Olotila itsellä väsynyt, sekaisin ja syyllinen... Oma terveys on todella huonossa tilassa tällä hetkellä. Liekkä tällä stoorilla osaa asiaan.
Olin reilin vuoden suhteessa, osan siitä kihloissa ihmisen kanssa jolla on(näin jälkikäteen huomattuna)
täältäkin keskustelupalstalta bongattuja piirteitä. Tapasimme ystävän kautta ja meitä yhdisti eläimet. Alusta asti hän oli 110% mukana jutussa, jopa niin että itseäni ahdisti koska olin tottunut sinkku elämään eron jälkeen. Tästä jo alussa mainistsin, oma tilan tarpeesta jne. Sen piti olla ok mutta eihän se niin mennyt. Alusta asti jatkuva viesittely, soittelu ja koko ajan olisi pitänyt olla kainalossa. Hänen olisi pitänyt myös saada viedä minut joka paikkaan mihin olin menossa ja jos halusin mennä esim. pyörällä alkoi että enkä kelpaa, eikö kyyti kelpaa jne. Halusi myös aina tietää kuka soitti/laittoi viestiä minulle. Jos en heti vastannyt hänen soittoon/viestiin, kauhea tenttaaminen mitä teit ja kenen kanssa. Mustasukkaisuus kuului kuvioihin siis myös.Itselläni on hyvä miespuolinen ystävä ja aluksi sen piti olla ok, mutta sekin meni mönkään. Ei olisi saanut kahvitella, vaihtaa kuulumisia ja sitten ne vihjailut siitä että olette varmasti jotakin muutakin kuin pelkkiä kavereita. Myös exä kanssa ok väleissä oleminen ei hänen mielestään ollut sallittua. Piti kuulemma valita hän tai ex. Myös kavereiden kanssa viettämäni aika aiheutti erimielisyyksiä, aina kuulin että kaverit menee hänen edelleen, et välitä hänestä jne. Häntä olisi pitänyt kehua usein, hän tivasi kehuja esim. seksin jälkeen jne pyyteli kohteliaisuuksia jhe. Jos en lähtenyt tälläiseen mukaan niin alkoi kuulua että hän ei kelpaa, et välitä... Seksi asiat aiheuttivat myös kärhämää, hän oli todella aktiivinen ja olisi voinut harrastaa sitä useita kertoja päivässä. Itselläni hieman vähempikin kyllä riitti. Ja jos halut eivät kohdanneet, alkoi taas se enkö kelpaa, annat jollekkin toiselle. Puhui mielestäni rumasti toisista ihmisitä, nimitteli ja haukkui. Ei ollut kiinnostunut terveellä tavalla ihmisten asioita. Jos itse iloitisin omien kavereiden puolesta ja hänelle siitä juttelin vastaus oli, ei kiinnosta. Myös hänen käytös hänen omaa lemmikkiään kohtaan oli välillä epäoikeudenmukaista ja ei niin mukavaa katseltavaa