Vertais tukea väkivaltaisen narsistin uhrille
Lähetetty: 22 Helmi 2017, 21:10
Hei! Haluaisin kovasti keskustella jonkun kanssa jolla on samankaltaisia kokemuksia kuin minulla. Tapasin "unelmieni miehen" ja hän vei heti jalat alta. Ihmettelin aluksi kun hänessä ei ollut mitään vikaa. Noin 7 kuukauden päästä kun oli jo talot ostettu ja häitä suunniteltiin huomasin olevani tilanteessa että ainakin aluksi se alkoi kun hän oli humalassa. Hän heitteli ja viskeli minua pitkin kämppää. Sitten hän sai silti minut uskomaan minun olevan se "pipi pää" ja perheeni ja huonojen ystävieni olevan syytä tähän. Melkein kaikki väliin menetin ja sitten tapahtui kaikkein pahin. Olin vähällä päästä hengestäni kun hän kiduttamalla kidutti minua aluksi murtautuen äitini talon ikkunasta sisään. Hän onneksi lopetti kidutuksen juuri ennen kuin olin varma etten enää saa henkeä. Pelastuin ja annoin anteeksi. Tästä eteenpäin kaikki oli kuitenkin vaan aina tätä rajumpaa sarjaa... Kunnes pitkään meni taas hyvin kun hän oli juomatta niin paljoa ja häitä taas jo järjestettiin. Sitten koitti taas se ilta. Luulin taas kuolevani mutta pääsin kuitenkin lopulta karkuun. Hän sai minut manipuloitua uskomaan mitä vain ja luulin että minussa oli kaikki vika ja että kohtelin hänen poikaansa jotenkin huonosti. Ei enää, se oli se viimeinen pisara ja muutin isäni luo takaisin kotikaupuunkiini. Olen vaan vieläkin "koukussa" ja joudun takomaan päähäni kuinka paha ihminen onkaan.. Erosta on 2kk.. Hän osasi olla se unelmavävy ja muutenkin kaikki täytyi aina pinnallisesti näyttää helvetin hyvältä. Hän halusi myös vaikuttaa ulkonäkööni. Mutta kuten äitini sanoi: hullun silmät.. Alkuun myös itse kiinnitin niihin tyhjiin silmiin huomiota mutta juurikin ne saivat minut uskomaan kaiken paskan.