Sivu 1/1

Sam Vaknin

Lähetetty: 26 Huhti 2019, 15:21
Kirjoittaja Belle
Mihinköhän Sam Vakninin narsismia käsittelevät sivut ovat hävinneet netistä? Alkuperäisiä eikä suomennettuja sivustoja ei ole löytynyt aikoihin. Ne olivat varmasti monelle meistä jonkinlainen tukipilari, minne aina palasi ymmärtämään tätä ilmiötä, ja saamaan sitä kautta voimaa. Itseasiassa tällainen sivusto löytyikin: http://samvak.tripod.com/. Mutta suomennettua sivustoa ei ainakaan, eikä tuo englanninkielinenkään taida olla ihan se alkuperäinen, tai ehkä sivu on siirretty uudelle palvelimelle tms.

Mitäköhän mieltä Sam Vakninista pitäisi ylipäätään olla. Hän on siis itse toipuva narsisti? Mielenkiintoinen lähtökohta ainakin. Ihmetyttää kyllä, että miten hän kykenee niin perusteelliseen reflektioon itsestään, mikäli on narsisti. Onhan hän tosin psykologian professori.

Re: Sam Vaknin

Lähetetty: 03 Touko 2019, 00:02
Kirjoittaja krassi
En luota toipuviin narsisteihin. Tunnen yhden, joka käy luennoimassa oppilaitoksissa. Samanlainen öykkäri hän on kuin muutkin. Diivaa sillä, että myöntää narsisminsa.