Sivu 1/1
Perhesurmista
Lähetetty: 24 Tammi 2019, 10:32
Kirjoittaja krassi
Eilen 23.1. Yle A-studiossa oli mielenkiintoinen keskustelu läheisen ihmisen surmaamisesta. Siinä tuli hyvin esiin myös se, miten väkivaltainen osapuoli kokee asian.
Re: Perhesurmista
Lähetetty: 24 Tammi 2019, 19:27
Kirjoittaja krassi
A-studiossa tuli myös ilmi, että parisuhdeväkivalta on heikosti tunnettua sosiaali- ja terveysalan työntekijöiden kohdalla. Systemaattista koulutusta ei ole. Tällä foorumilla on monia tietäjiä narsismista. Siksi tulee ehkä väärä käsitys siitä, että asia olisi yleisesti jo tunnettu.
Re: Perhesurmista
Lähetetty: 19 Helmi 2019, 09:15
Kirjoittaja Venica
Tässä on amerikkalainen perhe jossa mies tappoi tulevan ex-vaimonsa kämppäkaverin. Kaappasi vaimonsa, piti panttivankina ja kuristi kuoliaaksi. Sitten ampui itsensä.
https://www.google.fi/amp/s/deadline.co ... 47175/amp/
Tää Debby Constantino sanoi että mies kontrolloi häntä ja hänen tyttönsä myös. Tytöllä vaikuttaa olevan samanlaisia vinkeitä kuin isällään. Esim. Julkaisi näin faceseinällään vanhempien kuoleman jälkeen:
“This is Mark and Debby’s daughter. None of you knew my family or the abuse we lived through. My daddy is in Heaven watching out for me and my sister. My mother is burning in Hell where she belongs,” Raquel Constantino said today.
Jotenki kuulostaa, että tyttö on aivopesty ajattelemaan noin..
Tää pariskunta tullut tutuksi ghost adventures ohjelmasta. Varmasti jonkinlainen.narsisti psykopaatti toi Mike ollu. Zak tää ghost adventures ukko oli samaan aikaan tekemässä omaa elokuvaa tuosta demon housesta. Itse jäin eilen miettimään onko tää talo.vaikuttanu tai muu.negatiivinen vaikuttanu pariskuntaan, vaan taitaa olla vaan.narsismi kyseessä kun luin lisää.
Siellä monet asukkaat yms.ovat tehneet itsemurhan, saaneet sairauskohtauksia, kun zak teki tätä elokuvaa. Siitä on lastensuojelukeissi.myös.jossa lastensuojelu täti näki, kun tää perhe joka asui talossa,.siinä perheen pieni lapsi käveli takaperin.pitkin seinää. Kannattaa katsoa se dokumenttielokuva.
Oon tällainen kummitushörhö vielä kaiken luontaistuotehörhöilyn ohella. Mielenkiintoista. Mutta halusin myös teille tuoda miten sairas tää maailma on.