Tämä kuullostaa tutulta. Oma narsistinaiseni heti suhteemme alkumetreillä haukkui elämänsä ihmisiä. Hänen äitinsä oli kuulemma vainoharhainen psykopaatti joka aivopesee tämän narsistini lasta ja väittää kuinka hän on lapselleen huono äiti. Lapsensa isä taas on narsisti joka myös aivopesee lastaan ja yrittää saada yhteishuoltajuutta (tämähän ei tälle exälleni sopinut). Hän syytti myös parhaan kaverinsa poikaystävää narsistiksi joka rikkoi joskus puoleksi vuodeksi välit hänen ja tämän parhaan ystävänsä kanssa. Tilanne oli kuulemma tällainen: tämä narsistinaisexäni oli pyytänyt tämän parhaan kaverinsa poikaystävää hakemaan maitoa kaupasta tälle exäni omalle isoisälle kun ei itse ehtinyt käydä maitoa isoisälleen ostamassa. Tämä poikaystävä oli suuttunut tästä pompottelusta ja saanut tämän edellä mainitun välirikon aikaiseksi.Fleetwoodmac kirjoitti: Toinen asia mihin kiinnitin huomioita oli se, että hän kertoi äitinsä olleen sadisti ja isänsä narsisti. Molemmat siskot olivat muuten ääliöitä. Samoin exät, joista hän puhui hyvinkin avoimesti vikoineen. Samoin suurin osa työkavereista oli kelvottomia ja häntä oli kiusattu valheilla työpaikalla. Työnantajakin oli paska. Maailmassa ei vaikuttanut olevan yhtään kunnollista ihmistä.
Myös toinen tämän exäni ystävätär oli pistänyt välit poikki liittyen tähän pompotteluun ja juoksuttamiseen. Hänkin sai haukut "paskan puhujana". Monet muutkin tämän exäni tutut ja työkaverit saivat haukut, olivat "laiskoja ihmisiä" ja vaikka mitä muuta. Yksi työkaveri oli kuulemma narsisti kun oli vienyt tältä exältäni erään ihastuksen kohteensa. Joskus kun satuin kehumaan tai antamaan tunnustusta yhteisistä tutuistamme, hän väänsi vaikka mitä ikäviä tarinoita ja juoruja näistä ihmisistä. Hän halusi latistaa minun käsitykseni siitä että pitäisin jostain ihmisestä. Viesti oli selkeä: Ei siitä ihmisestä voi tykätä, se on tehnyt tämmöistä ja tämmöistä.