Sivu 1/1

Kirja ehdotus etenkin vanhemmille.

Lähetetty: 28 Kesä 2024, 10:26
Kirjoittaja Nallekarhuinen
Suosittelen lämpimästi lukemaan/kuulemaan kirjan
Mitä ihmettä. Opi ymmärtämään lapsesi mieltä.

Teos ei varsinaisesti kerro narsismista vaan mielestäni enemmänkin sen kehityksen syystä ja siitä kuinka omat lapsensa voi kasvattaa "paremmin".
Auttoi myös ymmärtämään itseäni paremmin, että miksi sitä tuollaiseen traumasiteeseen alunperin lähtikään.

Kirja avasi itselleni asioita jotka minulta oli tukahdutettu lapsuudessani ja pitkän liittoni aikana.
Taistele ja pakene moodi päällä ei kyennyt hahmottamaan ihmismielen aitoja hienouksia ja koukeroita.

Kirja antaa myös työkaluja ymmärtää ja hyväksyä se, minkälainen lapsi se narsisti on ja miksi hän on sellainen.