pieni tarina ystävästä
Lähetetty: 11 Marras 2017, 18:49
Tätä aloin miettimään kun jälleen ystäväni suuttui minulle pienestä ja olemattomasta asiasta toistamiseen.
Olen tuntenut ystäväni yli 10 vuotta. Emme kuitenkaan ole aikaisemmin ole olleet tekemisissä toistemme kanssa aktiivisesti.
Sitten tapahtui käänne kun ystäväni erosi ja maailma tuntui kaatuneet hänen päälleen. Tällöin astuin hänen arkeensa. Hän ei luota ihmisiin, on pidättyväinen, enemmänkin työntää läheisensä pois kuin ottaa avosylin vastaan. Hän ei puhua asioistaan mielellään muille.
Pikku hiljaa hän on avannut ihan vähän itsestään ja kertonut pieniä palasia itsestään. Hän on kertonut että, tietää että, olen rehellinen ja hän luottaa minuun. Olen auttanut häntä monessa asiassa, melkein aina kun hän apua pyytää olen mennyt hänen avuksi. Olen paljon kuluttanut vapaa-aikaani hänen kanssaan.
On tuntunut että. meillä on paljon jotain samaa ja olemme kokeneet lapsuudessa paljon huonoa. Hän ei ole kertonut näitä lapsuuden aikaisia asioita minulle mutta, jotenkin vaan tiedän ja tunnen että hänen lapsuus ei ole ollut mikään helppo. Kun olemme olleet yhdessä niin meillä on paljon samoja ajatuksia eri asioista, välillä kun sanomme jotain niin puhumme kuin samalla suulla. Tunne kuin olisimme aina tunteneet toisemme.
Sitten eräänä päivänä kaikki kääntyi hetkessä päälaelleen. Olin kuulemma sekaantunut hänen parisuhde asioihinsa kun kerroin hänen kaverille että minulle ventovieras ihminen oli tullut kertomaan minulle miksi ystäväni oli ex: tään eronnut. Yritin soittaa hänelle ja laittaa viestejä mutta, en saanut mitään yhteyttä häneen jotta olisin voinut selvittä asian. 1,5 viikkoa meni ja menin hänen luonaan käymään ja pelkäsin että, hän huutaa minulle mutta, hän oli ihan hyvällä tuulella. Asiaa hän ei halunnut enää käsitellä ja annoin sitten asian olla.
Meni muutama viikkoa ja autoin häntä taas arjen asioissa ja jälleen oli ihan kivaa tehdä yhdessä asioita.
Hän pyysi apuani ja minä menin. kunnes muutaman viikon kulutta sain häneltä tulisen puhelun jossa hän jälleen syytti minua asiasta ja asia oli tosi olematon. Yritin taas ottaa häneen uudestaan yhteyttä ja hän ei halunnut puhua taikka saatikka nähdä minua. Menin uhkarohkeasti hänen luo jolloin sain lisää hänen kiukkuaan ja raivoaan päälleni. Annoin hänen huutaa. Hän ei pitänyt siitä että menen hänen luokseen sopimatta ja jos hän ei ota yhteyttä niin hänen luokseen ei saa kuulemma mennä.
Aikaa kuluu muutamia päiviä ottaa ystäväni yhteyttää, ihan kun mitään ei ikinä olisi tapahtunutkaan.
Huomaan myös itsestäni että minulla on vaikea päästää irti hänestä. Meillä on niin paljon puntarissa hyvää. Tiedän myös että jos ystävyys jatkuu niin näitä samankalataisia räyhäämämistä tulee lisää.
Jos tekstini jollain toi mietteitä niin sana on vapaa. Minä epäilen että, ystäväni on ohut nahkainen narsisti
Olen tuntenut ystäväni yli 10 vuotta. Emme kuitenkaan ole aikaisemmin ole olleet tekemisissä toistemme kanssa aktiivisesti.
Sitten tapahtui käänne kun ystäväni erosi ja maailma tuntui kaatuneet hänen päälleen. Tällöin astuin hänen arkeensa. Hän ei luota ihmisiin, on pidättyväinen, enemmänkin työntää läheisensä pois kuin ottaa avosylin vastaan. Hän ei puhua asioistaan mielellään muille.
Pikku hiljaa hän on avannut ihan vähän itsestään ja kertonut pieniä palasia itsestään. Hän on kertonut että, tietää että, olen rehellinen ja hän luottaa minuun. Olen auttanut häntä monessa asiassa, melkein aina kun hän apua pyytää olen mennyt hänen avuksi. Olen paljon kuluttanut vapaa-aikaani hänen kanssaan.
On tuntunut että. meillä on paljon jotain samaa ja olemme kokeneet lapsuudessa paljon huonoa. Hän ei ole kertonut näitä lapsuuden aikaisia asioita minulle mutta, jotenkin vaan tiedän ja tunnen että hänen lapsuus ei ole ollut mikään helppo. Kun olemme olleet yhdessä niin meillä on paljon samoja ajatuksia eri asioista, välillä kun sanomme jotain niin puhumme kuin samalla suulla. Tunne kuin olisimme aina tunteneet toisemme.
Sitten eräänä päivänä kaikki kääntyi hetkessä päälaelleen. Olin kuulemma sekaantunut hänen parisuhde asioihinsa kun kerroin hänen kaverille että minulle ventovieras ihminen oli tullut kertomaan minulle miksi ystäväni oli ex: tään eronnut. Yritin soittaa hänelle ja laittaa viestejä mutta, en saanut mitään yhteyttä häneen jotta olisin voinut selvittä asian. 1,5 viikkoa meni ja menin hänen luonaan käymään ja pelkäsin että, hän huutaa minulle mutta, hän oli ihan hyvällä tuulella. Asiaa hän ei halunnut enää käsitellä ja annoin sitten asian olla.
Meni muutama viikkoa ja autoin häntä taas arjen asioissa ja jälleen oli ihan kivaa tehdä yhdessä asioita.
Hän pyysi apuani ja minä menin. kunnes muutaman viikon kulutta sain häneltä tulisen puhelun jossa hän jälleen syytti minua asiasta ja asia oli tosi olematon. Yritin taas ottaa häneen uudestaan yhteyttä ja hän ei halunnut puhua taikka saatikka nähdä minua. Menin uhkarohkeasti hänen luo jolloin sain lisää hänen kiukkuaan ja raivoaan päälleni. Annoin hänen huutaa. Hän ei pitänyt siitä että menen hänen luokseen sopimatta ja jos hän ei ota yhteyttä niin hänen luokseen ei saa kuulemma mennä.
Aikaa kuluu muutamia päiviä ottaa ystäväni yhteyttää, ihan kun mitään ei ikinä olisi tapahtunutkaan.
Huomaan myös itsestäni että minulla on vaikea päästää irti hänestä. Meillä on niin paljon puntarissa hyvää. Tiedän myös että jos ystävyys jatkuu niin näitä samankalataisia räyhäämämistä tulee lisää.
Jos tekstini jollain toi mietteitä niin sana on vapaa. Minä epäilen että, ystäväni on ohut nahkainen narsisti