Isovanhemman mietteitä
Lähetetty: 23 Helmi 2016, 11:22
Isovanhempana kohtaan seuraavat ongelmat lapseni kärsiessä parisuhteessa
1)Turha murehtiminen
Pelkään lapseni ja lastenlasten puolesta.Näen uhkakuvia ja odotan lisää ongelmia.Ihmettelen kuinka kauan tytär jaksaa.En voi ymmärtää hänen sinisilmäisyyttään.
2)Menneen märehtiminen
Olenko ollut huono vanhempi.Kuinka paljon ex-puoliso vaikutti lapsen kehitykseen.Ero oli rankka kaikille.Uusi naisystäväni yritti parhaansa,mutta...
3)Mitä tehdä nyt
Yleensä mietin vielä kun pitäisi toimia.
4)Lastenlasten tulevaisuus
Saavatko vammoja.Ovatko jo saaneet.Mitä voi tehdä.
Kysymysmerkit tässä:????????
1)Turha murehtiminen
Pelkään lapseni ja lastenlasten puolesta.Näen uhkakuvia ja odotan lisää ongelmia.Ihmettelen kuinka kauan tytär jaksaa.En voi ymmärtää hänen sinisilmäisyyttään.
2)Menneen märehtiminen
Olenko ollut huono vanhempi.Kuinka paljon ex-puoliso vaikutti lapsen kehitykseen.Ero oli rankka kaikille.Uusi naisystäväni yritti parhaansa,mutta...
3)Mitä tehdä nyt
Yleensä mietin vielä kun pitäisi toimia.
4)Lastenlasten tulevaisuus
Saavatko vammoja.Ovatko jo saaneet.Mitä voi tehdä.
Kysymysmerkit tässä:????????