Sivu 1/1

Muistutus foorumin säännöistä

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 10:25
Kirjoittaja Notavictim
Hei!

Täällä on ilmennyt tapauksia, joissa on mainittu nimeltä tiettyjä organisaatioita ja/tai niissä toimivia henkilöitä. Muistutan nyt tasapuolisesti kaikkia siitä, että tällaisten kirjoitusten tehtailu on foorumin säännöissä ehdottomasti kielletty. Suurin osa teistä on omaksunut säännöt ja noudattaa niitä - pitäkää tämä linja! Minut saa kiinni myös esimerkiksi yksityisviestillä, mikäli täällä ilmenee jotain sellaista johon ylläpidon olisi hyvä välittömästi puuttua. Aiemman väärinkäytöksen yhteydessä en jostain syystä ollut saanut tietoa ajoissa siitä, että täällä oli ongelma johon vaadittiin puuttumista. Selvitämme sitä, miksi tieto ei kulkenut, ja pidän kirjoituksia tarkemmin silmällä jatkossa.

Antoisia keskusteluhetkiä - muistakaa jatkossakin asialinja :)

- Notavictim

Re: Muistutus foorumin säännöistä

Lähetetty: 11 Helmi 2016, 16:39
Kirjoittaja PMST
Kiitos ylläpitäjälle nopeasta toiminnasta. Olen ottanut poistetuista kirjoituksista itselleni kuvat, kuin myös tämän kirjoittajan kirjoituksista muissa foorumeissa.

Re: Muistutus foorumin säännöistä

Lähetetty: 12 Helmi 2016, 09:58
Kirjoittaja Notavictim
Selvä juttu - muistutan vielä ystävällisesti siitäkin, että kukin kirjoittaja vastaa aina itse oman tekstinsä sisällöstä ja kantaa vastuun mahdollisista seuraamuksista.

- Notavictim