alkoi käyttäytyä minua kohtaan oudolla tavalla, kun kaksi vuotta sitten väsyin perheen arkeen; pyöritin käytännössä KAIKEN perheessä. Tämän ajan puoliso käytti pääasiassa omiin harrastuksiinsa ja mielenkiinnon kohteisiinsa.
Mainitsin miehelleni itkien, että voisiko auttaa ja osallistua arkeen enemmän...
Siitä alkoi minusta pahat kirjoitukset ja erolla uhkailu, tai jos otan eron, hän vetää itseltään hengen jne ..
Samoihin aikoihin alkoi myös tytölle huutaminen ja määräily. Vanhin poika on lempilapsi hänelle . Nuorin poika taas hakee turvaa minusta.
Tällä hetkellä tilanne on se, että hän "omii lapset" itselleen. Minä olen perheessä ilmaa ja minulla on semmonen tunne, että on puhunut minusta lapsille jotakin. Tunne tulee ehkä siitä, että vuosi sitten tytär pyysi minua muuttamaan pois, kun ei pysty elämään isänsä kanssa ja yhtäkkiä tytär onkin eri mieltä koko asiasta. Aivan kuin isommat teini-ikäiset salaisivat minulta jotakin..en vain tiedä mitä ja kuinka asian selvitän.
En ole voinut muuttaa pois, koska pelkään, että menetän lapset manipuloinnin takia. En tiedä enää, mitä isommat lapset minusta ajattelevat.
Tähän tarvitsisin jotakin apua. Kuinka toimia tilanteessa? Olisin kiitollinen jos jollakin olisi kokemusta.
Olen erittäin hankalassa tilanteessa, " puun ja kuoren välissä ".
Mieheni alkoi käyttäytyä minua kohtaan oudolla tavalla, kun kaksi vuotta sitten väsyin perheen arkeen; pyöritin käytännössä KAIKEN perheessä. Tämän ajan puoliso käytti pääasiassa omiin harrastuksiinsa ja mielenkiinnon kohteisiinsa.
Mainitsin miehelleni itkien, että voisiko auttaa ja osallistua arkeen enemmän...
Siitä alkoi minusta pahat kirjoitukset ja erolla uhkailu, tai jos otan eron, hän vetää itseltään hengen jne ..
Samoihin aikoihin alkoi myös tytölle huutaminen ja määräily. Vanhin poika on lempilapsi hänelle . Nuorin poika taas hakee turvaa minusta.
Tällä hetkellä tilanne on se, että hän "omii lapset" itselleen. Minä olen perheessä ilmaa ja minulla on semmonen tunne, että on puhunut minusta lapsille jotakin. Tunne tulee ehkä siitä, että vuosi sitten tytär pyysi minua muuttamaan pois, kun ei pysty elämään isänsä kanssa ja yhtäkkiä tytär onkin eri mieltä koko asiasta. Aivan kuin isommat teini-ikäiset salaisivat minulta jotakin..en vain tiedä mitä ja kuinka asian selvitän.
En ole voinut muuttaa pois, koska pelkään, että menetän lapset manipuloinnin takia. En tiedä enää, mitä isommat lapset minusta ajattelevat.
Tähän tarvitsisin jotakin apua. Kuinka toimia tilanteessa? Olisin kiitollinen jos jollakin olisi kokemusta.