Sivu 1/1

Taisin pelastua narsistin pauloista

Lähetetty: 24 Kesä 2014, 09:34
Kirjoittaja Mintah
Minulla on eräs miespuolinen työtoveri. Hurmaava, komea, todellinen naistenmies. Ihastuin häneen ensisilmäyksellä. Meillä ei kuitenkaan ole ollut mitään romanttista- onneksi. Meidän välillämme on ollut kuukausia jokin sairas leikki. Tämä ihminen tiesi että minulla oli tunteita häntä kohtaan ja pyöritti minua häikäilemättä. Flirttaili avoimesti, antoi ymmärtää että meistä saattaisi tulla jotakin (aika ei vain ollut oikea) jne. Kuitenkin samaan aikaan tapaili muita naisia, loukkasi tahallaan esim. kertomalla yksityiskohtaisia juttuja sänkyleikeistään muiden naisten kanssa. Aina, kun yritin irtautua hänestä, hän ei päästänyt irti. Alkoi valitus siitä kuinka olen ainoa johon hän luottaa, kuinka hän pitää minua ystävänään jne. Hän on myös sellainen, että häntä pitää koko ajan ihailla ja kehua. Ihan perusjutut töissä on hänen tekemänään tietenkin huipuluokkaa, ellei kehuja tule alkaa valitus ettei häntä arvosteta. Uhkailee lopputilin ottamisella yms. Haukkuu selän takana muita minulle, etenkin niitä jotka ei satu sillä hetkellä miellyttämään. Hänen asemansa onneksi töissä on sellainen, ettei se salli avointa "silmille hyppimistä". Nyt olen kuitenkin lopullisesti tajunnut millainen tämä ihminen pohjimmiltaan on. Eräänä päivänä hän kertoi jostakin naisesta jälleen, jonka kanssa oli harrastanut seksiä. Haukkui naista todella törkeällä tavalla. Seuraavana päivänä kuitenkin julisti Somessa parisuhteeseen astumista tämän kyseisen naisen kanssa. Tämä oli kuitenkin minulle ns. viimeinen pisara. Paljon on muitakin pieniä juttuja toki ollut, jotka viittaavat juurikin narsismiin.

Harmillista kuitenkin, etten voi täysin olla näkemättä häntä, kun samassa työpaikassa kuitenkin olemme. Mutta nyt ainakin osaan varoa.