Onko mieheni narsisti?
Lähetetty: 24 Helmi 2015, 21:45
Tämä tapahtui pari päivää sitten eli
Käyttää henkistä väkivaltaa. Taas räjähti päin naamaa minulle lasten kuullen ja raivosi. Pelkäsin tilanteessa, olimme autolla liikkeellä. Kaikki oli kuulemma minun syytäni. Olin koko päivän ärsyttänyt. Olin siinä tilanteessa todella tyyni ja sanoin etten ole itse ollut hänelle vihainen. Myöhemmin illalla rupesin hysteerisesti itkemään. Mies ei lohduttanut, kuten ei yleensäkään.
Mieheni siis on hyvin temperamenttinen. Yleensä sanoo että minä ärsytän ja syy on minussa. Minun takiani suuttuu tai räjähtää. Olen koko päivän ärsyttänyt jne..
olemme olleet yhdessä jo kauan eli yli 10v ja lapsia.
En muista missä vaiheessa suhdetta mutta aika alussa räjähti minulle kun en painanut oikeassa kohdassa pysäytys nappia linja-autossa. Räjähti minulle kadulla ja haukkui pahoilla nimillä. Se on jäänyt mieleen lähtemättömästi.
Sen jälkeen on räjähdellyt välillä. Nykyään paljon paljon rauhallisempaa, osittain koska itse olen rennompi ja antanut monesti periksi.
Rakennusaikana kun oli ristiriitoja, sanoi vihaisena että minut pitäisi hakata tunnistamattomaksi. Se säikäytti. Olin paniikissa ja kerroin sen vain hänen äidilleen. En ole senkään jälkeen sitä muille kertonut.
Tällä hetkellä elän päivä kerrallaan. En tiedä rakastanko. En tiedä mitä kannattaisi tehdä. mies osaa olla ihana ja mukava mutta hänessä on toinen puoli mitä ei saa ärsyttää.
Ehkä haen tältä palstalta jonkinlaisia vastauksia miten toimia tilanteessani.
Käyttää henkistä väkivaltaa. Taas räjähti päin naamaa minulle lasten kuullen ja raivosi. Pelkäsin tilanteessa, olimme autolla liikkeellä. Kaikki oli kuulemma minun syytäni. Olin koko päivän ärsyttänyt. Olin siinä tilanteessa todella tyyni ja sanoin etten ole itse ollut hänelle vihainen. Myöhemmin illalla rupesin hysteerisesti itkemään. Mies ei lohduttanut, kuten ei yleensäkään.
Mieheni siis on hyvin temperamenttinen. Yleensä sanoo että minä ärsytän ja syy on minussa. Minun takiani suuttuu tai räjähtää. Olen koko päivän ärsyttänyt jne..
olemme olleet yhdessä jo kauan eli yli 10v ja lapsia.
En muista missä vaiheessa suhdetta mutta aika alussa räjähti minulle kun en painanut oikeassa kohdassa pysäytys nappia linja-autossa. Räjähti minulle kadulla ja haukkui pahoilla nimillä. Se on jäänyt mieleen lähtemättömästi.
Sen jälkeen on räjähdellyt välillä. Nykyään paljon paljon rauhallisempaa, osittain koska itse olen rennompi ja antanut monesti periksi.
Rakennusaikana kun oli ristiriitoja, sanoi vihaisena että minut pitäisi hakata tunnistamattomaksi. Se säikäytti. Olin paniikissa ja kerroin sen vain hänen äidilleen. En ole senkään jälkeen sitä muille kertonut.
Tällä hetkellä elän päivä kerrallaan. En tiedä rakastanko. En tiedä mitä kannattaisi tehdä. mies osaa olla ihana ja mukava mutta hänessä on toinen puoli mitä ei saa ärsyttää.
Ehkä haen tältä palstalta jonkinlaisia vastauksia miten toimia tilanteessani.