Sivu 1/1
Väärät ilmiannot ja muu kiusaaminen
Lähetetty: 05 Helmi 2014, 13:38
Kirjoittaja Jeppejee
Oli pakko muuttaa viestiä kun tajusin, että näitä pääsee lukemaan kuka tahansa...jopa nekin jotka eivät ole kirjautuneet käyttäjiksi foorumiin. Ja aloitusviesti oli sisällöltään liian paljastava. Joku olisi ihan varmasti tajunnut kenestä puhun.
Saatan kuulostaa vainoharhaiselta mutta näiden peröttömien ilmiantojen jälkeen ei enään jaksaisi enempää sekasotkua selvittää.
Re: Väärät ilmiannot ja muu kiusaaminen
Lähetetty: 06 Touko 2014, 18:13
Kirjoittaja sartal
En edes tiedä mitä olet aiemmin kirjoittanut, mutta ymmärrän tuon vainoharhaisuuden. Huomasin itse kirjoittaneeni asioita, jotka asianomaisille paljastaisi kuka täällä nimimerkin takana kirjoittelee! Ennen eroa vältin 2 vuotta kertomasta mitään kenellekään. En ystäville, en lääkärille, en kenellekään- en sanaakaan! Ja nyt pelkään paljastaa mitään missään, koska herra ex haastaa kaikki! Asianajajat, sossut, ystävät sekä tekee minusta lastensuojeluilmoituksia! Kaikki tämä, koska olen sulkenut hänet elämäni ulkopuolelle!!! VOI KYYNEL!!!
Ikävä kyllä tämä rotu jaksaa käräjöidä!!! Se, että epäilee ei taida olla edes vainoharhaisuutta vaan normaalia selviytymisviettiä. Mutta lopun elämän piina tämä on....
