Hei vaan kaikille.
Olen uusi palstalla mutta mitä enemmän näitä teidän juttuja luen niin sitä varmempi olen: mieheni on pesunkestävä narsisti.
Mutta nyt tää paska saa loppua! Olen päättänyt pistää mieheni pihalle!
Päätökseen johti kännitoilailu joka jälleen kerran päättyi uhkailuun, huutoon ja siihen, että mies riehui keittiöveitsen kanssa pitkin taloa (sen takia että koko maailma on ihan paska)!
Edellisen riehumisen jälkeen annoin miehelle viimeisen varoituksen, seuraavasta kerrasta saa poistua mun elämästä lopullisesti. Kovasti on nyt yrittänyt hyvitellä riehumistaan mutta olen päättänyt pysyä lujana. Kun nämä hetken parannukset on jo niin monta kertaa nähty.
Päätöstä vielä vahvisti se että mieheni soitti minulle poliisilaitokselta ja Käski hakea kotia. Ei anteeksipyyntöä, ei mitään katumusta. No en hakenut ja siitähän sitä sai totta kai haukut päällensä.
Hiukan tarinamme taustaa:
Tapasimme modernisti netin kautta... ihastuin oikopäätä tuohon hauskaan ja komeaan mieheen joka osasi imarrella minua juuri oikealla tavalla. Hän vuodatti minulle kurjasta elämästään (perhekotitausta, pettävä exä, juoppo äiti, isätön) Olin helppo saalis hoivaluonteeni takia. Hän muutti luokseni ja hetken kaikki oli ihanaa... kunnes kuvioihin tuli yllättäen mustasukkaisuus, lisääntyvä juominen yms. Mies on työtön ja kaksi kertaa on jo lopettanut hyvin alkaneen koulutuksen kesken (koska ei vaan kiinnosta) Hän on todennut että paskaako hän töihin menee kun ulosotto veisi suurimman osan palkasta ja hänhän ei ala maksaa exän tekemiä velkoja pois. "Se lehmä jätti vuokrat maksamatta jne" No on kyllä mies itsekin jättänyt laskut maksamatta... MInun pitäisi kyllä hänen ryyppäämiset ja tupakat kustantaa ja jos rahat on loppu niin pitäisi tinkiä kissojen ruuasta! Mies vihaa kissojani. Koira hänen piti väen vänkään saada ja nyt hän on saanut koiran avulla peloteltua kaikki kaverit niin ettei kukaan uskalla tulla meille käymään. Kahden vuoden aikana meillä on käynyt vieraita tasan kolmasti! Eikä koira oikeasti edes ole vihainen, vain isokokoinen.
Tarinat on saanut niin monta käännettä useaan otteeseen etten edes pysy perässä... Mies on monta kertaa (tietämättään) jäänyt kiinni valeista ja jos on itse tajunnut jääneensä kiinni niin selitykset on sitä luokkaa että huh huh. Hänellä on mm.todettu aivokasvain... josta miehen äiti ei kuitenkaan ollut mitenkään tietoinen vaikka mies näin väitti. Miehen kaikkeen kurjuuteen syyllinen äiti viime jouluna kuoli... ja nousu ylös kuolleista... mies vaan "unohti" kertoa asiasta minulle (näin hän asian selitti) Monta päivää mies suri kuollutta äitiään, joi ja suri... Kunnes yhtenä päivänä yllätin mieheni Facebookista juttelemassa äitinsä kanssa! Hupsista...mies ei tätä asiaa huomannut joten päätin pyytää äidin kaveriksi ja kun äiti hyväksyi kaveripyynnön niin kysyin mieheltä etteikö äitisi olekaan kuollut! No ei kuulema ollut muistanut minulle asiaa kertoa, että äiti olikin saanut vaan sairauskohtauksen ja joutunut sen takia sairaalaan!
Miehessä ei tietenkään koskaan ole mitään vikaa, hän on täydellinen ruuanlaittaja, automekaanikko, musiikkituntija jne jne. Siltikin esim. peruskodinhoito hommat ei luonnistu millään, ja jos niistä huomauttaa niin minä mäkätän ja käskytän jne.
Empatiakykyä ei ole... (ellei sitä näyttele), olen muutama vuosi sitten sairastanut syövän ja nyt joudun sen takia käymään kontrolleissa joka vuosi. Joka sairaalareissu ahdistaa mutta eipä ole koskaan mies ollut vierellä tukemassa, viime reissulla hän jäi pakkasessa autoon istumaan kun menin käymään sairaalassa! Näpräsi autossa puhelintaan sen aikaa kun olin polilla käymässä! Kun itkin ahdistusta kotimatkalla niin mies vaan totesi ettei tiennyt että olisi pitänyt mukaan tulla!
Tässä lyhykäisyydessään tarinani. Mutta nyt se on loppu, mies saa kasata tavaransa (ei ole kuin vaatteet) ja lähteä! Perään en aio itkeä enkä takaisin ottaa. Pelkään vaan, että mitä mies keksii kostoksi jättämisestä... mies on niin arvaamaton tapaus, että selkäänsä ei sille uskalla kääntää.
Mutta palsaa lukemalla olen saanut voimia tehdä päätös ja pistää loppu tällä narsistin sirkukselle!
Väsynyt kaikkeen mutta päättäväinen!
Valvojat: Purple, NinniAnniina
Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
-
Nirskunnarskun
Väsynyt kaikkeen mutta päättäväinen!
En enää alistua sinun mielivaltasi alle!