Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.
Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.
Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.
Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
No niin.. Nyt se tuli, mitä olen pelännyt.. Ja odottanut. Viesti narsistista yli kahden kuukauden jälkeen. "Anteeksi osaltani kaikesta paskasta ja toivottavasti sulla on kaikki hyvin." Voi helvetti!!! Miksi, miksi ja miksi?!?
Mä en kestä sitä tunnetta, minkä tuo viesti taas aiheutti.
Mä en voi vastata sille mitään, enhän?!???
Voi ei.. Sä et saisi vastata, koska muuten sä huomaat olevasi taas kuviossa. Ja kaikki toistuu entiseen tapaan. Mut on niin vaikea olla vastaamatta, tiedän sen. Ja kun se narsisti on kuin huume, sitä haluaa vielä annoksen. Mutta kun järjellä mietit, ei tuosta tule oikeaa suhdetta. Sä et voi ikinä luottaa. Se ei koskaan tule oikeasti toimimaan. Ja sä pitkität omaa kärsimystäsi. Mutta narsistin kanssa suhteet on on-off suhteita, niin kauan kun sinä olet tarpeeksi vahva tekemään lopullisen päätöksen.
Pliis älä. Kuinka monta kertaa oot eläny ton saman tilanteen? Johtiko se viimeksi mihinkään hyvään?
Älä vastaa sille mitään. Pysy voittajana. Susta tuntuu heti pahalta, jos vastaat sille. Miksi? Koska sisimmässäsi tiedät,
että sama vanha paskakierre vol 1229229 alkaa taas uudelleen.
Ja sä tiedät sen kierteen lopputuloksen; sä elät just nyt sitä lopputulosta.
I knowww!! Kiitos!! Mun on PAKKO pysyä vahvana tällä kertaa.
Ja mä OLEN blokannut sen, mutta jostain syystä tsekkasin blokatut tekstiviestit ja siellähän se oli..
Ottaa niin päähän, että edes mietin sitä viestiä.. Ja se tunne, minkä se nosti.. Helvetti, koska tästä pääsee yli..
Seuraavat päivät on pahimpia. Eka tulee voittajafiilis et pystyy olee vastaamatta , ja sit mulla ainakin tulee syyllisyys, kun ei vastannut. Ja oman pään entä jos-peli.
Joo, mä yritän muistaa tuon KUN tulee tiukka paikka.. Ja pyristelen irti siitä, etten itse haluaisi olla samanlainen mulkku joka jättää vastaamatta viesteihin..
sydänrikki76 kirjoitti: 07 Huhti 2018, 08:13
Joo, mä yritän muistaa tuon KUN tulee tiukka paikka.. Ja pyristelen irti siitä, etten itse haluaisi olla samanlainen mulkku joka jättää vastaamatta viesteihin..
Ei, vaan nimenomaan sä ET ole mulkku; sua ei vaan enää kiinnosta. Miksi? Koska sä tiedät paremmin.
Se huumaava tunne tosiaan mikä siinä toisessa on.. Että vielä yks annos ja sitten meen vierotukseen.
Se on prkl et miksi niitä ei saa päästään pois vaikka järjellä kaiken jo ymmärtää ja tietää!
Voimia kovasti! En tiiä auttasko jos mielessäsi kävisit kaikki kamalimmat skenaariot mitä vastaaminen aiheuttaisi. Kuin ilkeä toinen pystyisi olemaan. Itsellä on myös jonku verran auttanu se, että nykyään ku narskuexää mietin niin mieleen en saa enää hänen kasvojaan hymyilevinä ja hyväntahtosina vaan se on aina se kylmän kireä ja välinpitämätön ilme. Emmää sitä miestä haluu lähelleni, se ole mies vaan hirviö, joka haluaa mulle pahaa!
Se kai siinä onkin, kun tämän narsistin pahuus on ollut hyvin hienovaraista ja siksi kai niin petollista.. Jossain kirjoitinkin, että jos olisikin tehnyt tai sanonut jotain suoranaisesti törkeää, niin olisi helpompi irrottautua.. Mutta joo, just nyt on aika vahva olo etten vastaa. Toivottavasti saan pidettyä sen fiiliksen.