Sivu 1/1

Narsistien auttaminen

Lähetetty: 15 Joulu 2016, 12:31
Kirjoittaja Silmu
Yksi narsistikaverini pyysi minua saattamaan hänet autokouluun kun ei olisi muuten uskaltanut mennä. Toinen sanoi ettei hänen opiskeluistaan olisi tullut mitään ilman minua (asuimme tuolloin yhdessä kämppiksinä). Eli he ovat täysin avuttomia, kädestä pitäen pitää heitä auttaa. Tunsin itseni tarpeelliseksi, mutta tuhlasin omaa elämääni. Myöhemmin he kuitenkin kostivat minulle mustamaalaamalla ja eristämällä. Varmaan siksi ettei kukaan saisi tietää miten avuttomia he oikeasti ovat.

Re: Narsistien auttaminen

Lähetetty: 20 Tammi 2017, 15:30
Kirjoittaja Surusydän16
Narsisti aina vaan ottaa, ei anna mitään. Kaikki mikä on narsistin on yksin hänen, se mikä on sinun on myös hänen. Myös sinun aikasi.