Te jotka luette tätä palstaa niin kertokaapa minulle kuka on tässä tapauksessa narsisti?
Sain tietää, että läheistäni oli hyväksikäytetty hänen viimeisinä elinvuosinaan ja yritin saada vastuuseen niitä henkilöitä jotka olivat siihen syypäitä siinä kuitenkaan onnistumatta. Ei onnistunut vaikka oli kuitit tallessa joilla hyväksikäyttö oli helppo todistaa. Poliisi ei jostain syystä edes halunnut tutkia asiaa koska uhri oli jo kuollut. Hyväksikäyttäjät valehtelivat häikäilemättömästi poliisikuulusteluissa ja syytteitä ei saatu nostettua koska ei voitu näyttää toteen, että toisen tilin käyttäminen omiin tarkoituksiin olisi ollut tahallista!! Eli he olivat käyttäneet vahingossa toisen ihmisen varoja!! Nyt nämä henkilöt nimittelevät minua sosiopaattinarsistiksi ja patologiseksi valehtelijaksi ja väittävät, että minä olen kuvitellut rikokset vain omassa päässäni. Narsistihan valehtelee, varastaa, hyödyntää muita taloudellisesti ym. ym. ja tästä he nyt syyttävät minua vaikka itse ovat tehneet näin. Toinen hyväksikäyttäjä mustamaalaa minua jokaisella keskustelufoorumilla niin, että on paljastanut jo henkilöllisyytenikin. Hän on ottanut yhteyttä jopa työnantajaanikin ja yrittää vakuuttaa etten ole sopiva hoitamaan työtäni koska olen ollut hänelle ja tälle toiselle hyväksikäyttäjälle niin ilkeä. Haluaisinpa nähdä jonkun muun joka olisi ollut vastaavassa tilanteessa ja sen miten hän olisi toiminut. Minun oikeudentajuuni ei vain mahdu se, että aletaan varastaa toisen ihmisen omaisuutta. Tämä toinen hyväksikäyttäjä on kaiken lisäksi itse minulle velkaa aikamoisen summan ja eräpäivä on alle kahden kuukauden päästä. Olen varma ettei hänellä ole aikomustakaan maksaa velkaansa mutta on minullakin keinoni: Laitan velkakirjan näkyville omille fb-sivuilleni ja jos sekään ei tehoa niin sitten otetaan järeämmät aseet esiin eli laitan kaikki kuulustelupöytäkirjat ym. kaikkien nähtäviksi ja sitten tietenkin perintätoimisto saa hoitaa loput. Suurin osa velasta on jo yli 13 vuotta vanhaa enkä ole ollut edes pyytämässä korkoa mutta velkansa tämä alhaisista alhaisin olento saa viimein maksaa ja jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Ensi vuonna minulla on aikaa ja työstän näistä kaikista asioista pitkän tarinan ja annan sen julkaistavaksi valtakunnan mediaan.Tämän paljastuksen olen mielestäni velkaa läheiselleni jotta voin hyvillä mielin käydä tulevaisuudessakin hänen haudallaan. Varmaan hän tuolta jostain katselee tyytyväisenä ja ajattelee, että "siitäs saitte, ei olisi kannattanut minua huijata." Sehän on selvää, että nämä hyväksikäyttäjät eivät tämän uhrin haudalla käy; sen verran kai omatunto kolkuttelee!
Minusta tehtiin sosiopaattinarsisti ja patologinen valehtelija
Valvojat: Purple, NinniAnniina
Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
-
PMST
-
pilvilinna
Re: Minusta tehtiin sosiopaattinarsisti ja patologinen valehtelija
Voi kauhea mikä juttu. Uskon että meitä talaoudellisestikin hyväksikäytettyjä petettyjä ja jätettyjä on monia. Omasta kokemuskestani voin kertoa kuinka petturi ja uusi kumppaninsa tekevät minusta sosiopaattia ja patologista valehtelijaa. Silloin kun asiat olivat tuoreet olin todellakin kuilun partaalla että sekoanko huoli tulevaisuudesta ja tunnemyrskystä selviämisestä vei kaikki voimani.
Tapauksessani yritti petturi vielä eronkin jälkeen saada omaisuuttani, siinä kuitenkaan onnistumatta jonka vuoksi ilkeät ja syyttelevät jutut ovatkin seuranneet minua siitä asti.
On erittäin tärkeää että sinulla on todisteet kaikesta. VAnhoja juttuja on kylläkin erittäin vaikea saada oikaistua oikeudessa jos niistä ei kunnon velkakirjaa maksuehtoineen ym. Kun velkoja itse on kuollut niin asia kuuluu perikunnalle ja sen hoitaminen voi olla todella vaikea. OTa hyvä lakimies avuksesi.
Minä en saanut expuolisoni minulta kavaltamia varoja takaisin. Hänen henkilökohtaiset velat jotka lunastin otettiin kuitenkin huomioon osituksessa. Onneksi sillä muuten olisinkin ollut entistä ahtaammalla. Hän yritti vedota elämäntilanteisiin yrittäessään saada osituksesta lakiosansa mutta onneksi olli hän itse ottanut lakimiehen joka osasi asiansa. Hän luuli kait että kun hän ottaa lakimiehen niin minä en voi vaikuttaa lakimiehen päätökseen mutta erehtyi, hän ei voinutkaan muuttaa oikeutta mieleisekseen.
Tapauksessani yritti petturi vielä eronkin jälkeen saada omaisuuttani, siinä kuitenkaan onnistumatta jonka vuoksi ilkeät ja syyttelevät jutut ovatkin seuranneet minua siitä asti.
On erittäin tärkeää että sinulla on todisteet kaikesta. VAnhoja juttuja on kylläkin erittäin vaikea saada oikaistua oikeudessa jos niistä ei kunnon velkakirjaa maksuehtoineen ym. Kun velkoja itse on kuollut niin asia kuuluu perikunnalle ja sen hoitaminen voi olla todella vaikea. OTa hyvä lakimies avuksesi.
Minä en saanut expuolisoni minulta kavaltamia varoja takaisin. Hänen henkilökohtaiset velat jotka lunastin otettiin kuitenkin huomioon osituksessa. Onneksi sillä muuten olisinkin ollut entistä ahtaammalla. Hän yritti vedota elämäntilanteisiin yrittäessään saada osituksesta lakiosansa mutta onneksi olli hän itse ottanut lakimiehen joka osasi asiansa. Hän luuli kait että kun hän ottaa lakimiehen niin minä en voi vaikuttaa lakimiehen päätökseen mutta erehtyi, hän ei voinutkaan muuttaa oikeutta mieleisekseen.