Olen moneenkertaan vaikeroinut minuun kohdistuvien panettelujen vuoksi. Ystäväni ovat kehottaneet olemaan täysin reagoimatta. Olen jopa saanut syytöksiä siitä kuinka omalla reagoimisellani pahennan asioita. Tein kuitenkin sellaista jota ei ehkä olis kannattanut tehdä. Yritin nimittäin oikaista erään ihmisen näkemyksiä asioista. Laitoin todisteita hänelle saadakseni hänet uskomaan kuinka väärässä hän on uskoessaan kiusaajani juttuja minusta.
Tietenkinhän asia kääntyi täysin päälaelleen. LAittamani todisteet ovat väärennettyjä ym, kuinka olisin uhakillut häntä ym. Ystäväni joka minulle tämän taas toi oli vihainen ja väitti minun jälleenkerran itse pahentaneeni asioita.
Päätin katkaista kaikki välit sinnepäin jopa ystävääni.
Anna ollakaan n. kolme viikkoa sitten sain poliislta ilmoituksen minusta tehdystä petosilmoituksesta. Olisin edunvalvontatehtävässäni kavaltanut huomattavan summan rahaa päämieheltäni. Ilmoituksen tekijä oli antanut päämieheni nimen asianomaiseksi. Soitin poliisin ja kysyin että mihin saan viedä paperit tarkastettavaksi? Siellä ihmeteltiin että miten ihmeessä olin tuon tiedon saanut koska minun ei olisi pitänyt saada sitä ennenkuin minut kutsutaan kuulusteluun. Tieto oli tarkoitettu ainostaaan asianomaiselle. (Hassuisnta on että asianomainen ei tiedä eikä edes ymmärrä tällaisista asioista mitään)
IHmettelin poliisin tietämättömyyttä edunvalvonnasta sillä koska päämiehni on pahoin vammainen ja täysin riippuvainen toisten ihmisten avusta niin hänen posti tulee tietenkin minulle.(Joka nyt on päiltynä kavalluksesta)
Kunnalla oleva tarkastaja on kehoittanut laittaan jäitä hattuun ja odottaan kuulusteluja. Hänen mielestä minulla ei mitään hätää koska hän on jokavuosi tarkastanut tekemäni vuosikertomuksen eikä siinä ole koskaan ollut mitään väärää tai kysenalaista. Tarkastajan mukaan kysessä on vain jonkun ihmisen halu kiusata ja aiheuttaa pahaa mieltä.
Kyselin poliisilta myös sitä että jääkö poliisin rekisteriin merkintä siitä että olen ollut epäiltynä tällaiseen asiaan koska olen täysin varma että tulen saamaan puhtaat paperit. Poliisi vastasi että jää, ja se tieto voi tulevaisuudessa aiheuttaa minulle ongelmia jossakin toisessa asiassa.
No ei todellakaan ole ensimmäinen kerta että minusta on tehty tällainen ilmoitus, edellinen ei vain mennyt poliisille vaan kuntaan.
Toivon jokapäivä että se haaste tulisi niin saisin asian pois päiväjärjestyksestä. On ikävää olla tässä tilanteessa. Mielikuvituskin alkaa tekeen tepposiaan. Yleisellä paikalla mietin että kuinkahan moni tietää.
Itse en voi vaikuttaa mihinkään, täytyy vain odotella.
Enpä taas tiedä mikä olisi oikea tapa
Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
-
pilvilinna
Re: Enpä taas tiedä mikä olisi oikea tapa
Nyt taisi asia nytkähtää eteenpäin. Kävin poliisi- laitoksella kyselemässä jatkotoimenpiteitä. Ilmiannosta on aloitettu esitutkinta. Tai siis minua kohtaan esitetyista väitteistä ja niiden todenperäisyydestä on aloitettu esitutkinta..... Viimeninkin.
Koska tiedän että syytteet ovat keksittyjä niin jään odottavin mielin seuraamaan mitä seuraavaksi tapahtuu.
Mielestäni on tosi tärkeää että juttu viedään loppuun asti. Poliisi sanoi että jos ilmenee että ilmiannossa ei perää niin asia ei etene syytteeseen vaan sen käsittely lopetetaan. Mitä mieltä te toiset olette. Pitääkö asia jättää sitten siihen ,vai pitäisikö nostaa syyte väärästä/laittomasta ilmiannosta.
Koska tiedän että syytteet ovat keksittyjä niin jään odottavin mielin seuraamaan mitä seuraavaksi tapahtuu.
Mielestäni on tosi tärkeää että juttu viedään loppuun asti. Poliisi sanoi että jos ilmenee että ilmiannossa ei perää niin asia ei etene syytteeseen vaan sen käsittely lopetetaan. Mitä mieltä te toiset olette. Pitääkö asia jättää sitten siihen ,vai pitäisikö nostaa syyte väärästä/laittomasta ilmiannosta.