Tapasinko narsistin vai minkä?

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Purple, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
nainen73

Tapasinko narsistin vai minkä?

Viesti Kirjoittaja nainen73 »

Tapasin pari kuukautta sitten miehen, joka vei jalat altani.Olin asumuserossa ja henkisesti hieman heikoilla, eron jäljiltä. Tämä tapaamani mies antoi minulle paljon huomiota, soitti aamulla ensimmäiseksi " huomenta ! jne jne.. Otti syliin, halasi. Hieman minua tietysti ihmetytti, että mies oli kovaa vauhtia tutustuttamassa lapsiani hänen lapsiinsa. No, ajattelin, että mieshän on rakastunut, tutustutamme lapset toisiiinsa. Lapsista tuli kaverit, ja hänen lapsensa tykästyivät minuun.

Olin taivaissa, joku on minuun rakastunut! Sitten hän kertoi menneisyydestään , kuinka oli masentuneena ottanut pikavippejä ja tehnyt velkaa ulosottoon, jäljellä rapeat 20 - 30 000 euroa velkaa.. heitti vitsinä " onko sinulla rahaa paljon? ei me kuitenkaan rahoja laiteta vielä yhteen?". Otin tämän vitsinä.
Meni kuukausi, hän teki tulevaisuuden suuunnitelmiamme... sitten tuli viesti, kuinka hän oli hoksannut, että " jospa muutat tänne ja maksettaisiin rahoillasi hänen exän ositusvelka ulos.sanoin, että käytännössähän maksaisin hänen velkansa. " kyllä, mutta saisit talostakin puolet ". en suostunut. meni viikko ja pyysi rahaa lainaan 300 euroa. en lainannut. korkea palkka, korkea virka, mutta kuitenkin rahaton. sitten , mukaan tuli alkoholi. en pitänyt minään, viikolla hän ei ottanut, mutta viikonloppuisin saattoi juoda kaksi päivää putkeen kärsien vieroitusoireista. samalla hänestä tuli esiin arvaamaton piirre, rähisijä.

arkipäivisin alkoi esiintymään pisteliäitä kommentteja luonteestani, kuinka minulla on ärsyttäviä piirteitä. minun piti varoa sanojani, ettei hän ärähtäisi tai ärsyyntyisi. kun esim. kysyin " mitä mietit?" saattoi tulla vastaus " mitä v... sinä noin typeriä kyselet!".sitten, kun pidin häntä hyvänä, esimerkiksi hieroen häntä , oli hän ihana minua kohtaan. " onhan sinulla sittenkin hyviä puolia".

alkoi tulla esiin lauseita " en tiedä, mitä sinusta haluan." kuitenkin yhteyttä pidettiin, ja hän halusi nähdä, tehden yhdessä jotain kivaa,useimmiten ruokaa. olin on /off - suhteessa. minut lempattiin ja kuitenkin otettiin takaisin.alkoholi oli viikonloppuisin mukana, milloin piti hakea hänelle kaljaa ,millloin viinaa.

lopulta näin myös tilanteen, jossa hän joi lastensa edessä väkevän 40 % viinapullon ja viinipullon ja kaljaa päälle. lapsensa kertoi miehen lyöneen häntä, ja samalla hän rähisi myös minulle, kuinka en rakasta häntä.

selvinpäin hän oli hyvällä päällä ollessaan hurmuri, kaipaan hirveästi häntä ja hänen yhteydenottoaan.
viimekertainen näkeminen oli päivä, jolloin hän heräsi aamulla ja vain huusi minulle " kyllä sulla on noita huonoja puolia! en halua sinua! oletko yhtään ajatellut, että se on sinun syysi, että juon!". anteeksi pyyntöä en kuullut, enkä soittoa perääni,tavanomaisia tekstiviestejä vain. soitin hänelle, että mitä tehdään. jälleen hän kertoi , että hän haluaa olla kanssani ystävä, kuitenkin niin, että tule tänne ja tehdään hyvää ruokaa , lapsia kohtaan kuulemma olisi väärin, jos emme enää näkisi...
Minulla jotenkin tuli raivo päälle tästä jatkuvasta " en tiedä, mitä tehdä kanssasi". sanoin, että en halua olla kanssasi missään tekemisissä, ja että kaikki loppuu tähän, kun hän kohtelee minua huonosti.sain vastauksia " mene hoitoon, näetkö mörköjä "...

jotenkin jäin miettimään, mikä tässä mättäsi. jatkuvat mielialanvaihtelut, alkoholi - ja peliriippuvuus, tarve saada minulta rahaa. soitin hänen exälleen, joka kertoi miehen saaneen sakkoja läheisväkivallasta, velkaa oli 46 000 pelaamisesta, alkoholinkäyttö saattoi kestää jopa neljä vuorokautta. kertoi 20vuoden tuntemuksella epäilevänsä vahvasti miehen olevan narisisti.

ja minä -kaipaan häntä.
marjukka

Re: Tapasinko narsistin vai minkä?

Viesti Kirjoittaja marjukka »

Viisaus käteen .Jos haluat pelastaa itsesi ei kannata jatkaa
nainen73

Viesti Kirjoittaja nainen73 »

Mikä kuva tästä tuli?Missä menee raja, että uskoo ihmisen olevan pohjimmiltaan hyvä?
MariaS

Viesti Kirjoittaja MariaS »

Luin vaiin pari lausetta sieltä täältä ja heti soi hälytyskellot. Kävin kerran treffeillä tyypin kanssa, joka vaikutti täydelliseltä. Kohta paljastui, että hänellä oli jo pitkään ollut seksi- ja alkoholiongelma. Ja sanoi yhtäkkiä kuin ohimennen, että kuka tahansa meistä voisi paloitella toisen ihmisen. Ice breaker!
Fleetwoodmac

Viesti Kirjoittaja Fleetwoodmac »

Oman itsesi ja lasteni vuoksi olisi parempi pysytellä kaverista erossa
Onneksi olet ollut viisas, etkä ole lainannut tai antanut hänelle rahaa.
Pelasta itsesi ennenkuin on myöhäistä
Vastaa Viestiin