Terapiaa Helsingissä?
Lähetetty: 26 Heinä 2017, 14:58
Heippa,
aikamoinen kriisitilanne elämässä, ja kaikki Helsingin narsismiin perehtyneet terapeutit tuntuvat olevan lomalla heinäkuussa.
Osaisiko kukaan suositella terapeuttia Helsingissä, joka jopa tekisi töitä?
Mielellään nuorehko ja ehdottomasti nainen.
Pakko päästä puhumaan johonkin.
aikamoinen kriisitilanne elämässä, ja kaikki Helsingin narsismiin perehtyneet terapeutit tuntuvat olevan lomalla heinäkuussa.
Osaisiko kukaan suositella terapeuttia Helsingissä, joka jopa tekisi töitä?
Mielellään nuorehko ja ehdottomasti nainen.
Pakko päästä puhumaan johonkin.