Kokemus narsisti ystävästä

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Mimoze

Kokemus narsisti ystävästä

Viesti Kirjoittaja Mimoze »

Löytyy tälläinenkin tuttavuus,hän on ensi tapaamisella hurmaava todella kaunis ja älykäs.vuosien saatossa alkoi toteuttaa jokaisen ääneen lausutun unelmani.matki iaikki harrastuksenikin,ystävystyi ensin läheisimpiin ystäviini ja fb 21 kaveriini,sitten poistin koko fb.jos hänen lapset ei ois mulle kuin omia en pitäis yhteyttä ollenkaan,tykkään katsoa niitä silloin kuin ystävälleni sopii.nyt hän on eronnut ja alkanut kehua hirveästi miestäni ja ilmeisesti yrittää nyt tulla meidän väliin,nähtäväksi jää onnistuuko.
pilvilinna

Re: Kokemus narsisti ystävästä

Viesti Kirjoittaja pilvilinna »

Oho, Luin tarinasi myös noista toisista ketjuista ja olen ihmeissäni. En tiedä mitä pitäisi sanoa, mutta tiedän kokemuksesta että kun omassa elämässä taistelee/taistelin vaikeitten asioiden kanssa, niin siihen pääse/pääsi uusia ihmisiä hämmentämään soppaa. Me uhrit kun tietämättämme pidämme sitä ovea auki tällaisten tuttavien/ystävien sisäänmarssille. Itse olin iloinen ja onnellinen että minulla oli ystäviä vaikka eron ja kaiken paskan jälkeen mitä olen kokenut niin kaikki ns. ystävät eivät olekaan olleet ystäviä, vaan ovat kuuluneet hoviin, vai olisivatko itse Narsisteja. Nuo kokemukset ovat syynä siihen että tänäpäivänä olen erittäin varovainen kenelle puhun ja mitä puhun. Koska en ihan oikeasti tiedä kuka on Narsisti ja kuka on hovinjäsen ja toimii vain narsistin oheistuksen mukaan.
Minullekin esittäytyi nainen joka kertoi hällä olevan suhteen silloisen mieheni kanssa. Mies kielsi pois kaiken eikä halunnut olla tuon ihmisen kans missään tekemisissä. NAinenhan huomasi kuinka olin haavoittuvainen (olen fyysisesti sairas) ja alkoi manipuloimaan minua miestä vastaan. Sain blaavikaupalla Narsisti infoa ja väitteitä siitä kuinka mieheni on N. Hän halusi olla ystävä ja auttaa minut erilleen N:stä.Naisella oli muitakin miehiä, Näin jälkikäteen ajateltuna se oli vain yritys saada minut uskomaan asiaansa. Hän vannoi että ei tikullakaan koskisi mieheeni koska ei arvosta tätä ihmisenä. Kolme vuotta asiaa vatvottiin ja lopulta meille tuli ero koska emme saaneet rauhaa. Ja kuinka ollakaan he menivät ihan oikeesti yhteen. Heillä oli siis suhde kokoajan.
Mies vannoi rakkauttaan eikä tuo nainen erottaisi meitä ja vuorokauden sisällä viimisestä vannomisesta hän katosi.

Sen jälkeen onkin ollut jos jonkinlaista juttua vireillä kokoajan.
Poliisi-ilmoituksia, minulle lähärin hakemista, kaikki syytökser ovat tyssänneet tutkimuksissa koska en ole syyllistynyt juttuihin joista yhdessä minua syyttävät. Tänäkin vuonna 8 vuotta lopullisesta erosta on minusta tehty tutkintapyyntö. Sekin kuoli heti alussa koska tutkintapyynnölle ei olllut syytä. Olen kertonut asian tuolla toisaalla.
Siis olihan ex vähän vaikea,monia asioita kuittasin sillä että koska itse en ole terve niin hän tuskastuu. Hänkin kävi muutamia kertoja terapiassa, kävimme yhdessä avioliittoneuvolassa selvittääksemme vaikeuksiamme joihin tunsin olevani syyllinen.Eron jälkeen kävin itse terapiassa ja siellä ymmärsin että minua oli vedätetty kokoajan. Liiton aikana mies ei koskaan kieltänyt apuansa. Selkäleikkaukseni jälkeenkin hän nousi yöllä auttaakseen minut kääntyyn sängyssä.
En ollut koskaan ajatellut että hän olisi N. Syytin itseäni, omaa sairauttani, vaikeuksista joita meillä oli. En ollut koskaan edes kuullut tuota nimitystä kenestäkään. Enkä todellakaan tiedä vieläkään kuka se N on? Minuakin on jo vuosia nimitelty ja syytetty olevan N.
Kaikki entiset yhteisest ystävät ja ex suku on kääntänyt minulle selkänsä. EX suvun mukaan olen halveksittava rikollinen. Syytä tuolle syytökselle en ole saanut, enkä varmaan saakaan.
Toivon että kesäinen poliisi-ilmoitus olisi jo viimeinen ja saisin elää ihan rauhassa ja pelkäämättä.

En tiedä jos saat tästä mitään mutta tahdon vain sanoa että ole varovainen. Taustalla saattaa ollla muuta kuin kehuminen. Toisaalta sain kuvan että avioliittosi vetelee viimeistään. Jos miehesi kuitenkin haluaan jatkaa liittoanne ja yhdessä haette apua niin päättäkää myös yhdessä että tuo ns. ystävä ei pääse hämmentään soppaa.
KAikkea hyvää sinulle
Surusydän16

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 »

Narsistilla ei ole ystäviä, hän vain käyttää ihmisiä hyväkseen. Vaikka sinä puhut hänestä ystävänä, hän ei tunne samoin sinua kohtaan. Ei narsisti kykene tunteisiin. Olen kuullut oman narskuni matkimisesta myös. Ilmeisesti on kateellinen ja yrittää saavuttaa jotain sellaista mitä sinulla on matkimalla. Oman narskuni kohdalla olen tullut tulokseen, että hänellä ei ole mielikuvitusta, omia ihanteita tai haaveita. Hän elää todeksi muiden elämää, haluaa saavuttaa sen mitä joku toinen haaveilee näyttääkseen olevansa parempi. Hän havittelee sillä jotain, todennäköisesti miehesi on hänen kohteensa. Hän on varmaan valmistellut iskuaan jo kauan, onkinut sinulta kaiken tiedon miten voi miellyttää miestäsi ja miten saa tämän iskettyä. Narsku suunnittelee aina jotain, muuten hän ei ole ystävä, ellei siitä hyödy jotain. En osaa sanoa miten tilanteeseen pitäisi reagoida, erittäin ikävä tilanne sinulle. Toivottovasti miehesi ei ole kohteena :( . Voimia!
Surusydän16

Minun narskuni kuvitteli saaneensa minut loukkuun kun teeskenteli ystävää muutaman kuukauden. Sen jälkeen alkoi jääkausi ja kuvitteli pyörittelevänsä minua oman tahtonsa mukaan, kun ei onnistunut teeskenteli ystävää taas muutaman kuukauden ja taas uusi jääkausi, jota on jatkunut näihin päiviin saakka. Minä en ole häneen luottanut enää ensimmäisen jääkauden jälkeen, mutta meitä sitoo tämä sopimus ja sen varjolla hän aiheuttaa kiusaa ja harrastaa kotirauhan häirintää, vaikka ei tietysti omassa sairaassa päässään. Hän on jo kymmeniä kertoja ollut meidän kodin edessä ja on taas tulossa. Hän käyttää tätä sopimusta kilpenään ja oikeutuksenaan, eikä ymmärrä/välitä miten ihmiset jo häntä karttavat ja hänestä ei juuri kukaan enää välitä. On toki hänelläkin hovinsa jolle totuus ei ole vielä valjennut. Mutta niin monta vihollista hän on hankkinut, että hovi pienenee kaiken aikaa. Minun ystäväni ovat ihan eri piireistä, joten minun mainettani hän ei koskaan pääse täysin tuhoamaan.
Surusydän16

No niin, nyt on narsku tehnyt jostain rikosilmoituksen :roll:
Mitähän se on tälläkertaa keksinyt!
Vastaa Viestiin