Hei!
Lyhyesti tilanteesta, olen siis 25-vuotias nainen ja minulla on mieheni kanssa yksi alle 1v. lapsi. Olemme olleet yhdessä pian 4 vuotta mutta emme ole naimisissa. Alkujaan henkilö ollut tavattuamme aivan ihana herrasmies semmoinen joka sanoo ihania sanoja ja pitää huolta. Sitten jossain kohtaa verho avautuu ja alta löytyy todella äkkipikainen ja manipuloiva narsisti. Vuosien saatossa suhde meni siihen että hän on käynyt yhä väkivaltaisemmaksi, ei koskaan lyönyt mutta kaikkea muuta kyllä. Tulasta revitty, syljetty, pidetty kädestä kiinni, tänitty yms..ja nykyään myös lapsen edessä mutta ei koskaan lapselle. Hän ei auta minua mitenkään lastenhoidossa tai muussa vaan on perheen elättävä puoli joten hänen ei tarvitse muuta tehdä. Olen hänelle siitä velkaa, hän muistuttaa aina jos suuttuu.
Pari kuukautta takaperin kerroin hänen äidilleen tilanteesta ja olin pitkään hänen äitinsä luona mutta lopulta palasin lapsen kanssa kotiin. Hän osaa olla niin ihana ja rakastava välillä ja on todella kiintynyt lapseen. Minut on leimattu ties miksi masentuneeksi, sairaaksi, huoraksi yms. Nykyään ei ole sen jälkeen kun kerroin hänen äidilleen tilanteesta agressiivinen minua kohtaan mutta on alkanut olemaan sitä veljelleen ja äidilleen!? Jopa ottanut omaa äitiään korvasta kiinni ja huutanut. En tiedä miten lähteä, hänen veljensä tyttöystävä on monet kerrat puhuneet minulle ja ollaan itketty ja halailtu että pitäisi lähteä pois. En vai jotenkin uskalla. Hän on niin moneen kertaan sanonut että tulee tappamaan minut, minun perheeni tai tekee itsemurhan...kauhea syyllisyydentunto myös viedä lapsi pois häneltä joka on rakas mutta pelkään hänen ammentavan samaa narsistisuutta häneen kun kasvaa ..
Asumme tällä hetkellä siis israelissa (emme ole kirjoilla täällä onneksi vielä) mutta lähtö on niin vaikea...jonain päivänä olen pakkaamassa jo kamat ja lähdössä mutta sitten taas hän saa pyörrettyä kaiken ja jään...
Tuntuu että tulen hulluksi kaiken tämän tilanteen keskellä..ruuanlaittoakin valvotaan seläntakaa joka ahdistaa joka päivä. Kerran riidan jälkeen soitti äidillensäkin ja huusi minulle mitä muka hänen äitinsä sanoo minusta (jotain ihan kamalaa että olen huono äiti hullu yms) mutta heti puhelun jälkeen laittoi hänen äitinsä viestin että ei ollut sanonut ollenkaan mitään mitä kuulin mieheni huutavan minulle.
Olisi ihana saada puhua ja keskustella jonkun kanssa joka on ollut samanlaisessa tilanteessa ja miten siitä päässyt yli.
Anteeksi kirjoitusvirheet sillä kirjoitan puhelimelta ja vaikea nähdä koko näyttöä.
Vaikea lähteä vaikka haluaisi...
Valvojat: Purple, NinniAnniina
Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
-
rikki
Re: Vaikea lähteä vaikka haluaisi...
Hei, laitan sinulle yksityisviestiä..luetko ja vastaile jos haluat!! kohtalotoveri täällä..
-
Lennu
Re: Vaikea lähteä vaikka haluaisi...
Kohtalontoveri täällä, tosin jo irti suhteesta päässyt. Laitatko minulle viestiä?