Minulla merkillinen ystävä,hän on hyvin hurmaava halutessaan,täysi saatana niille jotka näkee hänen lävitseen kuten minä.somessa olin vuosia hänen fb kaveri,kuvia aina vain täydessä tällissä,yhtään epäonnistunutta tai hassuttelu kuvaa ei ollut.ilmoitin katkaisevani välit koska en pidä häntä luotettavana,kuvittelee että olen kateellinen hänelle kaikesta

hän rikkoi oman perheensä,asuu vuokralla,minulla oma rakas velaton talo,matkustan 1-2krt vuodessa ulkomailla,lapsille saatu hankittua omaisuutta myös,minulla ydinperhe,matki liki 10 harrastustani ja yrittänyt saada minut ja mieheni eroamaan paska puheilla,tyttäreni on hänen fb kaveri yhä,tämä ystäväni oli kirjoittanut kaikkea asiatonta minusta sinne ja ystäviä on paljon ainakin sata(peittänyt ne kaikilta)olen kiitollinen etten pidä yhteyttä kävin psykotetapeitilla kertomassa kaiken hänestä mm.kun sukulaisenibyritti itsemurhaa hän lähti laivalle ja hain sukulaisen ja lapset hoitooni.psykotetapeutti kehoitti jeti katkaosemaan välit,siitä meni noin vuosi aikaa kun tunsin empatiaa kun hänellä meni huonosti,nyt alkoi mustamaalaus sukulaisilleni ja ystävilleni somessa.aikani katson tätä vielä.hän käy tietääkseni myös täällä lukemassa,etsinyt minut joka keskustelupalstalta,ihan jo vainoa,ystävustyi yli 20 ystävääni joille puhunut valheita minusta.minullapa onkin nyt 10 ystävää,5 heistä sielunkumppaneita joista hän ei tiedä eikä tile tietämäänkään.päätös pitää en ota yhteyttä enää